Skocz do zawartości

2.0d muł nie BMW - 20 sekund do 100tki


kosik87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w ostatnim czasie moje e46 2.0d jest strasznie mułowate, katalogowo do 100km powinno miec okolo 10s. a moje ma powyzej 20:( czym moze byc to spowodowane? Wogóle sie nie zbiera:/ nie mam zadnych innych obiaw.... Moze ktos wie co jest tego przyczyna:( nie da sie tak jezdzic:/.... POMOCY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam 320D ma 136PS. Dlaczego się tak zbiera? Powodów może być mase. Najlepiej jechać na komputer i zobaczyć co mu dolega. Może silnik jest w trybie awaryjnym? A może jakaś inna usterka...

Dokładnie...Przepływomierz..co najmniej..to pierwsza myśl jaka mi do głowy przychodzi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414&start=240

poczytaj ten temat

 

ogólnie:

 

1. sterowanie turbo trzeba poczyścić (elektrozawór)

2. sterowanie erg i samo erg

3. przewody do sterowania

4. sprawdzić wskazania przeplywki online

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414&start=240

poczytaj ten temat

 

ogólnie:

 

1. sterowanie turbo trzeba poczyścić (elektrozawór)

2. sterowanie erg i samo erg

3. przewody do sterowania

4. sprawdzić wskazania przeplywki online

 

Zgadzam sie z przedmowca

To sa 4 podstawowe rzeczy ktore trzeba wziac pod uwage. Ja tez dlugo mialem problem z moca w mojej 330D i okazala sie przeplywka. Po wymianie przeplywki okazalo sie ze moja bunia wyszla z serii gdzie wkladali inna przeplywke niz ta aktualnie dostepna na rynku do M57 i musialem jeszcze przeprogramowac. Ale watpie zeby u Ciebie byly takie problemy. Co ja bym zrobil najpierw to poprostu odczepic zlaczke elektryczna z przeplywki i zobaczyc jak autko jezdzi. Bedzie najprawdopodobniej kopcilo przy wiekszych predkosciach ale jak bedzie przyspieszalo po staremu to niestety 650-750zł w plecy na nowa przeplywke Bosha:/ Jak to nie pomoze w nastepnej kolejnosci przeczyscilbym zawor EGR i filterki na elektrozaworkach sterujacych praca turbiny i EGR. Kilka chlopakow tez mowilo ze spadek mocy w ich przypadku spowodowany byl przetarciem przewodow podcisnieniowych co sa podlaczone do tych 2 elektrozaworkow o ktorych przed momentem pisalem. Ja sie okaze ze to one to trzeba kupic nowe... najlepiej jakies paliwowe o wym 3,5mm sr wewnetrznej i 2mm grubosci scianki. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze srednio z tym filtrem ale zawsze jakas mozliwosc jest... wysoce maloprawdopodobna ale jest. Zreszta nie mowmy o rzeczach eksploatacyjnych - w dieselkach z common railem powinno sie zmieniach filtr paliwa co 10.000km bo jak wiadomo "wspolna szyna" jest niesamowicie wrazliwa na wszelkie zanieczyszczenia ktore dzialaja jak ziarna scierne (w M57 184KM jest cisnienie 160MPa - nie wiem ile w M47). Pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.