Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

 

Z racji tego iz w 10m-cy zrobilem ponad 20tys km stwierdzilem iz zamontuję lpg w aucie (chyba...ale coraz bardziej sie ku temu sklaniam) Auto jest stare wiec wydaje mi sie ze najrozsądniejsza opcja to kupic II gen-zdaje sie tak sie nazywa chyba instalacja ktora przelacza sie przy danych obrotach silnika na gaz....

 

Bo nie wiem czy jest sens pakowac 800zl wiecej żeby miec sekwencje...auto ma kope lat. Fakt faktem ze 4lata mam zamiar nim pojezdzic..albo dotąd az sie rozpadnie.

 

Moze ktoś kto ma gaz w M40 wypowie sie-jaki ma gaz ile km na nim przjechal i jak sie to mu zachowuje. ???

Opublikowano

mam M40, przejechane 280 tys, z czego ok 40 tys na gazie, instalka najprostsza, spalanie ok 12 - 12,5 l lpg/100, do tej pory strzeliła mi na gazie moze z 8 razy i tyle kłopotów z tym gazem.

.

Opublikowano
Ja również mam m40 i na LPG od zakupu zrobiłem ok 20 tys. ale nie wiem ile w ogóle ma przejechane na gazie bo instalka siedzi od 2002 roku a ja kupiłem auto niecały rok temu . Strzelało zaraz po zakupie ale okazało się że wałek rozrządu wytarty za mocno był, ale po wizycie w Aleksandrowie Łódzkim jest przyzwoicie. Gaz u mnie to II generacja. Spalanie to ok. 12 litrów po trasie, po mieście zazwyczaj 14-15 litrów.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie zakladaj II generacji. Poniewaz:

1. Przez zastosowanie zwezki chodzi gorzej na benzynie i LPG niz przed zalozeniem instalacji (stad gadanie ze niema roznicy miedzy LPG a PB)

2. Strzaly i czesto trudnosc w wyregulowaniu czy ma byc dobrze na LPG czy PB

3. Wieksze spalanie niz przy sekwencyjnym wtrysku LPG

4. Sledzac budowe II generacji i IV generacji nie wiem jak inni ale ja bym II generacji nie zalozyl bo szkoda BMW.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Instalacja sekwencyjna kme diego, 3 rok, przejechane 50tyś.

W 2007 dałem 2200zł

 

Poza początkowymi problemami z założeniem instalacji w firmie kszak... reszta ok.

 

Spalanie średnie 10-11 litrów.

 

 

 

Polecam najpierw poszukać dobrego polecanego gazownika, a później cieszyć się z jazdy....

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

 

Nie to, że wygrzebaliście trupa z szafy... :P

Ja miałem II generację w swojej E30 316i i powiem, że poza sporadycznymi problemami z wystrzałem (antywybuch to po prostu podstawa!) i dwoma regulacjami w przeciągu 2 lat nie robiłem nic. M40 głośne jak każde, spalanie w granicach 12l/100km. Na zimnym jeździłem tylko na benzynie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Witam

To mój pierwszy post więc chciałbym się przywitać ,czytam to forum od dawna i zdecydowałem w końcu zabrać głos.

 

Co do tematu to

 

od 2005 jeżdżę 316i M40B16 z 1990r.

Przyjechałem nią z Berlina i po 2 tyś na benzynie założyłem gaz II generacja ,jestem z Warszawy a zasuwałem pod Siedlce ale pewnie nie tylko ja

zrobiłem parę kilometrów do sprawdzonego warsztatu. Teraz wiem że warto znaleźć dobry sprawdzony warsztat (choć i w sprawdzonym zdarzały się błędy).

Spalanie wychodzi od 9 (trasa) do 12 (miasto) po 16 wzwyż (zabawa)

Butla w kole średnie nabicie ~33L co daje zwykle ponad 300 km na baku.

 

Na gazie przejechałem już ponad 190 tyś. i mogę powiedzieć że był to dobry wybór.Tak te silniki plus dobra instalacje i obsługa tyle potrafią, mam nadzieję na więcej bo choć szukam E39 to nadal jeżdżę E30 i jeszcze trochę to potrwa. Od założenia wymieniałem 2 razy kable i świece filterek co 10-15 tyś ,olej w silniku co 10 tyś i 2 razy termostat.

Co jakiś czas też warto odkręcić odstojnik w parowniku i poczekać aż się opróżni.

Miałem tylko dwa strzały (za to oba skuteczne) więc dwa razy przepływomierz do zmiany (na szczęście tani około 150 PLN) ale jeden raz to była wina paliwa słabej jakości.

Od jakiegoś czau nie przełącza mi automatycznie na gaz więc muszę się wybrać na oględziny.

 

Podsumowując:

Jestem zwolennikiem gazu w M40 ja zakładałem II generację ale teraz skłaniał bym się ku wyższej klasie w końcu przy przebiegach 20 tyś/rok to i tak szybko się zwraca.

Poza tym możesz mi wierzyć ,że mając gaz będziesz jeździł więcej to samo jakoś tak wychodzi :)

 

Pozdr.

KUBA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.