Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No to faktycznie padlo visko, kreci sie caly czas jednym tempem i nie zalacza sie drugi obieg. Poza tym czym wiecej dajesz gazu to powinno sie szybciej wkrecac na obroty i robic wichure a przy tym ped powietrza powinien schladzac chlodnice, pompa wody wtedy tez szybciej przetacza wode...
Opublikowano
U mnie jak tak zrobie to się kręci i kręci, kiedyś był pęd pamietam i charakterystyczny szum powietrza, teraz tego nie ma , jak to zaspawać za nim kupie nowe?
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam mam problem z bmw e34 525i rok 1995 mianowicie auto łapie temperaturę a jest po wymianie uszczelki pod głowicą, planowaniu głowicy, nowy termostat wraz z obudową i nowa chłodnica i oczywiście auto jest odpowietrzone dobrze bo nie ubywa płynu chłodniczego nie wiem co to może być samochód posiada instalacje gazową. Liczę na pomoc bo mi już nic nie przychodzi do głowy z góry dzięki i pozdrawiam
Opublikowano
Jest strumień w zbiorniku przelewowym? Jak nie, to ukręcony wirnik pompy.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.