Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam zatkany prawdopodobnie katalizator i nie wiem czy w dieslu można wyciąć kata i wstawic rure.W benzynie wiem ze nie ma problemu a jak jest z dieslem.
Opublikowano

wycinaj przynajmniej będziemy wiedzieć co się dzieje na twoim przypadku

 

 

ja bym założył uniwersalny z katalogu AWS

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
Wycinaj śmiało. Jak już ktoś wcześniej pisał to właśnie w benzynie mogą być jakieś komplikacje ale nie w dieslu. Wycinałem kata w Mitsubishi Galant TD i było git.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pisali tu na forum o wycinaniu kata w dieslu, podobno sie robi głośniej w aucie, musisz poczytać.

 

Ps. po czym poznałeś że masz katalizator zapchany??

turbo puściło olej??

Pozdrawiam
Opublikowano
mam problem z mocą i mechanik powiedział ze to jest na 100% katalizator,jest zapchany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mam problem z mocą i mechanik powiedział ze to jest na 100% katalizator,jest zapchany.

Mogę tylko doradzić żę spadek mocy przy zapchanym kacie jest stały,

tzn. samochód jest poprostu słaby w każdym zakresie obrotów i na każdym biegu.

Na youtube jest filmik jak koleś przyśpiesz z 80 do 120 zajmuje mu to z 13 s później napisał że właśnie miał zapchany katalizator.

Jeśli auto ma skoki mocy to na 100% to nie katalizator

Pozdrawiam
Opublikowano
u mnie jest tak ze jak silnik jest rozgrzany to przy 2.4tyś obrotów auto przestaje jechać tak jakby nie miał turba,wogóle nie jedzie.I tak mam na jakies pare kilometrów a pozniej wraca i ma moc.Jak straci moc to jest trudno przekroczyc 3tys obrotów.Wymieniłem elektozawór od turbiny,filtr odmy,filtr powietrza,swiece,przewody podcisnienia,czysciłem zawór egr tak wiec tylko zostaje katalizator.
Opublikowano
Pisali tu na forum o wycinaniu kata w dieslu, podobno sie robi głośniej w aucie, musisz poczytać.

 

Ps. po czym poznałeś że masz katalizator zapchany??

turbo puściło olej??

Wcale nie robi się głośniej. Diesle ogólnie mają lepiej tłumiące układy wydechowe niż benzyniaki i wycięcie kata nie wpływa tak na głośność auta, a już na pewno nie odczujesz tego w środku.

Żeby mieć zapchany katalizator wcale turbina nie musi puścić oleju. Zapycha się on z czasem użytkowania. Ja wycinałem bo był już po prostu stary i auto nie do poznania po takim zabiegu.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie jest tak ze jak silnik jest rozgrzany to przy 2.4tyś obrotów auto przestaje jechać tak jakby nie miał turba,wogóle nie jedzie.I tak mam na jakies pare kilometrów a pozniej wraca i ma moc.Jak straci moc to jest trudno przekroczyc 3tys obrotów.Wymieniłem elektozawór od turbiny,filtr odmy,filtr powietrza,swiece,przewody podcisnienia,czysciłem zawór egr tak wiec tylko zostaje katalizator.

Na Twoim miejscu sprawdził bym jeszcze sterowanie zmienna geometrią turbiny, łopatki potrafią się zapiekać - pomaga popsikanie smarem miedzianym na cięgno wychodzące z gruchy a idące do turbo.

 

 

Wcale nie robi się głośniej. Diesle ogólnie mają lepiej tłumiące układy wydechowe niż benzyniaki i wycięcie kata nie wpływa tak na głośność auta, a już na pewno nie odczujesz tego w środku.

Żeby mieć zapchany katalizator wcale turbina nie musi puścić oleju. Zapycha się on z czasem użytkowania. Ja wycinałem bo był już po prostu stary i auto nie do poznania po takim zabiegu.

 

Wycinałeś kolego kata w dieslu??

Dużo się osiągi poprawiły??

Pozdrawiam
Opublikowano
ja w swoim e46 2.0d wyciołem obydwa katalizatory i jest wszystko ok, nic głośniej nie jest, tak samo jak bylo wczesniej, u mnie też turbina nie działała, gdyż katalizator był tak zapchany ze nie miała " czym oddychac" po wycięciu moc wrociła. i jest oki. może troszkę bardziej świszczy na postoju ale to normalne, wkoncu nie ma tłumiących katalizatorów
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
i nie ma u ciebie zapalonych kontrolek po tym wycięciu kata.
Opublikowano
oczywiście że nie, ma, niby co by się miało palić...... bez katów chodzi silnik tak samo jak z katalizatorem, tylko jest mniej " ekologiczny" :)
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
oczywiście że nie, ma, niby co by się miało palić...... bez katów chodzi silnik tak samo jak z katalizatorem, tylko jest mniej " ekologiczny" :)

 

Nie wiem jak w przypadku 320d ale w modelach, które posiadają 4 sondy może być chyba problem ze świecącą kontrolką pogorszenia składu spalin.

Opublikowano

Wycinałeś kolego kata w dieslu??

Dużo się osiągi poprawiły??

I to w nie jednym. Jednocześnie zaślepiałem też EGR... jednym słowem rakieta :) Ale ty nie zaślepiaj EGR bo common raile nie najlepiej to znoszą.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.