Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Problem jak w temacie, a mianowicie:

Gdy doda się gazu a następnie puści pedał to słychać jakiś świst.

Wcześniej świst pojawiał się tylko przy zmianie biegów.Okazało się że jest to łącznik elastyczny więc go wymieniłem i było wszystko ok.

Teraz świst słychać na luzie jak się odpuści gaz.

 

czy ktoś ma może pomysł cóż to znowu się dzieje??

Z góry dzięki!!

Pzdr

Opublikowano
Witam ja w mojej 320i miałem świst przy dodawaniu gazu i takie bdziwne lekkie buczenie,u mnie był to zawór regulacji ciśnienia,który jest pod kolektorem koszt części w serwisie 150zł.
Opublikowano
VADER, napisz czy to byl dzwiek tak delikatnie wyjacy i cos jakby glosno pracujacy wiatrak i czy bylo to przy zmianie biegow czy tez na luzie. jestem troche wydygany czy to nie turbina zaczela wydawac dzwieki a do wymiany mam napewno regulator cisnienia turbiny
Opublikowano
Witam,ty masz pewnie diesla bo mówisz o turbinie ja mam 2,0 benzyne ale u mnie przy dodawaniu gazu na biegu czy na luzie było slychac jak świszcze powietrze i słychać było buczenie.
Opublikowano
Panowie, pytacie o rady dotyczące problemów w waszych autach , a nawet nie chce Wam się napisać jaki macie silnik! Uzupełnijcie profil, lub dopiszcie dane silnika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam ja w mojej 320i miałem świst przy dodawaniu gazu i takie bdziwne lekkie buczenie,u mnie był to zawór regulacji ciśnienia,który jest pod kolektorem koszt części w serwisie 150zł.

Możesz powiedzieć coś więcej o tym zaworze ?? Gdzie on dokładnie jest, najlepiej daj link do realoem.com z tą częścia. Pokazywał jakiś bład na INPIE ?? U mnie od jakiegoś czasu, właściwie od zakupu, 1.5 roku, też mam taki lekki świst ale zero błedów czy jakiś dziwnych zachowań.

Krzysztof
Opublikowano
Kolego ten zawór znajduje się pod kolektorem ssącym,jego zadaniem jest jak nazwa wskazuje regulacją ciśnienia podłaczony jest min. do odmy,umnie była membrana zużyta i nic niedawało psikanie jakimis "magicznymi" sprajami,na kompie nic niepokazywało.Zawór działał ale przez tą membrane syczałi buczał,denerwowało mnie to i wymieniłem,pewnie jak by się zrypał bardziej coś na trasie mogło by się stać.Zajedz do fachowca ale ale prawdziwego fachowca,mój po odgłosach wiedział odrazu co jest grane.Część kupiłem w BMW Smorawiński i spółka Poznań,koszt 148 zł.Można się dodzwonić i dogadać albo mailem,niema żadnych problemów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ok wszystko rozumie tylko u mnie nie widziałem takiego zaworu. Który masz rocznik, jaki silnik M52 ?? Zobacz na tych linkach czy to, któryś z tych elementów: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=11_2203&hg=11&fg=45" target="_blank

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=11_2185&hg=11&fg=45" target="_blank

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=11_2195&hg=11&fg=40" target="_blank

Tojest zawór regulacji cisnienia służący do odpowietrzenia skrzyni korbowej ??

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=11_2194&hg=11&fg=15 z tego rysunku nr 1 ???

Krzysztof
Opublikowano

Tez mam ten swist po puszczeniu gazu. Jakby sie cos nadmuchiwało i wypuszczalo powietrze... Czasami u mnie to wystepuje a czasami nie... Rano jak odpale samochod dziwnie wyje przez jakis czas... Wydaje mi sie ze jak wystepuje to dmuchanie to auto jest duuuuuuuzo slabsze....

 

E46 320i

Opublikowano
Witam,koledzy ten zawór to element nr.1 w odpowietrzeniu skrzyni korbowej,ale najpierw pojedzcie do fachowca i niech nasłucha czy to napewno zawór regulacji ciśnienia.Powodzonka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A powiedz jeszcze czy musiałeś ściągac kolektor ssący czy idzie wydłubac to ustrojstwo tak normalnie. Acha i czy po kilku sekundach jak zgasiłes auto było słychać jak ten zawór puszcza ciśnienie i czy teraz na nowym zaworze puszcza po zgaszeniu silnika.

Pozdrawiam

Krzysztof
Opublikowano
Zawór ten jest pod kolektorem więc trzeba go ściągnąć,a po wylączeniu silnika na nowym jak i na starym nic niesłychać.Może masz coś innego,jedyne wyjście podjechać do fachmana i niech sprawdzi co jest grane,bo kupić zawór niepotrzebny wydac 150 zł + kasa za wymiane jest bezsensu.Mój fachowiec mówiL,że ten zawór zwykle średnio wymienia się co 6 lat.Wez wydrukuj stronke z częścią i pokaż mechanikowi on powinien potwierdzić czy to to napewno,ja tak zrobiłem i miałem problem z głowy,tyle że fachman do ,ktorego ja prowadze na drobne naprawy zna sie na samochodach więc niemam problemów jak i z doborem części jak i ich wymianą.Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.