Skocz do zawartości

brak mocy - nie moge przekroczyc 120 km/h


Juko8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wczoraj byłem na wycieczce z rodziną i pojawił się następujący problem.

Zauważyłem, że samochód na 4 i 5 biegu nie chce przekroczyć 120-130 km/h oraz 3 tys obrotów. Uczucie jest takie jak by nagle stracił moc, ale utrzymuje prędkość 120 tylko nie mogę jej przekroczyć, no chyba, że z górki. Na innych biegach bez problemu przekracza 3 tys obrotów i przyspiesza prawidłowo. Na 5 biegu zauważyłem, że silnik nie może znaleźć swojego rytmu pracy, tzn. słychać takie delikatne "wwwrrrmmm" powtarzające się rytmicznie (bardzo ciche prawie nie słyszalne), na innych biegach tego nie ma i silnik pracuje równomiernie.

 

 

Parę miesięcy temu wymieniałem intercoorel, czyściłem EGR oraz przewody doprowadzające powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo mówię że to prawie na pewno zaworek sterujący pracą turbiny !!!!

tylko nie kupuj oryginału kup zamiennik Pierburg ( bardzo dobra firma ) tylko nie kupuj do bmw ( ok 250 zł ) tylko kup do opla 1.7 ( 120 zł ) ten sam numer części i dokładnie ten sam zaworek ! http://www.allegro.pl/item719507297_zawor_egr_turbiny_pierburg_bmw_vw_opel_1_7.html to jest link do aukcji , ja też kupowałem od tego gościa - polecam!

ten zaworek znajduje się od strony turbiny musisz zdjąć osłonę z przodu silnika i rurę która biegnie do filtra powietrza ( ta harmonijka ) tylko rób wszystko na zimnym silniku bo można się poparzyć!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to tylko takie wrazenie jest ze na poprzednich biegach idzie lepiej z racji mniejszych przelozen?

Ja bym sprawdzil jeszcze przeplywomierz - jak ze spalaniem u Ciebie?

Byles w ogole na komputerze tym autem? Moze warto by bylo od tego zaczac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak jak napisal kolega TC sprawdz zawor sterujacy podcisnieniem turbosprezarki bo pewnie sie zacina. Mialem te same objawy co Ty i po wymianie tego zaworu wszystko super. Najlepiej jak bys zamienil ten zawor od turba z zaworem od AGR bo to dokladnie te same czesci o tych samych numerach i wtedy bedziesz pewny czy to on nawala. Nr. 1 zawor od turbosprezarki http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2230&hg=11&fg=45 Nr. 1 zawor od AGR http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2229&hg=11&fg=45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.