Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, koledzy mam pytanie. Zauwazylem u siebie ze przy sondzie lambda jest sciagnieta izolacja i zmasowany szary przewod. Silnik pracuje rowno i bez zadnych zaklocen. Co chcial tym osiagnac poprzedni wlasciciel? Po odloczeniu przewodu nie zauwazylem zadnej zmiany.
Opublikowano

Szary przewód to masa więc może były jakieś problemy z połaczeniem sondy do masy więc jakiś "magik" zrobił to na krótko :)

A co do Twoich odczuć po odpięciu tego przewodu...

Ja w swojej też odłaczyłem lambde i to całkowicie na czas testu i przez dwa dni różnicy nie zauważyłem.

Opublikowano

a propos sondy lambda...

czy ktoś z Was wypróbował taką sondę? cena jest b.atrakcyjna, a jej praca?

 

/www.allegro.pl/item610570353_sonda_lambda_bmw_e30_e34_e36_3_5_7_8_porsche_911.html

Bring Me Woman
Opublikowano
Ta sonda to zwykła podróbka. Sprzdawca sprytnie zakręcił tekstem sugerując że sonda wygląda ja NGK. Ale wygląd o niczym nie świadczy. Nie podał nazwy producenta. Nad markowym zamiennikiem jeszcze możnaby się zastanowić, ale nad tym myślę ze nie warto. Wybór należy do Ciebie. Ostatnio kupowałem sondę i miałem dylemat. Prześledziłem forum i nikt nie wypowiedział się dobrze o podróbkach. Kupiłem więc oryginał BOSCH w wersji uniwersalnej i wyszło w miarę niedrogo, a mam pewność że będzie długo i dobrze działac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.