Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy były jakieś różnice w miejscu zamontowania czujnika powietrza dolotowego bo nie potrafię go odnaleźć u siebie. Ma ktoś może jakieś foto ? Szukałem w okolicy przepustnicy po jej prawej stronie i nic tam nie widziałem :/
Opublikowano
Czujnik temperatury zasysanego powietrza powinien być na wejściu przepływomierza ,dokładnie przed jego klapą.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
O ile się nie myle to jest w filtrze powietrza na śrubce M6 się trzyma od strony przepływki.pzdrawiam
Opublikowano
Czujnik temperatury zasysanego powietrza powinien być na wejściu przepływomierza ,dokładnie przed jego klapą.

 

W silniku m50 nie ma przepływomierza klapowego tylko termoanemometryczny i w jego okolicy na pewno nie ma IAT, ale dzieki za checi.

 

O ile się nie myle to jest w filtrze powietrza na śrubce M6 się trzyma od strony przepływki.pzdrawiam

 

W puszce filtra powietrza też go nie ma (występuje chyba tam w silnikach m44) bo do puszki nie dochodzą żadne przewody elektryczne. Jedyne co tam jest to termostat ogrzewania przepustnicy.

 

Może ktoś ma jeszcze coś ciekawego w tej kwestii do powiedzenia bo ja się powoli gubię w temacie :D

 

Podsumowując

 

w m44 jest w puszce filtra powietrza

w m50 jest obok przepustnicy (z prawej strony)

w m52 od dołu przepustnicy

 

ja mam m50 i nie ma go nigdzie :D może ważnym szczegółem jest to że moim motorem steruje komputer nie Boscha tylko Siemensa w wersji MS40.1 z tego co patrzałem to jakieś nietypowe ustrojstwo :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.