balinn55 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Witam. Chciałbym sie podzielic z wami moim przezyciem...Od jakiegos miesiąca lałem regularnie nowe paliwo schella,z dnia na dzien samochód zaczął coraz gorzej chodzic,w sobote po zatankowaniu całego zbiornika tego paliwa auto zaczęło delikatnie przerywac,w niedziele coraz gorzej zaczął sie wkręcac na obroty(jakby paliwa brakowało) i miałem wrazenie jakby nie chodził na jeden gar,w poniedziałek ledwo odpaliłem i prędkoscią ok 30km/h dotoczyłem sie do kolegi do warsztatu. Komputer wykazał wtryski,po zawiezieniu ich do specjalisty zdziwili sie ze to auto wogule jechało i wyszło na to ze trzeba robic wszystkie... Co potem tankowac?????????? POZDRAWIAM
ar_w Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Unikaj też supercudnego bezsiarkowego paliwa na Statoil. Po nim miałem wibracje myśląc, że mi ktorys wtrysk pada.Kilka razy zalałem BP ultimate i praca silnika sie wyrównała. Nie wiadomo, czy jakiejś skazy po tym syfie nie mam. Zobaczymy. W kazdym razie przestrzegam.
tora Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 (edytowane) Kolego a gdzie taka super stacja jest w Wawie.Ja od zawsze tankuje te paliwo i żadnych przygód,silnik pracuje najlepiej ze wszystkich paliw na rynku.hej Edytowane 7 Maja 2009 przez tora
tora Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Unikaj też supercudnego bezsiarkowego paliwa na Statoil. Po nim miałem wibracje myśląc, że mi ktorys wtrysk pada.Kilka razy zalałem BP ultimate i praca silnika sie wyrównała. Nie wiadomo, czy jakiejś skazy po tym syfie nie mam. Zobaczymy. W kazdym razie przestrzegam.to nie statoil tylko shellhej
ar_w Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Unikaj też supercudnego bezsiarkowego paliwa na Statoil. Po nim miałem wibracje myśląc, że mi ktorys wtrysk pada.Kilka razy zalałem BP ultimate i praca silnika sie wyrównała. Nie wiadomo, czy jakiejś skazy po tym syfie nie mam. Zobaczymy. W kazdym razie przestrzegam.to nie statoil tylko shellhej Zwróć uwagę na wyraz "też"
balinn55 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 tankowałem zawsze na ursynowie a ostatnim razem na katowiczance,dokładnie za jankami
dumik Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 Witam! jak jest już ten temat! to na jakiej stacji tankować i jakie paliwo? :mad2:
Zasłużeni forumowicze Kriss33 Opublikowano 9 Maja 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 9 Maja 2009 Kolego a gdzie taka super stacja jest w Wawie.Ja od zawsze tankuje te paliwo i żadnych przygód,silnik pracuje najlepiej ze wszystkich paliw na rynku.hej jak to od zawsze?, przecież dopiero co sie pojawiło to paliwo, autorowi zapewne chodzi o to:http://www.shell.com/home/content/pl-pl/shell_for_motorists/fuels/v_power_diesel/fuels_vpd_na_antenie_24092004.html
Deacon Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 a ja nie wierze, ze to przez paliwo. Shell to nie firma drucik i nie pozwolilaby sobie na takie cos. albo dawno nie zmieniales filtra paliwa, albo pompa zassala ci syf z baku albo miales wyjatkowego pecha i awaria zeszla sie w czasie z tankowaniem. mozliwe, ze stacja miala brudny zbiornik. ale nie wierze, ze to stalo sie od samego paliwa. Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
vortex5 Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 tez od momentu kupna samochodu (ok. 1.5 roku) leje zawsze v-power i zadnych problemow nie mialem. Tez czesto tankuje na shellu za jankami i ani razu nie mialem powodu do narzekania na jakosc paliwa, wiec podejrzewam ze miales po prostu sporego pecha i awaria zeszla ci sie w czasie ze zmiana paliwa
Zasłużeni forumowicze Kriss33 Opublikowano 14 Maja 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 14 Maja 2009 tez od momentu kupna samochodu (ok. 1.5 roku) leje zawsze v-power i zadnych problemow nie mialem. Tez czesto tankuje na shellu za jankami i ani razu nie mialem powodu do narzekania na jakosc paliwa, wiec podejrzewam ze miales po prostu sporego pecha i awaria zeszla ci sie w czasie ze zmiana paliwa[/quote przeciez autor nie pisze o tym paliwie, przeczytaj linka z mojego porzedniego watku, chodzi o GTL!
