Skocz do zawartości

Ustawianie Car&key NCS, DIS


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 825
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam .

Czy ktoś się orientuje czy w E53 da się ustawić tak , że przy otwartych/nie domkniętych drzwiach nie da rady ruszyć tak jak jest w nowych E70 ?

 

Witam, ponawiam pytanie

 

E53 nie ma elektrycznego hamulca "ręcznego", a podejrzewam że za jego sprawa jest to realizowane w E70 więc na 99% nie.

Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

Przebrnąłem przez cały temat, ale nie znalazłem odpowiedzi na 3 pytania:

 

1. Czy możliwe jest składanie/rozkładanie lusterek wraz z kluczykiem?

2. Czy można ustawić lusterko tak, żeby obniżało się po wbiciu wstecznego biegu?

3. Czy jest możliwość ustawienia automatycznego odryglowania drzwi po zatrzymaniu się/wyłączeniu silnika?

 

(posiadam elektrycznie składane lusterka poprzez przycisk, nie posiadam pamięci foteli)

 

Z góry dzięki za odpowiedź

Masz problem z DLR? Pisz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisał kolega wczesniej.

ale ad2 można ustawić jesli włąśnie jest pamięc foteli (skrzynia aut lub manual). wtedy przelacznik ustawiania lusterek nastawiasz w lewo, właczasz wsteczny i lusterko sie obniza. czyli musi być moduł zawierajacy pamiec, tak jak kolega wyzej pisal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy proszę o pomoc:

Próbowałem dzisiaj włączyć DLR na długich, ale po dwóch godzinach prób się poddałem

Mam LCM III, wszystko robię zgodnie z instrukcją kolegi hunter z 6 strony tego tematu (http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=801645#p801645)

Jak już wgrywam wszystko spowrotem do sterownika, ksenony mrugają 3 razy, słychać gong z licznika i nic się nie zmienia.

 

Mogę coś jeszcze zrobić, czy poddać się całkowicie?

Proszę o podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz za starego auta? Nie wiem czy w roczniku jaki posiadasz (99) uruchomisz to.

Szefie, w '96 można to odpalić ;)

Jak próbowałem włączyć w '99 to włączyłem normalne dzienne i nie mogę ich wyłączyć. Działają w pozycji 0, tak jak w pozycji 2. Przy okazji może ktoś podpowie co zrobić? TAGFAHRLICHT_ECE i inne opcje nicht_aktiv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak próbowałem włączyć w '99 to włączyłem normalne dzienne i nie mogę ich wyłączyć. Działają w pozycji 0, tak jak w pozycji 2. Przy okazji może ktoś podpowie co zrobić? TAGFAHRLICHT_ECE i inne opcje nicht_aktiv.

co masz przy tej opcji?

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_01 ?

 

próbowałeś kodować LCMa profilem "standard" lub pustym plikiem "FSW_PSW.MAN" żeby wrócić do domyślnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak próbowałem włączyć w '99 to włączyłem normalne dzienne i nie mogę ich wyłączyć. Działają w pozycji 0, tak jak w pozycji 2. Przy okazji może ktoś podpowie co zrobić? TAGFAHRLICHT_ECE i inne opcje nicht_aktiv.

co masz przy tej opcji?

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_01 ?

 

próbowałeś kodować LCMa profilem "standard" lub pustym plikiem "FSW_PSW.MAN" żeby wrócić do domyślnego?

Co to znaczy profilem standard?

Pusty plik FSW_PSW.MAN i SG_CODIEREN wybrać, jak normalnie przy kodowaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy profilem standard?

to znaczy ze odpalasz NCSa, ładujesz profil "standard" a nie "expertenmode", wybierasz jak w normalnym kodowaniu sterownik (w twoim wypadku LCM) i SG_CODIEREN, to wszystko.

 

Pusty plik FSW_PSW.MAN i SG_CODIEREN wybrać, jak normalnie przy kodowaniu?

dokładnie tak tez można, ale wybrał bym pierwsza opcje tzn. kodowanie profilem "standard"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy w e39 z początku 96r. 523 po założeniu tylnych lamp po lifcie jest możliwość przeprogramowania LCM tak aby się wyświetlały się błędy żarówek. W e38 12/95 740 m60 udało mi się to zrobić w e39 po zmienieniu w lcm opcji KALTUEBERWACHUNG NA NICHT AKTIV wszystkich wyrażeń z kaltueberwachung na nicht aktiv dalej wywala błędy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy profilem standard?

to znaczy ze odpalasz NCSa, ładujesz profil "standard" a nie "expertenmode", wybierasz jak w normalnym kodowaniu sterownik (w twoim wypadku LCM) i SG_CODIEREN, to wszystko.

