Skocz do zawartości

m50b20 ciagnie nierowno


opornick

Rekomendowane odpowiedzi

Teoria ciekawa, może ktoś sprawdzi bo było by to "coś".

 

Generalnie problem moim zdaniem jest taki że większość uszkodzeń to przebicia między zwojowe a nie między uzwojeniem a masą (a lakierownie "od zewnątrz" tylko takie może usunąć).

 

Ale skoro to info od praktyka to być może "one" uszkadzają się jednak inaczej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zmienilem swiece

auto odzyskalo wigoru zaczelo normalnie jezdzic

przedtem z miejsca nie mialo sily jechac po chwili dostawalo kopa i od 4.5 tys w gore krztusilo i nie jechalo

teraz jezdzie plynnie

zobaczymy jak dlugo

tak czy siak na dniach bede mial cewki na podmiane

 

co ciekawe wszystkie stare swiece wygladaja tak samo

moze uda mi sie cyknac jakas wyrazna fotke to zobaczycie

 

edit

zdjecia:

http://img39.imageshack.us/img39/607/65793389.th.jpg

http://img40.imageshack.us/img40/3956/78599530.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie widać ale chyba okopcona na czarno świeca. U mnie tylko na jednym garze miała czarny nalot i trochę oleju na gwincie . Pozostałe miały taki rudy kolor i tak chyba powinno być. Tylko to sprawdzenie świec powinno się wykonać po dłuższej trasie i wtedy to jest miarodajne bo jeśli będziesz jeżdził na krótkich odcinkiach to świeca może być okopcona. A po dłuższej jeżdzie świeca się samooczyszcza i powinna być ładnie przepalona na rudo. Ja robiłem oględziny po przejechaniu 200 km
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie widać ale chyba okopcona na czarno świeca. U mnie tylko na jednym garze miała czarny nalot i trochę oleju na gwincie . Pozostałe miały taki rudy kolor i tak chyba powinno być. Tylko to sprawdzenie świec powinno się wykonać po dłuższej trasie i wtedy to jest miarodajne bo jeśli będziesz jeżdził na krótkich odcinkiach to świeca może być okopcona. A po dłuższej jeżdzie świeca się samooczyszcza i powinna być ładnie przepalona na rudo. Ja robiłem oględziny po przejechaniu 200 km
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
zmienilem swiece

auto odzyskalo wigoru zaczelo normalnie jezdzic

przedtem z miejsca nie mialo sily jechac po chwili dostawalo kopa i od 4.5 tys w gore krztusilo i nie jechalo

teraz jezdzie plynnie

zobaczymy jak dlugo

tak czy siak na dniach bede mial cewki na podmiane

 

co ciekawe wszystkie stare swiece wygladaja tak samo

moze uda mi sie cyknac jakas wyrazna fotke to zobaczycie

 

Świeca wyjęta ze zdrowego silnika powinna mieć taki złotawy kolor na elektrodzie centralnej, bodajże kolor czarny oznacza za bogatą mieszkankę a białawy za ubogą. Te twoje to chyba już resztkami sił ciągnęły co?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ledno co, ale tezw sumie dziwne bo auto sie zmulilo w sumie z dniana dzien. i nawet mi do glowy nie przyszlo ze to swiece , kwestia tylko jak dlugo to pojezdzi i sie znowy nie zepsuje bo cewka/cewki moga byc padniete ale pozyjemy zobaczymy

jakby nie bylo 8 stron forum problem rozwiazany i duzo kasy zostalo w kieszonce bo sie nie kupowalo zbednych czesci;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
To zwykly spray. Wiec sie nim lakieruje cewke :mrgreen:

Gdyby ktos byl zainteresowany co do pomiarow czujnikow to polecam Poradnik Serwisowy "Oscyloskop w diagnostyce samochodowej". Moge wrzucic w pdf :norty:

 

to ja poproszę o ten poradnik: [email protected]

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich.

Panowie problem tak jak w temacie przeczytałem cały no i sprawdziłem cewki... tzn tak na oko czy ma ktoras jakies przebicie bo podobno widac swiecenie w ciemnosci gdy cos jest nie tak. No i u mnie widac jak sie mocno przyjrzeć ale tak bardzo delikatnie no i na kazdej cewce. i teraz niewiem czy wszystkie sa do wymiany czy taka delikatna aureolka to normalny stan? dodam ze na zimnym silniku nic nie było widac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.