czestek1 Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Wychodzi na to, ze najlepiej lac normalne paliwo czy to 95Pb czy 98Pb do benzyniakow czy to zwyklego ON do Diesla i najlepiej na Neste. Honda CB600Fhttp://c8.wrzuta.pl/wm8596/79e55222002ba62a4bfa3404/img_3543?Pojazd Szkoleniowy [L]http://c4.wrzuta.pl/wm4674/ac93c69900030fe84e0ef7a5/yarek
Członkowie klubu voshon Opublikowano 14 Maja 2009 Członkowie klubu Opublikowano 14 Maja 2009 Wychodzi na to, ze najlepiej lac normalne paliwo czy to 95Pb czy 98Pb do benzyniakow czy to zwyklego ON do Diesla i najlepiej na Neste. Albo Auchan :lol: :lol: Czarna locha pali średnio: http://images.spritmonitor.de/398798.png
Deacon Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Neste - taaa, podziekujemy. juz nie raz czytalem, ze tam syf fajny jest. Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
czestek1 Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Ja moge tylko powieziec o neste tyle ze w Szczecinie pokatnie jest znana osoba co robi testy tych paliw i powiedziala ze neste jest lepsze od Muszli, i Biperii. ale jak jest tego nie wiem nie jestem w stanie zbadac sam w domu paliwa.to stacja bez sklepow, wiec dochod ma tylko z paliwa, jakby lali syfa to szybko by stracili ludzi, a to spowodowałoby ich plajtacje. Honda CB600Fhttp://c8.wrzuta.pl/wm8596/79e55222002ba62a4bfa3404/img_3543?Pojazd Szkoleniowy [L]http://c4.wrzuta.pl/wm4674/ac93c69900030fe84e0ef7a5/yarek
gtAreckilt Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Witam, Moim zdaniem srodki myjace zawarte w paliwie uwolnily nagromadzony przez lata syf w instalacji i to moglo zakorkowac wtryskiwacze, spowodowac pojawienie sie nagaru na koncowkach wtryskiwaczy.Z tego co wiem, Shell szczyci sie wlasnie tymi dodatkami w paliwach V-Power. Pozdrawiam, ///M5http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg
Dominik86 Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 hym a ja właśnie dziś jadę to przetestować... zobaczymy co będzie ;] najwyżej się shella pozwie ;]
Zasłużeni forumowicze Kriss33 Opublikowano 16 Maja 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 16 Maja 2009 a jest różnica w cenie między Shell V-Power Diesel z GTL a Shell V-Power Diesel?Przeszukałem trochę net w temacie i znalazłem info, że Shell V-Power Diesel z GTL zastąpi dotychczasową generację paliwa Shell V-Power Diesel.
Członkowie klubu voshon Opublikowano 16 Maja 2009 Członkowie klubu Opublikowano 16 Maja 2009 a jest różnica w cenie między Shell V-Power Diesel z GTL a Shell V-Power Diesel?Przeszukałem trochę net w temacie i znalazłem info, że Shell V-Power Diesel z GTL zastąpi dotychczasową generację paliwa Shell V-Power Diesel. VP Diesel GTL zastąpił już poprzednie paliwo sprzedawane jako VP Diesel, cena jest taka sama jak poprzednika. Czarna locha pali średnio: http://images.spritmonitor.de/398798.png
Dominik86 Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 przejechałem już ok 200 km i nic sie nie dzieje, a jeszcze dodałem xeramicsa na czyszczenie wtryskow ;)
Zasłużeni forumowicze mmw Opublikowano 26 Maja 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 26 Maja 2009 Ja od dawna tankuję Lotos'a Dynamica i też żadnych problemów. Jeżeli to paliwo jest takie jak ma być wg opisu Lotosa to jest równie dobre jak V-Power diesel. "Pakiet dodatków znacznie poprawia przepustowość dysz, smarność żywotność i efektywność działania silnika. W okresie zimowym dopuszcza się stosowanie depresatorów poprawiających własności niskotemperaturowe." Co ciekawe dzięki temu, że za Dynamica dostaje się 2 x więcej punktów to wyliczyłem, że biorąc jakąś sensowną nagrodę niweluje się różnicę jaką dopłacamy w stosunku do zwykłego ON. :)
Dominik86 Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 ja jak na razie zaobserwowałem, że przejechałem ok 100km więcej niż zwykle i rezerwa się jeszcze nie zapaliła.
Deacon Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 zrobilem na razie 250km na tym nowym GTL i nie wiedze roznicy w stosunku do starego V-Power Diesla. nic mi sie nie pozatykalo itp :) Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Dominik86 Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 okej więc tak, rezerwa zapaliła mi się po przejechaniu 740km spostrzezenia: lepiej chodzi na nizszych obrotachprędkośc maxymalna się nie zwykszyla - 230 przekroczyć nie mogę ;)ale co ciekawe komputer zdaje się zmienił zdanie na temat tego jak daleko moge dojechac, zwykle wyswietlał mi jaki 680-750 km zasięgu po zatankowaniu, teraz zalalem pod korek (jak zawsze) i wyświetla mi się zasięg ponad 1000km :8) spalanie wg dystrybutora to jakies 7,9l - jazda po miescie gdańsk - (słowackiego, spacerowa jak tam sie jezdzi wie kazdy z trojmiasta) ;] zobaczymy ile teraz przejedziemy ;) aha jak juz pisałem wcześniej dodałem do 1 baku tego shella xeramica na czyszczenie wtryskow - niestety nie mam gdzie na kompa podlaczyc zeby zobaczyc czy moze parametry sie poprawily czy cos, ale ogolnie auto sprawia wrazenie, ze na tych mniejszych predkosciach/nizszych biegach ma wiecej mocy.
Zasłużeni forumowicze mmw Opublikowano 28 Maja 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 28 Maja 2009 zwykle wyswietlał mi jaki 680-750 km zasięgu po zatankowaniu, teraz zalalem pod korek (jak zawsze) i wyświetla mi się zasięg ponad 1000km :8) spalanie wg dystrybutora to jakies 7,9l - jazda po miescie gdańsk - (słowackiego, spacerowa jak tam sie jezdzi wie kazdy z trojmiasta) ;] Widocznie ostatnie kilometry przed tankowaniem miałeś typ jazdy powodujący bardzo niskie spalanie stąd ta różnica.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się