Skocz do zawartości

Jakie pierścienie centrujące kupić do e34?


silver86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam w e34 założone felgi z e39 (M5), wiem że powinienem zakupić pierścienie centrujące - tylko dokładnie jaki rozmiar? Na co powinienem zwrócić uwagę przy ich zakupie? Metalowe czy z tworzywa sztucznego?

Lepiej gdzieś w pobliżu kupić czy mogę spokojnie z allegro zamówić?

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj na allegro sprzedawcy z duza iloscia pozytywow i podaj mu wymiar piasty z centrowaniem z e34 i wymiar piasty z e39. Taki sprzedawca powinien znac sie w temacie :wink:

Poza tym nie ma roznicy czy plastikowe czy aluminiowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszą być z 72,6 na 74,1

jeśli byś zamierzał dać też dystansy to nie musisz dawać pierścieni tylko od razu zamówić dystansy z tymi rozmiarami bo takie robią

Dzięki, dystansów nie zakładam bo mam felgi z et taki samym jak fabryczne koła

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, nie kupuj tych z allegro

Przerabiałem ten rozmiar ostatnio i pierścień jest bardzo cienki, a te z allegro pękają w ręku a jak nie to po założeniu i zdjęciu zmasakruje go felga a i tak będzie biło.

Zmarnowałem kasę na dwa komplety ( chciałem być oszczędny :mad2: ) i dopiero za radą kolesia kupiłem u niego i jest teraz dobrze.

Jak chcesz to napisz to jak coś prześle ci oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, nie kupuj tych z allegro

Przerabiałem ten rozmiar ostatnio i pierścień jest bardzo cienki, a te z allegro pękają w ręku a jak nie to po założeniu i zdjęciu zmasakruje go felga a i tak będzie biło.

Zmarnowałem kasę na dwa komplety ( chciałem być oszczędny :mad2: ) i dopiero za radą kolesia kupiłem u niego i jest teraz dobrze.

Jak chcesz to napisz to jak coś prześle ci oryginał.

 

Dzisiaj już zamówiłem na allegro, sprzedawca w opiniach nie miał żadnego negatywa związanego z nimi a sporo już ich sprzedał.

Zdecydowałem się na plastiki ze względu na to, że nie zapiekają się i nie korodują tak jak metalowe.

Na allegro są też karbonowe i teflonowe.

 

Napisz mi czym się różnią od tego kolesia pierścienie?

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pierścienie od kolesia z firmy ZENDER są plastikowe a dokładniej z ABSu.

Są solidniej wykonane a różnica jest taka że możesz je zginać w ręku i poddają się jak modelina, nie pękają.

Jak przyjda ci te z allegro to będziesz wiedział o czym mówię i jak coś to pisz, bo na 99% podejrzewam ze nie będziesz zadowolony i kiera dalej będzie bic.

Jak bardzo będziesz potrzebował to zrobię ci fotki tych lipnych i tego lepszego bo jeszcze jednego nie włożyłem.

W sumie zniszczyły mi sie 2 komplety tych tanich i zamiast zaoszczędzić i tak musiałem kupić te u niego bo nikt inny nie miał lepszych w tym rozmiarze - czyli 74,1 na 72,6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze juz na drugim komplecie na plastikowych z allegro i nic sie nie dzieje. Wczesniej mialem zalozone w e30 na kolach 9x16 z oponami 215/40, teraz mam w e34 na kolach 8.5 i 10x17 z oponami 205/45 i 235/40. Napisalem rozmiar kol i opon bo przy takich szerokich i niskich oponach bardzie czuje sie cale zawieszenie. Nic sie nie dzieje, nic nie peka, nie trzesie, nie bije itd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Allegro są pewnie różnej jakości pierścienie, jeden kupi lepsze inny gorsze. Też kupiłem na Allegro, niestety tępy gumiarz przy wymianie koła połamał pierścień, pozatym byłem zadowolony. ABS jest twardy, odporny na ścieranie , ściskanie, niestety łamliwy więc trzeba uważać przy zakładaniu koła. Dodatkową zaletą jest to, że felga nie zapieka się na piaście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie przyszły przed weekendem ale dopiero wczoraj założyłem. Były czarne, bez zaczepów i dość elastyczne, można je było ponaginać - prawdopodobnie z ABS'u. Założyłem bez problemu i ściągałem dzisiaj bo źle założyłem felgi (tył dałem do przodu) - nic się nie połamało. Przy prędkości 120km/h nie czuć bicia. Na większej prędkości przetestuje za jakiś czas dopiero - na autostradzie
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się że jest jak na razie ok.

Ja też miałem czarne i właśnie było źle.

Jak coś to wiesz o co chodzi i pisz wtedy, oby nie, tego zyczę i pozdrawiam.

Na pewno jest duża różnica i poprawa, dokładnie sprawdzę te pierścienie tylko na autostradzie, bo nigdzie w mojej okolicy nie ma długiego i prostego kawałka asfaltu. Mam obniżone zawieszenie i opony o profilu 40, więc czuje każdą dziurę, jedynie na A4 będę w stanie przekonać się czy pierścienie te zlikwidowały w 100% bicie

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wygląda sprawa dokładnego wycentrowania koła,bo z wyważeniem jest tak że nie potrzeba dużych prędkości,najbardziej niewyważone koła czuć przy prękości 80km/h i teoretycznie wyważarki ( dobre) w wulkanizacji powinny kręcic kołem tak jakby jechało 80km/h. Ja miałem krzywe 2 felgi i przy prędkościach 180-190km/h nic nie czułem jak z niemcowni wracałem.Dopiero u nas jak sie wolno zaczęło jechać to było czuć.Także nie potrzebujesz autostrady,jeżeli przy 80km/h nie trzęsie jest OK. . . Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.