Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z tym przekaźnikiem - jest cały czas ciepły- jeden z przekaźniczków wewnątrz jest cały czas załączony. Skutkuje to poborem prądu na postoju w wartości 0.4A Czy tak ma być czy mam szukać dalej urządzenia "kradnącego" prąd na postoju. Po wyjęciu w/w przekaźnika prąd pobierany w czasie spoczynku spada do 0.12A - załączony CODE i alarm. Czy bez tego można jeździć w deszczu - jak to się objawi podczas opadów, czy praca wycieraczek będzie wystarczająco sprawna?
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
Jak się go wyjmie z obudowy to się rozłącza - styk jest czysty, tak że o sklejeniu nie ma mowy. Przekaźnik jest pod siedzeniem obok modułu komfortu, taki czarny, ma numer 1 378 371
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
a czy przypadkeim to nie jest przekażnik czasowy odpowiedzialny za zasilanie odbiorników przez pewien czas po wyjściu aż do momentu przejścia elektroniki w tzw stan uśpienia?
Opublikowano

yyyy... ja mam tez padniety przekaznik sily docisku wycieraczek, tez mi kradl prad, ale z tego co pamietam to u mnie znajduje sie on pod kanapa a nie pod siedzeniem kierowcy (?)

 

Jesli rozwiazesz juz problem to daj znac, z checia tez sprobuje u siebie, niech bedzie tak jak fabryka dala ;)

Opublikowano
Jeszcze nic więcej nie mierzyłem - jutro pewnie zacznę jak czas pozwoli. Przekaźnik ten jest pod tylną kanapą obok modułu komfortu i modułu przekaźników. Nikt nie pisał, że jest pod siedzeniem kierowcy.
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
jeżeli nie dojdziesz końca ładu to odcinasz sterowanie przekażnikiem i podpinasz + po stacyjce ( w schematach znajdziesz który to przewód , żeby nie ciągnąć z przodu , bo pod kanapą już jest ) - i tym sposobem przekaźnik bedzie się zwierał po włączeniu stacyjki - proste i skuteczne ...
Opublikowano
jeżeli nie dojdziesz końca ładu to odcinasz sterowanie przekażnikiem i podpinasz + po stacyjce ( w schematach znajdziesz który to przewód , żeby nie ciągnąć z przodu , bo pod kanapą już jest ) - i tym sposobem przekaźnik bedzie się zwierał po włączeniu stacyjki - proste i skuteczne ...

 

Podejrzewam że to będzie najprostrze najlepsze i najtańsze rozwiązanie kłopotu.

Opublikowano
Otóż nie będzie to rozwiązanie. W obudowie siedzą dwa przekaźniki sterowane niezależnie prze dwa tranzystory i inną elektronikę.
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
Otóż nie będzie to rozwiązanie. W obudowie siedzą dwa przekaźniki sterowane niezależnie prze dwa tranzystory i inną elektronikę.

 

 

i co z tego ? przecież napisałem wyraźnie że jak nie uda się tego naprawic (popodmieniać moduły itp) to możesz zrobić tak jak napisałem - przekaźnik zostaje w oryginalnym miejscu , odcinasz tylko przewody idące do sterowania cewką od docisku wycieraczki i podpinasz pod + po stacyjce ... to ma tylko załączyć przekaźnik ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.