Masz na myśli profil 'Code control unit, allow ZCS reading'? Czy może trzeba utworzyć 'standard'? A może mówisz o profilu expert bez modyfikacji?

Dalej nie czytam sterownika tylko od razu koduje?

Wolę 3 razy zapytać, niż coś spier...ć, mam nadzieję, że to nie problem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli profil 'Code control unit, allow ZCS reading'? Czy może trzeba utworzyć 'standard'? A może mówisz o profilu expert bez modyfikacji?

Dalej nie czytam sterownika tylko od razu koduje?

Wolę 3 razy zapytać, niż coś spier...ć, mam nadzieję, że to nie problem :D

nie masz u siebie profilu "standard" lub "default profile"?

nie wiem jakie opcje są zaznaczone w profilu "Code control unit, allow ZCS reading", podrzuć mi twój adres mailowy na PW, to podesle ci ten profil.

 

na razie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem - po aktywacji w LCM opcji "Fehler 3.Bremsleuchte" z "nicht_melden" na "melden" ciągle się wyświetla komunikat w OBC : "check brake lights" pomimo, że trzecie światło stopu normalnie działa w momencie naciśnięcia pedału hamulca. Sprawdziłem to jeszcze w INPA i moduł żadnych błędów nie rejestruje poza tym w OBC

 

Czy jest to spowodowane jakimś przeciążeniem w module LCM bo w trybie "nicht_melden" wszystko jest ok ?

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam własnie podłaczylem NCsa poraz pierwszy i chciałem właczyc sobie swiatla do jazdy dziennej no i kiedy wybieram rodzaj kodowania klikam ok i wcisakam back wysakuje mi bład COAPI 1020 CANNOT OPEN FILE FOR READING : C:/NCSEXPERT/WORK/FSW_PSW.MAN CO TO MOZE BYC?? DODAM JESZCZE ZE WCHODZAC DO KATALOGU FSW FSW TRC MAM DUZO RZECZY ZAZNACZONYCH NICHT AKTIV ALE TO TAK NA MARGIN...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i wcisakam back wysakuje mi bład COAPI 1020 CANNOT OPEN FILE FOR READING : C:/NCSEXPERT/WORK/FSW_PSW.MAN CO TO MOZE BYC??

 

musisz w katalogu "WORK" utworzyć pusty plik "FSW_PSW.MAN"

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam własnie podłaczylem NCsa poraz pierwszy i chciałem właczyc sobie swiatla do jazdy dziennej no i kiedy wybieram rodzaj kodowania klikam ok i wcisakam back wysakuje mi bład COAPI 1020 CANNOT OPEN FILE FOR READING : C:/NCSEXPERT/WORK/FSW_PSW.MAN CO TO MOZE BYC?? DODAM JESZCZE ZE WCHODZAC DO KATALOGU FSW FSW TRC MAM DUZO RZECZY ZAZNACZONYCH NICHT AKTIV ALE TO TAK NA MARGIN...

musisz zaznaczyć odczytywanie z pliku MAN oraz musisz mieć zmienione rozszerzenie pliku FSW_PSW właśnie na MAN bez tego nie ruszy ..... u mnie osobiście na jednym komputerze nie mogę zmienić rozszerzenia na MAN i latam z pendrivem do drugiego żeby owo rozszerzenie zmienić ! sprawdź we właściwościach pliku czy zmienia rozszerzenie!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca ale masz rację :cool2: miałem włączone ukrywanie rozszerzeń znanych plików ! dzięki wielkie ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Dzisiaj próbowałem włączyć DRL (światła dzienne) i okazało się, że nie za bardzo to działa z Bi-xenon'ami. Chodzi o to, że po włączeniu DRL, elektromagnetyczne przysłony w xenonach wariują - to znaczy klepią w tempie z 50 razy/sec. Wyłączyłem to, bo pewnie długo by nie podziałały.

Zaznaczę, że mam E39, a bi-xenony dostawiane z X5. Jak by były oryginalne to na pewno by działało :wink: .

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.