Skocz do zawartości

minik2202

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O minik2202

  • Urodziny 19.08.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1995
  • Lokalizacja
    sanok

Osiągnięcia minik2202

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A czy podczas diagnostyki nie powinien pojawić się czujnik gdyby był uszkodzony?
  2. Witam, Od pewnego czasu mam problem z zapalaniem auta gdy jest ciepły. Ogólnie pali tylko muszę dłużej pochełtać na rozruszniku i zaraz po odpaleniu tak jakby go dusiło więc muszę dodać gazu i później wszystko jest ok. Podczas jazdy zero problemów. Robiłem diagnostykę i wysypało sondę którą wymieniłem ale nie pomogło. Co jeszcze się dzieje to to, że po odpaleniu zarówno na zimnym i ciepłym silniku (choć myślę że na zimnym gorzej) mam falowanie obrotów, tzn np.przy dojeździe do świateł obroty spadną do 500 lub nawet poniżej wzrosną do 1000 a później już są stabilne. Proszę o pomoc. Dzięki
  3. Po ciężkich próbach i znojach, kiedy w sumie się już poddałem, po wymianie starych klocków (wymieniałem bo piszczały) na nowe firmy TEXTAR nagle przestało telepać kierownicą:) Więc moim problemem były klocki - cokolwiek mają wspólnego z telepaniem kierownicą ...
  4. Przed wymianą tarcz telepało gorzej, teraz trochę mniej. Ale problem jest w tym że nie telepie non-stop. Raz telepie raz nie. A co do wymiany to robiłem to u mechanika u którego naprawiam auta od 4 lat:)
  5. Stuków nie ma, co prawda były ale przez sworznie wahacza które to zmieniłem. Nie ma nigdzie luzów. Co do felg to alusy są ok bo taki sam efekt miałem na stalówkach z zimówkami. W sumie nie sprawdzałem tych łożysk na piaście. Spróbujemy, zobaczymy, napiszemy:)
  6. Koledzy pomóżcie. od 80km/h w górę telepie mi kierownicą. Problem jest o tyle dziwny że raz telepie a raz nie, tzn jade prosto i nie telepie, wejde w zakręt i zaczyna telepać lub odwrotnie. Sworznie wahacza nowe, opony nowe, zbieżność zrobiona, tarcze plus klocki przód nowe, luzów brak. Zaczyna brakować mi pomysłów więc proszę o pomoc. Z góry dzięki
  7. Sprawa sie wyjasniła. Nie było problemu z ciśnieniem na reduktorze lecz były zbyt duże dysze wtrysków gazu i auto się dusiło, falowało na obrotach miało "turbo" dziurę itp. Pozdrawiam
  8. sprawa się wyjaśniła. Okazało się że to były zbyt duże dysze wtrysków gazu i auto się dusiło. Pozdrawiam
  9. minik2202

    Problemik

    Cześć. Niedawno miałem Audi A4 z takim samym objawem i okazało się, że to była pompa wspomagania. Była ona łopatkowa i wytarła gniazdo w którym chodzą łopatki. Po wymianie na nową problem zniknął.
  10. Witam. Nie wiecie jakie powinno być ustawione ciśnienie na reduktorze gazu? (sekwencja). Obecnie mam 1 bar ale to chyba trochę mało. Silnik 1,8 85kw.
  11. Witam. Od niedawna jestem właścicielem e36 318 85KW touring. Tydzień temu włożyłem instalację gazową ELPIGAZ sekwencja. Temperatura przełączenia na gaz to min 30st. Od początku mam coś takiego że auto po odstaniu 5-7h gdy przerzuci się na gaz zaczyna mieszać obrotami między 400-1000 obrotów. czasem nawet potrafi zgasnąć. Gdy pojeżdżę ok 10min problem znika. Gość który zakładał gaz zmienia parametry mieszanki ale nie pomaga. Wina temperatury przełączenia?? Nie wiecie jaka jest min temperatura dla przełączenia na gaz?? Dodam że zmieniłem przewody, świece oraz filtr powietrza. Jeszcze jedna rzecz jaka się dzieje to podczas pracy na gazie na biegu jałowym jak mu szybko depnę na gaz to na początku przydusza auto przez niecałą sekundę a później wchodzi na obroty. Proszę o pomoc bo widze że gość od gazu sobie z tym nie poradzi:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.