Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak większość z Was wie najlepiej przy każdej zmianie oleju, powinno się wymieniać filterek odmy

a co 2 lub 3 zmiany całą odmę

 

Ostatnio pomimo wymiany całej odmy nadal rurką nr 6 z tego linku KLIK wydostaje się olej, który to potem wsysany jest przez turbo i dalej syfi cały dolot

 

Czy może ktoś z Was montował ew rozważał za i przeciw aby zamontować CATH TANK'A czyli prosto mówiąc pochłaniacz oleju ??

 

Znacząco oczyściło by to cały układ dolotowy i przedłużyło żywotność turbo (pod warunkiem że turbo nie jest nim smarowane)

 

co o tym myślicie??

 

PZDR

GOLD CZEJJJN
Opublikowano
W bnzynowych M20 M50 M52 wystepje pocenie sie obudowy rozrzadu po usunięciu odmy. Ciekawy jestem o zasade Twojego pomyslu
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Opublikowano

chodzi o to aby olej i inne syfy z odmy gromadziły się w zbiorniczku a nie leciały do dolotu - taka jest idea ustrojstwa

 

pytanie czy akurat w BMW są jakieś przeciwwskazania

GOLD CZEJJJN
Opublikowano
Proponowane "urządzenie" zupełnie jest niepotrzebne, a skoro wymieniłeś filtr i dalej przez bagnet tracisz olej to dalej jest coś zapchane.
Opublikowano

nie tracę oleju przez bagnet, nie chcę tylko żeby olej z odmy lał się przez cały dolot brudząc układ czyli intercooler EGR i kolektor dolotowy

 

w benzyniakach doładowanych, jest to częsty zabieg mający na celu poprawę czystości powietrza w dolocie

 

smietki z odmy są wprowadzane do dolotu aby je ponownie "spalić" czyli jest po to aby zwiększyć ekologie

GOLD CZEJJJN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.