Skocz do zawartości

BUJANIE silnika na niskich obrotach e39 530d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zależy gdzie leci ale jeżeli był kolektor zdejmowany to jest szansa, że na połączaniu miska olejowa - rurka bagnetu.
Opublikowano
Pogrzebalem dzisiaj troche w aucie i w necie i... mam dwa razy wiecej oleju niz mialem przed naprawa Najprawdopodobniej pompa wysokiego cisnienia sie rozszczelnila i pluje dieslem do oleju. Jutro auto jedzie do mechanika na szukanie przyczyn. Bede informowal na biezaco.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mały update.

Auto już zrobione, stoi sobie pod domkiem. Okazało się, że simering na wałku pompy wysokiego cisnienia "popuścił". Pompa zregenerowana pod względem simeringów, o-ringów i uszczelek. Silnik przepłukany i zalany valvoline 5W30.

Pozdrawiam.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Cześć wszystkim. Dawno się nie odzywałem ale wreszcie udało mi sie wyleczyć auto. Problemem okazał się być wtrysk. Przez długi czas problem bujania nie pojawiał się i odpuściłem temat. Po jego powrocie sprawdziłem silnik inpą. Jeden wtrysk pokazywał 7mm^3 a jeden 3mm^3. Po zbadaniu w warsztacie powiedziano mi ze jeden to złom a drugi taki sobie. Poprosiłem o regenercje kompletną obu wtrysków i cyka jak złoto. Samochód nie wyje, ucichł, nie kopci, pali 2 x szybciej (chociaż nigdy nie miałem problemu z odpalaniem) nie szarpie przy gaszeniu. W moim przypadku inpa okazala sie narzędziem obrazującym w 100% defekt. Pozdrawiam serdecznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.