Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Wymienilem olej i chcialem skasowac inspekcje i diodki i zaraz szlag mnie trafi !! :evil:

Probowalem to zrobic przewodem z dioda , samym przewodem , podlaczalem na wlaczonym zaplonie , na wylaczonym zaplonie ( chodzi o zworke ) i nic sie nie dzieje.Ostatnim razem kasowalem u Grabowskiego w Piasecznie i tez mial problem , bo sie nie chcialo skasowac , ale wreszcie pokasowalo sie wszystko.

Moze macie jakies pomysly jak to zrobic , bo nie lubie jak mi sie swieci cos co nie powinno.

Napewno to nie jest bateryjka w liczniku, Grabowski wymuszal kasowanie stacyjka, ale to tez nie dziala (podlaczal ten swoj timerek i kazal szybko wylaczyc i wlaczyc stacyjke, bo normalnie tez sie nie chcialo skasowac i dopiero to poskutkowalo ) , ale probowalem tak zrobic i nic z tego.

Bede wdzieczny za wszystkie rady.

Pozdrawiam :mad2:

Fiu , fiu - zaszczekał kot Filemon :-))
Opublikowano

W obu przypadkach, czyli i z włączonym zapłonem i na wyłączonym spróbuj przytrzymać zwore ok minuty....może sie uda :wink:

A bateryjek czy akumulatorków w twoim liczniku nie ma :wink: są elektrolity......i te ew. można by spróbować wymienić jak się nie uda skasować...

Opublikowano
tez mam problem ze skasowaniem inspekcji(pisałem o tym tydzien temu)robiłem to na wszystkie mozliwe sposoby i nic.Teraz dałem sobie spokuj z tym
Opublikowano

Aby skasować olej musisz przytrzymać (zworkować) co najmniej przez 5 sekund.

Inspekcję kasuje się natomiast zworkując do 12 sekund.

Przytrzymaj 6-7 sekund na włączonym zapłonie oczywiście a na 100% zgasną (tzn. zaświecą sie :) )

P.S. dobra rada- róbcie to przez żarówkę (obojętnie jaką) - zworkując samym drutem można uszkodzić liczniki.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Ja też miałem problemy z tym na początku ale znalazłem na to patent. Nie daję czystej zwory tylko rezystor 10ohm.

Oil service:

Przed włączeniem stacyjki wkładam ten rezystor w piny 7 i masa ( chyba 13 ale lepiej sprawdzić dla bezpieczeństwa ) i dopiero wtedy przekręcam kluczyk na 10sek. Nie patrzę czy mi się linijka resetuje. Po 10 sek wyłączam stacyjke, rozłączam rezystor i ponownie właczam stacyjke. Z reguły takie postępowanie u mnie działa.

Inspekcja:

Podobna procedura tyle że zamiast 10sek czekam 3sek.

Jeszcze raz powtarzam - nie resetuje mi się linijka i napis inspection w momencie włączenia stacyjki. U mnie tego nie widać. Dopiero gdy porozłączam rezystor.

Życzę udanych prób.

Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano

1. Service-Intervall-Anzeige "Oil Service" rückstellen

 

a. Zündung einschalten, Motor nicht starten.

b. Stift 7 des Diagnosesteckers für etwa 3 Sekunden an Masse (Stift19 in der

 

 

2. Service-Intervall-Anzeige "Inspection" rückstellen

 

a. Zündung einschalten

b. Stift 7 des Diagnosesteckers für etwa 12 Sekunden an Masse (Stift19 in der

Buchse oder im Masse im Motorraum) anschließen

 

Jeszcze raz - do 3 sekund (u mnie sprawdza się po około 5s) olej,

do 12 Inspekcja - mostkujesz 7 (Service Interval Reset) oraz 19 (Masse)

P.S. u mnie działa też 7 z 11 (być może dlatego ze 11 też masa chociaż podają ze 11 nie jest podpięty czy zajęty (nicht belegt)

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Dziekuje za wszystkie rady , ale okazuje sie , ze u mnie kasuje sie to jeszcze inaczej :lol: Potrzeba do tego 2 ludzi - jeden pod maska , a drugi w srodku,.

Kasuje samym drutem , bo przez diode nie dziala !!!!!

Zlaczylem 7 i 19 i wlaczylem zaplon. Po wlaczeniu zaplonu kolega na 1 sek rozpiol zworke i zrobil ja spowrotem i diodki sie skasowaly i zgasla inspekcja( u mnie tym razem zapalil sie zolta diodka i napis inspection - nie swiecil sie oil servis i zegarek). Nie wiem po jakim czasie , bo pierwszy raz sam to zrobilem i nie liczylem , ale trwalo to na oko jakies 5-6 sek.

Dziekuje jeszcze raz wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam

Fiu , fiu - zaszczekał kot Filemon :-))
Opublikowano
Tak tez z tym miałem problem, próbowałem i na włączonym i na wyłączonym a trzeba było z tego co pamiętam zewrzeć i przekręcić kluczyk no i policzyć do tych kilku sekund.
obecnie Alfa 156 GTA SW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.