Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Koledzy pomóżcie. od 80km/h w górę telepie mi kierownicą. Problem jest o tyle dziwny że raz telepie a raz nie, tzn jade prosto i nie telepie, wejde w zakręt i zaczyna telepać lub odwrotnie. Sworznie wahacza nowe, opony nowe, zbieżność zrobiona, tarcze plus klocki przód nowe, luzów brak.

Zaczyna brakować mi pomysłów więc proszę o pomoc. Z góry dzięki

Edytowane przez minik2202
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja miałe taki problem w e30 ale gdy dokręciłem łożyska piasty z przodu, problem zniknął. kolego czy nie masz jakiś stuków?
Opublikowano
A nie jak u ciebie z kołami tzn felami?? Masz alumy jak należy,nie przytarte lub źle wyważone????
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Stuków nie ma, co prawda były ale przez sworznie wahacza które to zmieniłem. Nie ma nigdzie luzów. Co do felg to alusy są ok bo taki sam efekt miałem na stalówkach z zimówkami. W sumie nie sprawdzałem tych łożysk na piaście. Spróbujemy, zobaczymy, napiszemy:)
Opublikowano

Objaw typowy przy złym wycentrowaniu elementów tocznych ( obrotowych. ) :roll2:

 

Piszesz, że jesteś pewien co do felg i opon bo na innych masz tak samo.

Więc te elementy można chwilowo wykluczyc.

 

Luzów brak z tego co piszesz , więc...

- czy wymianę tych elementów zawiechy co podałeś wykanał ktoś kto zna patent i wie jak je założyć i masz pewność że mógł zrobić dobrze ???

 

- czy przed wymianą było dobrze ??? ( głownie chodzi o tarcze. )

Opublikowano
Dzisiaj byłem na szarpaku ,zmieniałem opony 18',więc chciałem poustawiać zbieżność w e39 535,lekko drżało mi i drży przy 80-90 km/h,okazało się ,że gałka co wchodzi w wspornik od drążka kierowniczego ma luz, od razu mi gość powiedził czy czasem nie drży panu kiera ,potwierdziłem,:czasem jak wspornik jest walnięty to samo się dzieje,tak ,że nie tylko fele[u siebie jedną prostowałem] i tarcze ,mogą być też sworznie.pzdr.
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Przed wymianą tarcz telepało gorzej, teraz trochę mniej. Ale problem jest w tym że nie telepie non-stop. Raz telepie raz nie. A co do wymiany to robiłem to u mechanika u którego naprawiam auta od 4 lat:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jak piasta?? sprawdziłeś?? starczy tylko chwycić opone i poruszać mocno na prawe i lewo to bedziesz czół czy piasta stuka czy nie. ale tak jak wspomniano wyżej to bym obstawiał felgi. czy felga ma otwór centrujacy zgodny czy używasz pierścieni???
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Po ciężkich próbach i znojach, kiedy w sumie się już poddałem, po wymianie starych klocków (wymieniałem bo piszczały) na nowe firmy TEXTAR nagle przestało telepać kierownicą:)

Więc moim problemem były klocki - cokolwiek mają wspólnego z telepaniem kierownicą ...

Opublikowano

Witam

Ja miałem dokłądnie taki sam problem raz telepało raz nie.U mnie problem polegał na tym że spadła gumka z tłoczka przy hamulcach i czasami mi sie tłoczek niecofał i telepało, do tego grzały mi sie hamulce w jednym kole i felga.

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.