Skocz do zawartości

BMW E39 Atak korozji


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow.

Mam problem dotyczacy mojego auta.

Po tegorocznej zimie na aucie pojawilo sie duzo sladow rdzy,dziwnych przebarwien na lakierze oraz dziwny bąbel na nadkolu.

Chcialem was zapytac co byc przyczyna ??

Oznacza to ze auto bylo naprawiane po wypadku??

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img21.imageshack.us/img21/4674/dscn2146g.jpg

 

http://img24.imageshack.us/img24/7287/dscn2149.jpg

 

http://img24.imageshack.us/img24/2839/dscn2151a.jpg

 

http://img24.imageshack.us/img24/3954/dscn2154.jpg

 

http://img24.imageshack.us/img24/3020/dscn2160g.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczow.

Mam problem dotyczacy mojego auta.

Po tegorocznej zimie na aucie pojawilo sie duzo sladow rdzy,dziwnych przebarwien na lakierze oraz dziwny bąbel na nadkolu.

Chcialem was zapytac co byc przyczyna ??

Oznacza to ze auto bylo naprawiane po wypadku??

 

nawet w autach bezwypadkowych szczególnie przy rantach drzwi niestety bmki rdzewieją a w szczególnosci e38 :(

wystarczy delikatny odprysk,pod listwą platikowa tam gdzie zbiera sie woda dochodzi dokorozji , choc z przebarwieniami lekieru sie nie spotkałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety bmki rdzewieją a w szczególnosci e38 :(

wystarczy delikatny odprysk,pod listwą platikowa tam gdzie zbiera sie woda dochodzi dokorozji , choc z przebarwieniami lekieru sie nie spotkałem

 

Kolego w miarę zadbane BMW ma ten walor, że raczej nie rdzewieje. A jeżeli pojawia się rdza to dość opornie atakuje blachę. U mnie mała rysa do blachy na błotniku po zimie jest lekko zczerniała, ale rdzy tam nie ma.

 

Te fotki wskazują na "lakierniczą" przeszłość auta. Szczególnie, że zaatakowane zostało nagle kilka elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
te przebarwienia to znak tego ze auto bylko malowane, blad lakiernika, połozyl podkład reaktywny (kwasny) przeciw rdzy, a nie natrysnal juz podkladu wypelniajacego tzw izolatora, a korozja to swoja droga ta sama przyczyna, elo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego w miarę zadbane BMW ma ten walor, że raczej nie rdzewieje. A jeżeli pojawia się rdza to dość opornie atakuje blachę. U mnie mała rysa do blachy na błotniku po zimie jest lekko zczerniała, ale rdzy tam nie ma.

 

Dokładnie u mnie to samo... przed zimą jakiś bałwan uszkodził mi lewy tylny błotnik i jeszcze nic z tym nie robiłem a rdzy dalej nie ma... dodam że błotnik był wcześniej już malowany. Ale żadna tam wymiana czy coś w tym stylu.

 

Więc takie bąble jakie masz nic dobrego nie oznaczają :(

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dziwna rzecz ,mam w tym samym miejscu na listwie poniżej tab.rejestr. już nie odbarwienia tylko rdzę ,a auto oczywiście kupiłem teraz już z takim badziewiem,ktoś nie zadbał o karoserię ,wystarczyło zabezpieczyc i poczekac do malowania,qrde,kiedy to zrobić teraz ,zresztą kasa idzie na zawieszenie i opony,no ale w przyszłości ma byc zrobione!rzecz jasna-pzdr...
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Krozja to taki urok BMW choc jak na taką firmę nie przystoi.

Kolego nie przesadzaj. .." to taki urok"...

Jest kilka wątków na forum w temacie korozji w autach. Jednak biorąc pod uwagę, że ze świecą szukać auta w 100% oryginalnym lakierze i garażowanego od nowości, uważam, że BMW ma ponad przeciętną odporność na rdzę. Mam dużo gorsze doświadczenia z innymi markami. Np: w 6-cio letnim Mercedesie ML-u (bezwypadkowym!!) trzeba było robić zaprawki na tylnej klapie, bo purchle wykwitały pod rejestracją. Listwy z oświetleniem nie dało się wykręcić ponieważ wszystkie 4 śruby zgniły i trzeba było je wycinać od wewnątrz razem z kołkami mocującymi. Mało tego jeden kołek wyszedł bez oporu bo po prostu wokół niego blacha zgniła. :duh: Dla jasności auto było ze 100% pewną, znaną przeszłością.

Edytowane przez kwiatus19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Dzisiaj wymieniałem opony z zimowych na letnie. Auto podniosłem a po chwili lewarek zaczął wpadać mi do środka. Szybko opuściłem ale i tak powstała dziura tuż obok gumowego wejścia na podnośnik . Moje pytanie , czy ktoś z was naprawiał takie uszkodzenie, gdzie po naprawie mógł bez problemu podnieść auto.

Dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.