Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam problem

co jest grane ze jak zamykam i otwieram auto to musze to robic dwuktotnie,

otworze raz - zamknie sie - dopiero za drugim razem otwiera - przy zamykaniu analogicznie tak samo na dwa razy

o co tu chodzi

pozdrawiam

Opublikowano
Powodów może być kilka. Przede wszystkim może to być uszkodzony jeden z siłowników. Lekko przytarty lub zapieczony, przez to odbija. Druga sprawa to problem ze sterownikiem, który masz pod schowkiem. Typowa usterka powodująca takie zachowanie to załamanie wiązki kabli która jest po lewej stronie przy klapie bagażnika.
Opublikowano
Miałem tak samo.Problem jest w tym że jak zamykasz drzwi to na słupku od nadwozia gdzie zaskakuje zamek jest tam taki przycisk co się wciska wraz z zamknięciem.Ja miałem wytarte to i nie dociskało go zamkiem od drzwi. Nadkleiłem dobrym klejem i wszystko teraz działa.Lub przewody przetarte przy klapie bagarznika
Opublikowano
Zgadza się te przyciski na rygielkach się wycierają ale nie polecam nadklejania tylko zakup nowego, koszt na prawdę mały.
Opublikowano
kurde przyciski ok sa bo przelozylem z "dobrej" bmki te rygielki cale przewody w klapie sprawdzalem i sa ok. dziwne rzeczy
Opublikowano

A nie masz tak alarmu ustawionego? W sumie ja bym się cieszył, bo często przypadkiem sobie przycisnę i zamknę czy otworzę jak coś robię przy samochodzie.

 

Mój ojciec z kolei musi przyciskać 2x, bo za pierwszym razem zamyka drzwi, a za drugim włącza alarm - z tym, że otwarcie już 1x.

Opublikowano
ja bym powiedzial ze przyciski w ryglach przednich drzwi przelozone z dobrej nie znaczy sprawne:) silowniki tez mozesz sprawdzic odłaczajac kazdy po kolei i sprawdzasz czy dziala poprawnie

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

poprzekladalem juz chyba wszystko - centralke, silowniki, rygielki - wiazka kabli w nagazniku byla pozalamywana i poprzecierana ale kazdy kabel oddzielnie zaizolowalem i dalej na dwa razy wszystko - stracilem juz kupe nerw na tym

co jeszcze innego moze byc ? to co przekladalem napewno bylo sprawne

normalnie cuda niewidy !!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano
Centralkę to sprawdź od środka na kablach sterujących,tych co podpinasz pilot - nie pamiętam które to :/ ale jak zewrzesz to powinno zamykać i otwierać za pierwszym razem, jeżeli będziesz miał usterkę na którychś drzwiach to zamknie i otworzy po 1sekundzie. Najprościej by było podmienić od kogoś(jak masz kogoś) na chwilę moduł i zobaczyć.Koszt modułu używanego to około 60zł - bez komfortu oczywiście.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
koledzy centralke tez podmienialem z dobrej bmki i nie ma roznicy - dziwne rzeczy - a moze jakis przekaznik ????
Opublikowano

wytarty czujnik w dzwiach kierowcy lub pasażera... przypatrz się dobrze części z bolcem na słupkach... w środku otworu jest języczek, który lubi się wytrzeć... jeśli tak się stanie to dzieją się cuda... Ja nadlewałem poxiliną i dociarałem pilniczkiem precyzyjnym i jest git...

 

Druga opcja pęknięte kable w gumie tylnej klapy... otworzyć klape i oblookać kable

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.