Skocz do zawartości

[323i] 04.1999 Problem z kasowaniem Oilservice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam próbowałem już na 2 sposoby skasować Oilservice i niestety żaden z nich nie zadziałał. Ma ktoś pomysł jak jeszcze mogę ją skasować?

PS:

1. Sposób

Przy wyłączonej stacyjce cienkim przewodem łączymy lub 7 i 19. Pięć razy upewniamy się ze połączyliśmy właściwe i włączamy zapłon (pozycja 2). Trzymamy parę sekund (3-10)s

 

2. Sposób

Kasowanie OILSERVICE:

Wyłączyć zapłon .

Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu

Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.

Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re

Zwolnić przycisk

Wcisnąć i przytrzymać przycisk

Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.

Zwolnić przycisk

Ponownie nacisnąć i puścić przycisk

Wyświetlony został nowy okres przeglądu.

Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.

Wyłączyć zapłon

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Mi tez 2 sposób nie zadziałał i niewiem czemu jak przytrzymuje na oil to nic sie nie dzieje i zaraz zmienia sie na przebieg czyli normalnie, w tych rocznikach cos dziwnego jest ile razy pytałem na forum jak zegarek nastawic a okazało sie ze w moim da sie tylko zegar ustawic jak odpale auto gdy jest wył to nie dziala
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety ta metoda tez u mnie nie dziala:/ Nie wiem już co robie źle. Gdzie podłączasz masę?
http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Panowie skoro już o tym mowa czy da rade jakoś zmienić wartość odliczanych km. ? bo mi liczy od 25tys w dół jak dla mnie co jak co ale max 15tys i wymiana ;]
Opublikowano
http://elektronikasamochodowa.com/content/view/84/62/

 

Może to coś pomoże.

U mnie też dopiero przyżądem dało się wbić nowe odliczanie w km do oilserwis.

 

Masz na myśli przewód z wlutowaną diodą? Już tak próbowałem, chyba, że ta dioda ma mieć jakieś parametry określone. Skąd masę brałeś?

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja też nie mogłem skasować inspekcji z przycisków. Zwarcie pinów 7 i 19 zadziałało od razu, oczywiście przy zamkniętych drzwiach kierowcy.
Opublikowano
http://elektronikasamochodowa.com/content/view/84/62/

 

Może to coś pomoże.

U mnie też dopiero przyżądem dało się wbić nowe odliczanie w km do oilserwis.

 

Masz na myśli przewód z wlutowaną diodą? Już tak próbowałem, chyba, że ta dioda ma mieć jakieś parametry określone. Skąd masę brałeś?

 

Wogóle to nie jestem zwolennikiem wsadzania kabli i robienia zwarcia domowym sposobem w instalację sterujące.

Takim sposobem oszczędzając 10zł ( za tyle gośc zresetuje ci urzadzeniem, lub coś koło tego ) można wydac o wiele wiecej jak zewrzemy co innego.

 

Kasuje zawsze u kolesia podczas corocznej wymiany oilu i mam spokój.

Raz spróbowałem u niego po wymianie, bo mówiłem że jest taki domowy sposób, a on się tylko śmiał i czekał aż skończę druciarstwo, żeby mógł dokończyć to co zaczął :roll:

Nie pamiętam dokładnie jak przebiegało moje rzeźbienie (pewnie tak jak w linku który wkleiłem ), ale pamiętam że wkurzał mnie jego śmiech z tego że i tak nic nie zrobię :|

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Racja, oszczędność marna, a ryzyko duże. Ja u siebie zrobiłem to w ramach aktu desperacji, po tym jak w serwisie (nie ASO) gośc biegał z różnymi niby-urządzeniami do kasowania i tyle samo wartymi niby-instrukcjami serwisowymi, a inspekcji i tak mi nie skasował.

Teraz inspekcje robię sobie sam, kasuję sam i żadne śmiechy mnie nie bolą.

Opublikowano
Panowie skoro już o tym mowa czy da rade jakoś zmienić wartość odliczanych km. ? bo mi liczy od 25tys w dół jak dla mnie co jak co ale max 15tys i wymiana ;]

 

Mozna, np. NCSem zmienic to edytujac plik FSW_PSW.

 

Liczy sie od 25k, ale realnie i tak wychodzi kolo 11-15, bo kompa odlicza te kilometry w zaleznosci od stylu jazdy (z jaka predkoscia obrotowa, na ktorym biegu itp).

Opublikowano
Panowie skoro już o tym mowa czy da rade jakoś zmienić wartość odliczanych km. ? bo mi liczy od 25tys w dół jak dla mnie co jak co ale max 15tys i wymiana ;]

 

Mozna, np. NCSem zmienic to edytujac plik FSW_PSW.

 

Liczy sie od 25k, ale realnie i tak wychodzi kolo 11-15, bo kompa odlicza te kilometry w zaleznosci od stylu jazdy (z jaka predkoscia obrotowa, na ktorym biegu itp).

 

Oooo fajnie. Tego nie wiedziałem...... ciekawe. Ja latam czesto w trasy takze "obrotow mu nie brakuje" Musze zaobserwowac czy rzeczywiscie nie leca w dol razem z przejechanymi km.

Opublikowano
... Musze zaobserwowac czy rzeczywiscie nie leca w dol razem z przejechanymi km.

 

Nie lecą.

Tak jak kolega wyżej pisze, zależy jak ci się pojedzie od uruchomienia do zgaszenia motoru. :mrgreen:

 

Codziennie do pracy robię ok 30 km w dwie strony i przy średnio-spokojnej jeździe, ubywa mi 50 km, z puli oilserwis. :police:

Opublikowano
Macie rację to nie jest wielki problem jechać do serwisu, ale jak się go ma blisko:) Ja do jakiegoś kompetentnego to muszę ok 90 km zrobić:) Chciałem najpierw samemu spróbować, ale niestety żadna metoda nie dała efektów. Co wogóle się dzieje kiedy odliczanie dojdzie do 0 km?
http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odlicza dalej (minus przed liczbą). Nic więcej się nie dzieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.