Skocz do zawartości

co daje wstawienie mocniejszej pompy paliwa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oczywiście że jest wiele sposobów tuningowania silnika

mozna to zrobić nawet poprzez zmianę map w kompie oczywiscie Profesor ma rację że fabryczny silnik ma spore rezerwy

Opublikowano
ja wstawię pompę o mocy 2,8 bara i zobaczę jaki to da efekt :twisted2:
żaden :D w Twoim układzie zasilania powinno panowac ciśnienie 3,0 bar więc 2,8 spowoduje deficyt paliwa przy wyższych obrotach.
Opublikowano
Chip tunning pewnie sam zchipowalem swoje audi no w sumie nie sam ale z pomoca innego forum ale cala prace ja sam wykonalem.
.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Opublikowano

krystian napisał:

ja wstawię pompę o mocy 2,8 bara i zobaczę jaki to da efekt Twisted Evil

żaden Very Happy w Twoim układzie zasilania powinno panowac ciśnienie 3,0 bar więc 2,8 spowoduje deficyt paliwa przy wyższych obrotach. pomyliłem się nie 2,8 a 3,8 bara :wink:

Opublikowano
Krystian ale Ty uparty jesteś :twisted2: regulator ciśnienia na listwie zrzuci wszystko powyżej 3,0 bar każda nowa sprawna pompa do silników o takiej pojemności podaje ciśnienie 5,5 bar .
Opublikowano
5,5 :shock: czyli co - w końcu jakie ciśnienie powinna dawać pompa w e36 320i :?: bo już nie wiem :?
czyli to że nowa pompa jest w stanie wytworzyc takie ciśnienie ponieważ z upływem czasu jej sprawnośc maleje a zapotrzebowanie silnika na paliwo nie .Regulator ciśnienia ma za zadanie utrzymac w układzie ciśnienie 3,0 bar dlatego zastosowanie mocniejszej pompy nic nie zmieni ,są regulatory utrzymujące ciśnienie 3,5 bar przy zastosowaniu takiego regulatora do cylindra w tym samym czasie otwarcia wtryskiwacza zostanie podane paliwo pod większym ciśnieniem a co za tym idzie jego większa ilośc .Tylko żeby paliwo mogło zostac efektywnie spalone potrzebna jest większa ilośc powietrza także tą drogą niewiele uzyskasz niestety .
Opublikowano

Moim zdaniem to aby wymiana pompy przyniosła rezultaty trzeba by zmienić w mapach czasy wtrysków... inaczej rezerwa ciśnienia i tak pójdzie z powrotem... Jak pojawi się więcej paliwa to trzeba by i powietrza dać więcej... Moim zdaniem zabawa pompą i regulatorem... jak najbardziej, ale przy nitro, albo turbo... wtedy jest duuuużeeeee zaptrzebowanie na paliwo a i powietrza więcej... i wtedy powinna zwiększyć się nam moc... ale nie na długo, bo albo korba bokiem wyjdzie, albo spłyną tłoki... Więc kute zestawy trzeba zamawiać... ty pare tysięcy tam pare tysięcy i popatrz

 

z głupiej pompy wpadniesz w studnie tuningu :twisted2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.