Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, miałem ten problem i trochę poszperałem w necie i na forum. Chciałbym przedstawić moją teoretyczną bądź praktyczną diagnozę problemów:

 

1) szyba podnosi się lub opuszcza za jednym naciśnięciem o 2-3cm,

diagnoza 1: Magnetyczny pierścionek, który jest na wale silnika podnoszenia szyb przesunął się w stronę wirnika:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=238468&highlight=alarm (sprawdzone!)

diagnoza 2: padł moduł komfortu

http://members.roadfly.com/petah/e36comfortrelay.htm

 

2) szyba opuszcza się lecz niepodnosi, lub w ogóle nie działa:

pękł plastikowy element w mechaniźmie przy silniku:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?s=&threadid=190119

 

3) szyba opuszcza się podczas jazdy:

i tu proszę innych forumowiczów o wpisywanie. Wydaje mi się, że może być za to odpowiedzialny każdy poprzedni punkt.

 

Proszę o opinię i poprawki, jeżeli się mylę

Mateusz

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

 

U mnie wytarły się szczotki w silniku.

 

Pasują od malucha od alternatora i od wiatraka dmuchawy. Trzeba tylko skrócic i objechać dookoła pilniczkiem bo są ciut większe.

 

Pozdrawiam.

Yaiek
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

1) szyba podnosi się lub opuszcza za jednym naciśnięciem o 2-3cm,

diagnoza 1: Magnetyczny pierścionek, który jest na wale silnika podnoszenia szyb przesunął się w stronę wirnika:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=238468&highlight=alarm (sprawdzone!)

 

Sprawdzone i przeze mnie - pomoglo. :) W coupe z 1992 roku da sie przesunac pierscien bez demontowania mechanizmu (jak sugeruje autor). Odkrecilem i delikatnie odsunalem obudowe wirnika i mialem juz dostep do pierscienia.

były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

 

1) szyba podnosi się lub opuszcza za jednym naciśnięciem o 2-3cm,

diagnoza 1: Magnetyczny pierścionek, który jest na wale silnika podnoszenia szyb przesunął się w stronę wirnika:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=238468&highlight=alarm (sprawdzone!)

diagnoza 2: padł moduł komfortu

http://members.roadfly.com/petah/e36comfortrelay.htm

 

 

Witam

 

Chcialbym powiedziec,ze sa tez inne mozliwosci np; sterownik, u mnie tak jest,tzn podlaczylem sterowanie bezposrednio do mechanizmu(omijajac sterownik) i wszystko dziala "cacy" a ze sterownikiem "kicha"

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeżeli podczas jazdy szyba delikatnie "wariuje" tzn opuszcza się i domyka to Masz wytartą krańcówke w drzwiach. Ja miałem to samo poxilina i gotowe, nadłożyłem wytarta krawędź.
  • 4 lata później...
Opublikowano
Hej witam wszystkich. Mam problem z elektrycznymi szybami. Posiadam BMW E-36 coupe z 93 roku. Problem polega na tym, że przy zamykaniu i otwieraniu szyb silniczek tak jakby przerywa. zamyka i otwiera je po kawałju i musze za kazdym razem z 10 razy albo i lepiej wciskać włącznik żeby zamknąć lub otworzyć szybe. Nie znam sie na tym więc licze na Waszą pomoc jak do tego dojsc co zrobic i jak to zrobic a napewno dalej sobie poradze. Dziekuje wszystkim za porady
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

ja się podłączę bo mam podobny problem, tylko u mnie szyby są zamknięte a w weekend chcę zabrać się za naprawę:)

 

z tym że u mnie poluzował się boczek wewnątrz auta (boczek drzwi od strony kierowcy) i od tego momentu nie działają el szyby ani od strony kierowcy ani od strony pasażera, dodatkowo przestał działać centralny zamek! domyślam sie ze problem leży właśnie wewnątrz drzwi kierowcy. I możne ktoś ma jakiś pomysł, instrukcje jak zacząć i jak się do tego zabrać na początek?

małe pytanie na start to ktoś może dać jakaś instrukcje jak ściągnąć boczki w drzwiach?

 

Kolega w pierwszym poście dal linki które pewnie by mi pomogły ale z angielskiego jestem noga dlatego pytam se was kochani forumowicze o poradę.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

jeśli chodzi o demontaż boczków w coupe:

 

1. najpierw zdejmujesz ramke z klamki wewnętrznej drzwi, dociskając ją i przesuwając do przodu samochodu,

2. następnie zdjemujesz zaślepki pod uchwytem za który zamykasz drzwi, są tam 2 śruby torx, najlepiej mieć kluczyk z okrągłą końcówką by było możliwe kręcenie pod kątem

3. Siłowo odczepiasz boczek od drzwi, jednak staraj się być delikatny gdyż masz kable od głośnika i regulacji lusterek podłączone do boczka

4. Odłączasz wtyczki elektryczne

  • 1 rok później...
Opublikowano

witam. mam problem w mojej e36.. szyba pasażera opuszcza się ale nie podnosi, podświetlenie przycisku też nie działa.. przyczyną może być przycisk czy też coś innego?? proszę o porady

Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.