Skocz do zawartości

Problem ze wspomaganiem... POMOCY!!


Skroczek1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

Bardzo mnie denerwowalo to ze pompa moja od wspomagania bardzo szumiala:/ jak sie odpalilo samochod to tylko jeden szum sie wydobywal pod silnika... Postanowilem wymienic pompe i trafilem na pompe z anglika ktory mial przejechane ok 140tys. z 98r. a moja 95... Wymienilem sam pompe i po odpaleniu autka zkrecilem do konca w lewo i prawo po to zeby odpowietrzyc uklad... dolalem plynu do zbiorniczka zeby byl stan... Zaczelo cichodko pracowac bylem zadowolony z niej....

Az sie przejechalem i co sie okazalo ze zaczela sie zacinac!! Raz chodzila a raz nie tak jak by sie przcinala.... Zrobilem ok 50km i nadal to samo... Doradzice mi co to moze byc?? Po odpaleniu autka pompa cicho chodzi a jak sie przejade to zaczyna glosniej pracowac i raz dziala i raz nie....

Prosze o jakies porady....

Było e36 318 z 92r. M-technic . Piekna maszyna i bez awaryjna z 340tys.km:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie dużą rolę mógł odegrać płyn jaki był a jaki wlałeś.

Po drugie może kupiłeś uszkodzoną pompę.

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie pompa :!: wymień na 2 jeśli będzie to samo to magiel sie kończy :!: ale na 98% pompa jest wadliwa :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym sprawdził czy przy tych wszystki operacjach nie umazałeś paska klinowego olejem... to raz... Dwa sprawdziłbym, czy po zamontowaniu pompy wspomagania koła napędu są współosiowe... Czy nie ma rozjazdu... Trzy czy przed składaniem wszystko ładnie umyłeś?? Cztery czy nie napiąłeś zbyt mocno paska?? Wiem, że to śmieszne, ale my kierowcy BMW mamy silną dłoń :twisted2: Ja jak napiąłem rozrząd to rolki stawały... Dobrze, że się w pore zorientowałem (Z tym napinaniem to jakiś uraz z bezrolkowego C20NE opla :twisted2: )

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie dużą rolę mógł odegrać płyn jaki był a jaki wlałeś.

Po drugie może kupiłeś uszkodzoną pompę.

 

 

Plyn jak wlalem jesli dobrze pamietam to " LOTUS ATF 2 czerwony"

Wlalem ok 0,5l bo tylko tyle mialem i musialem wlac troszke starego... Moze to jest przyczyna stary plyn?? Pompe niby sprzedajacy dawal gwarancje ze jest dobra bo pochodzila z autka ktory przyjechal na kolach... tylko zaciekawilo mnie to ze jak ja dostalem to kolo (ze tak powiem) zamachowe bylo cale zardzewiale... ta szczelinka co paek po nim chodzi byla zardzewiala... ale czemu??

Było e36 318 z 92r. M-technic . Piekna maszyna i bez awaryjna z 340tys.km:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze taki myk :!: na postoju trzymaj równe obroty powiedzmy około 2 lub 3 tys. i kręć kierownicą zaobserwuj co się dzieje czy zmyka :?: i na wolnych obrotach (bez gazu) zobacz czy jest różnica :!:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego rozkrec pompe i ja wyczysc w srodku jak to uzywka to kto to wie ile lezala tam jest zaworek i on moze sie przycina z syfu jaki jest w niej i tego nie wyplucze zaden specyfik zaworek mozna przeszlifowac papierem 1200 wodnym zeby gladko chochil uwazaj na male blaszki nie pogub one chodza po elipsie strona zaokraglona ich sie nie da tak latwo uszkodzic umyj bezyna sprezyna ma lekko chodzic w srodku i ma ze swojego miejsca wystawac okolo 1.5-2 zwoi nie rosciagaj za bardzo u mnie bylo za duze cisnienie przez takie rozciagniecie i pompa stawala nawet przy 1200 obrotach i pelnym skrecie oczywiscie dodam ze ja mam motor M43 ale cos podobnego powinno byc i u Ciebie pozdrawiam
jedynakk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego rozkrec pompe i ja wyczysc w srodku jak to uzywka to kto to wie ile lezala tam jest zaworek i on moze sie przycina z syfu jaki jest w niej i tego nie wyplucze zaden specyfik zaworek mozna przeszlifowac papierem 1200 wodnym zeby gladko chochil uwazaj na male blaszki nie pogub one chodza po elipsie strona zaokraglona ich sie nie da tak latwo uszkodzic umyj bezyna sprezyna ma lekko chodzic w srodku i ma ze swojego miejsca wystawac okolo 1.5-2 zwoi nie rosciagaj za bardzo u mnie bylo za duze cisnienie przez takie rozciagniecie i pompa stawala nawet przy 1200 obrotach i pelnym skrecie oczywiscie dodam ze ja mam motor M43 ale cos podobnego powinno byc i u Ciebie pozdrawiam

 

Dzieki za rade... Jak sie nic nie poprawi to bede zmuszony to zrobic...

Dziwi mnie to ze czemu szumi pompa??

Powiem szczerze ze to jest juz moja 4 lub 5 pompa wszystkie szumia :?

Czemu tak jest?? Mozliwe ze magiel cos siada?? Ta co teraz ja mam to jak ja zamontowalem i odpalilem to elegancko chodzila cicho itd. dopuki sie nie przejechalem i zaczela glosniej chodzic... Bylem nie dawno u mechanika zeby podpiac betke pod komp. i muwie o tej sytuacji ze mi szumi a on mowi ze to pasek szumi strasznie... A jak przykucne to slychac sam szum kolo pompy wspomagania... nie rozumiem czemu tak jest... bardzo mnie to denerwuje bo jak juz wyzej napisalem jak odpale autko to sam szum wydobywa sie pod maski :cry2:

Było e36 318 z 92r. M-technic . Piekna maszyna i bez awaryjna z 340tys.km:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie szumi alternator pompą wydawała odgłos tyrkotania może u ciebie jest to samo

 

Bede musial podjechac do jakiegos mechanika z tym i niech zobaczy co sie z tym dzieje.... Ale raczej pompa bo jak teraz co zmienialem pompe to po odpaleniu autka cichutko pracowala jak by to byl alternator to by caly czas szumial .... Moze olej jest zly?? jak sie rozgrzeje to szumi??!! To jest wlasnie nie mozliwe ze chyba 5 pompa i wszystkie by szumialy???? Wlewal LOTUSA ATF 2 dobry olej?? czerwony........

Było e36 318 z 92r. M-technic . Piekna maszyna i bez awaryjna z 340tys.km:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.