Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, dziś zabrałem się za wymianę dolnego wahacza :

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/m/n/5.png podniosłem auto, odkręcam łapę wahacza (śruba nr 4), ale z odkręceniem (15) już jest problem, ponieważ cała ta pólka do której są przykręcone wahacze jest obudowana kolumną amortyzatora to dojście do dolnego jest jedynie z prawej strony gdzie trzeba odkręcić górny wahacz (ale ten trzyma na wcisk i to bardzo mocno zapieczony, wszystko oryginalne) :| może jakiś techniki na jego wysunięcie bez uszkodzenia gwintu i sworznia?, tam pojawiło by się wejście do śruby dolnego, natomiast z drugiej strony mamy osłonę tarczy.. jeśli ktoś przerabiał ten temat i może dać jakiś wskazówki, jak najlepiej się z tym uporać niech pisze.

Opublikowano
Wyciągasz McPersona i masz wszystko jak na dłoni. Górnego nie musisz odkręcać.
Opublikowano
Odkręć śruby od kolumny,śrube 9,,zacisk hamulca i porozłanczaj abs,wyciągasz oba wahacze na zewnątrz.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.