Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy istnieje jakaś "bezinwazyjna" metoda wymiany tulei wahacza tylnego - chodzi o te dwie małe tulejki mocujące wahacz do trawersu. Mam na myśli patent ich wymiany bez całkowitego demontażu wahacza z samochodu.
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano

jesli chodzi o element z foto to zmienia sie go bez demontazu wahacza:

 

http://bmwe32.masscom.net/johan/dogbones/pitman_arm.jpg

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
tej tulei któą pokazujesz, się nie wymienia, wymienia się tylko poduszke (tuleję) tylnego wachacza, ewentualnie kości któe kolega pokazał, nic innego.
Opublikowano
Al ja mam na niej straszne luzy - tył auta po prostu pływa. Amory, sprężyny, poduchy amora, tuleje trawersu, kości, stabilizatory - wszystko wymienione na nowe.
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
witam te tuleje to tuleje pływajace jak wymieniasz to wszystkie 4 szt wymien, niestety do najtanszych nie naleza za sztuke zaplacisz(oczywiscie Lemforder) gdzies od 200zł w gore
raz sprobujesz mocy i już nie chcesz przestać !!!
Opublikowano
Lemfordera kupiłem po 72PLN za sztukę :lol: Mam wszystkie 4sztuki, prasę i inne ustrojstwa. Pytanie było jednak o patent na ich wymianę bez demontażu całości wahacza z auta - czy coś takiego jest możliwe?
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
ale napewno te pływajace bo tam na wachaczu sa i normalne tansze ja tez mialem problem bo mi tak zamowili te tansze i pozniej sie okazalo po demontazu ze te pływajace sa troche wyrobione ale one mialy mnie kosztowac po 200zł za szt( a te normalne to cos kolo tego co piszesz z cena) wiec nie wiiem czy o tych samych tulejach piszemy. p.s. jes;li rzeczywiscie dostales po 72 zł za szt to ja tez tak chce :wink:
raz sprobujesz mocy i już nie chcesz przestać !!!
Opublikowano
No to mi koledzy zabili ćwieka tymi tulejami pływającymi. Kupiłem w sklepie (po konsultacji z ASO w Częstochowie) cztery takie same tuleje - w ASO nic nie mówili o pływających i zwykłych, mówili tylko o cenie 320PLN za sztukę. Która tuleja ma być pływająca: bliżej koła czy bliżej dyferencjału? Co się będzie działo jak wstawię cztery pływające lub cztery zwykłe? Która będzie pływająca 33329058824 czy 33329061946. W RealOEM nic nie jest napisane na ten temat - podany wymiar jest ten sam...
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano

tak biorac ta sytuacje na rozsadek i zdrowe myslenie to wszystkie 4 szt musza byc takie same czyli plywajace bo jak niby to mialoby na wachaczu funkcjonowac jesli 2 szt byłyby takie a 2 inne?? Raczej(ale sa to tylko pomysly) jesli wachacz pracuje(pływa) to na wszystkich tulejach a nie tylko na 2 :lol:

acha jak ja mialem wymieniac to mi 2 razy zamawiali zwykle dopiero po demontazu wachacza okazalo sie ze potrzebuje tych plywajacych ale ze jako nie mialem aktualnie 1000 zł na zbyciu to zrezygnowałem poki co he he

raz sprobujesz mocy i już nie chcesz przestać !!!
Opublikowano

dzisiaj obejazłem swoje i okazało się że wszystkie cztery są pływające też czeka mnie ich wymiana bo któraś mi stukać zaczęła :x

 

Wygląda mi to naprawde na sporo roboty :?

 

I nie wyglądają tak jak te na zdjąciu wyżej,,,,(mają takie osłonki coś podobne jak na swożniach kierowniczych)

 

Myśle że tulejki z fotki można całkiem śmiało zastosować jak zamiennik jak ktoś nie chce się w koszty ładować

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Witam. U mnie w aucie jest jedna pływająca (ta od strony koła) a druga nie. Mam całe kompletne zawieszenie tylne z innego samochodu i tez jest jedna taka i druga taka.
Opublikowano (edytowane)

Wahacze wyjęte, tuleje wciśnięte jutro montaż. Zobaczymy jak to będzie z tymi tulejami - wstawiłem 4szt takich jak w linku z aukcji. Po jeździe próbnej opiszę wrażenia z jazdy. Wraz z tulejami do wymiany poszła linka hamulca, tarcze, szczęki i klocki :) Trochę wydatków było...

 

EDIT: Pogoda wygoniła mnie z kanału :( Trzeba czekać...

Edytowane przez arthuro
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
I dobrze,że cztery identyczne zamontowałeś,wszystkie pracują w ten sam sposób,więc nie wiem jaki jest cel montowania jednej pływającej i jednej zwykłej.Pamiętaj tylko,że jak będziesz dociągać śruby tulei auto powinno stać na kołach,zwiększysz tym samym ich trwałość.
Nur bmw e32
Opublikowano
Spoko - wiem o tym "dociąganiu" na kołach, ale dzięki za przypomnienie :D
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano

Witam

Dwa tygodnie temu wymieniałem te tuleje w moim. Mogę doktorat z tych tulei napisać.

Tuleje zakupione zostały na Allegro na aukcji http://www.allegro.pl/item615634422_tuleja_wahacza_bmw_5_e34_e32_e28_e24_nowy_mayle.html

A teraz różnice. Modele E32 z silnikami do 3,5 litra włącznie posiadają tuleje metalowo gumowe jak w aukcji powyżej.

Modele od 740 wzwyż posiadają tuleje pływające, a bardziej rzecz ujmując tuleje z możliwością regulacji zbieżności kół tylnych.

Mam 740 i tuleje miałem pływające.

Wymieniłem je na tuleje z powyższej aukcji i wszystko jest OK - jedynie nie mam teraz regulacji zbieżności kół tylnych ale wszystko pasuje i juz nie stuka.

Roboty z tym trochę było i wątpię aby dało się to zrobić na samochodzie.

Śmiało mogę polecić te zamienniki bo cena okazyjna a jakość jest ok - chyba nigdy bym nie wydał 200 zł/szt x 4 jak wołają za oryginał.

Pozdrawiam

Chester

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..
Opublikowano
Opinie po pierwszej jeździe: auto jest jak przyklejone do nawierzchni, całkiem inna trakcja tylnej osi - jeździ się super. Przypominam, że wymieniałem na zwykłe tuleje.
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
Witam

Dwa tygodnie temu wymieniałem te tuleje w moim. Mogę doktorat z tych tulei napisać.

A teraz różnice. Modele E32 z silnikami do 3,5 litra włącznie posiadają tuleje metalowo gumowe jak w aukcji powyżej.

Modele od 740 wzwyż posiadają tuleje pływające, a bardziej rzecz ujmując tuleje z możliwością regulacji zbieżności kół tylnych.

Mam 740 i tuleje miałem pływające.

Wymieniłem je na tuleje z powyższej aukcji i wszystko jest OK - jedynie nie mam teraz regulacji zbieżności kół tylnych

Chester

 

Napisałeś tutaj o regulacji zbierzności i tu moje pytanie jak chcesz tymi tulejami zbierznośc regulować bo ja jakoś tego nie widze

Pozdrawiam

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

jak rozebrałem te tuleje (jak się wysypały ;) ) to moim oczom ukazała się tuleja metalowa z mimośrodem.

Więc twierdzę, że służyła do regulacji zbieżności kół tylnych, no chyba że po prostu tak była wyrobiona w jednym miejscu.

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.