Skocz do zawartości

Gwizdanie przy odejmowaniu gazu.


pawel86.22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Problem mam tego typu iż gdy na biegach od 1 do 3 puszczam gaz z obrotów ok. 2 tyś obrotów.

 

Co może być tego przyczyną??

Z góry dziękuję za pomoc.

Turbo dogorywa niestety

Kiedy osttni raz filtr powietrza wymieniany?

Niekiedy jest taki dźwięk, gdy ciało obce dostało sie do dolotu sprężarki i pogięło łopatki.

Jaki przebieg?

sex, drugs and BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem gwizd przy puszczaniu gazu, błędnie myślałem że to turbinka. Okazało się że mam uszkodzony łącznik elastyczny wydechu i on powoduje ten dźwięk.

 

POTWIERDZAM :)

 

a chcialem oddawać juz turbine do aso na gwarancje bo wymieniałem niecały rok temu ;) a sie okazało że łącze elastyczne na tłumiku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam.

czy ktoś może rozwinąć ten temat bo i ja posiadam podobny problem, a mianowicie jest to dodam tylko na 5 biegu w okolicach 100-120 km/h, jak zdejmuję nogę z gazu powoli to jest przez krótką chwilę gwizd, jeżeli szybko zabieram nogę z gazu to go nie ma, człowiek od turbin po wstępnych oględzinach powiedział że wszystko OK, w inpie pokazuje mi 2,1 - 2,3 bar, więc niby ok, może ktoś rozwinie temat tego łącznika wydechu, jakie miał objawu ??

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś rozwinie temat tego łącznika wydechu, jakie miał objawu ??

przede wszystkim przy nieszczelności ZAWSZE będzie walić spalinami w kabinie to pierwszy i myślę wystarczający objaw. Drugi to właśnie wycie/gwizdanie spod machy ale przez cały czas w zależności od obciążenia silnika. Najlepiej podjechać na kanał i zobaczyć czy przy gazowaniu wydobywa się dym z okolic kata wstępnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
może ktoś rozwinie temat tego łącznika wydechu, jakie miał objawu ??

przede wszystkim przy nieszczelności ZAWSZE będzie walić spalinami w kabinie to pierwszy i myślę wystarczający objaw. Drugi to właśnie wycie/gwizdanie spod machy ale przez cały czas w zależności od obciążenia silnika. Najlepiej podjechać na kanał i zobaczyć czy przy gazowaniu wydobywa się dym z okolic kata wstępnego.

 

no widzisz to takie dziwne bo na postoju przy gazowaniu wszystko pięknie, do 100km/h również, a powyżej jak tylko zdejmuję nogę z gazu się pojawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.