Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:cry2: Witam :mad2:

Cięgle borykam się z problemem spadku mocy i glosnej pracy swojej buni z silnikiem M47.Staram się weryfikowac swój problem i "czynić cuda" opisywane przez Was a mogące uzdrowić bądz zmienić ten irytujący stan rzeczy.Ale swierdzam że się poddaje :mad2: po wymianie przepływki na nowa orginalna BMW po adaptacji kompa,po czyszczeniu filterków,zaślepianiem "odślepianiem" EGR itp czynnościach niemam już siły i proszę Was o podanie adresu albo kontaktu do jakiegoś warsztau który w sposób kompetentny "uzdrowił" Wasze auto z podobnych problemów.

Wiem że takie niesprawności w E46 sią zdarzają. a taka informacja na forum przyda się wielu innym posiadaczom.

:modlitwa: Prosze o pomoc lub kontakt,z osobami uczciwymi i rzetelnymi a nie naciągaczmi i pseudofachowcami.

Jestem z Koszalina ale w akcie desperacji i pewności w usunięciu usterki moge pojechać choćby i na koniec świata ;)

Z góry dziękuje za pomoc

Krzysztof

Opublikowano
opisz coś więcej kolega jaki objawy dokładnie, warto się przyjrzeć np katalizatorom, jeśli są zatkane, to turbina nie działa wogóle i silnik chodzi jakby mial 70 koni.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko w jaki sposób sprawdzić katalizatory?? Chyba jedynym wyjściem jest wywalenie i sprawdzenie czy się poprawiło.
Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powinieneś jechać na hamownie bo może Ci się tylko wydaje że nie masz tych koni
Pozdrawiam
Opublikowano
Jeżeli twierdzisz że głośno pracuje i nie ma mocy to ja postawiłbym na nieszczelność dolotu.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
ja tez polecam podjechac na hamownie podlaczyc pod kompa i sprawdzic parametry pracy silnika moze znajdziesz przyczyne tego mulenia
Opublikowano
mam ten sam problem jak ty,wymieniłem wszystko a mocy brak.Oddałem wczoraj auto do mechanika i okazało sie ze padło turbo.Czasem turbo potrafi tak sie tak zepsuć ze nie jest do wykrycia bez rozkrecenia.A co do katalizatora to da sie sprawdzic,wez go wykreć i podjedz do gosci co sie zajmują tłumikami i ci sprawdzą pod cisnieniem.
Opublikowano

niestety niemam dostępu do hamowni,ale moje wrażenia są raczej obiektywne,gdyz mam problem żeby nadążyć za diestami 1.9 VW.Poza tym jeszcze pozostaje glośne"chodzenie" i zapomniałem wspomnieć o zużyciu paliwa które wyrażnie wzrosło ciężko w mieście utrzymać w 9-10 litrach.

Pozdrawiam

Krzysztof

Opublikowano
mam ten sam problem jak ty,wymieniłem wszystko a mocy brak.Oddałem wczoraj auto do mechanika i okazało sie ze padło turbo.Czasem turbo potrafi tak sie tak zepsuć ze nie jest do wykrycia bez rozkrecenia.A co do katalizatora to da sie sprawdzic,wez go wykreć i podjedz do gosci co sie zajmują tłumikami i ci sprawdzą pod cisnieniem.

A co dokładnie sie stało z twoim turbo?

sex, drugs and BMW...
Opublikowano
słuchaj CHRISDE46 obejrzyj dokładnie wszystkie elementy gumowe intercooler itp Zobacz czy nie ma jakieś nieszczelności. Należało by również sprawdzić jak ciśnienie na pompie i czy turbo działa właściwie czy nie. Niestety w związku z tym nie ominie cie diagnoza komputerowa. Je tez borykałem się z brakiem mocy w swojej 320 i wyjaśnienie było banalne a już nawet turbinę chciałem wymieniać . Uszkodzony był mały wężyk od podciśnienia przy elektrozaworze kolo turbiny.
Opublikowano
popieram kolege ARTURRO tez polecam sprawdzic te wężyki podcisnieniowe ,ja u siebie odkrylem że zaczynają sie przecierać niektóre węzyki i trza je powymieniać , niby taki mały węzyk a potrafi namieszac :roll2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.