Skocz do zawartości

Syczenie i problem rzeka z obrotami???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niestety autko zaczęło mi kuleć na wolnych obrotach odłanczałem krokowca i czujnik położenia przepustnicy ale zabardzo nic się nie zmieniało więc jest jeszcze troche do spr. pogrzebałem troche i mam jeszcze pare pomysłów ale zastanawia mnie czy tak powinno być, mianowicie z tamtego miejsca które będzię na zdjęciu poniżej dochodzi syczenie i tak myśle czy przypadkiem niema jakiejś nieszczelności w układzie , zerknijcie proszę może będziecie mieć jakieś pomysły, silnik u mnie 318i 118KM 99r. benz+gaz , motor na biegu jałowym nierówno pracuję , obroty stoją a w pewnym momencie spadają i znów w góre itd., słychać to i widać , proszę o jakieś wskazówki, poniżej link do zdjęcia z obrębu z którego dochodzi syczenie które może mieć wpływ na w/w usterkę.

 

http://img22.imageshack.us/my.php?image=dsc01008x.jpg

Opublikowano
To kolektor ssący- syczy bo łapie lewe powietrze. trzeba zdiagnozowac gdzie konkretnie dziura jest, nie wiem jak to zakleic, ale jak sie nie da to na allegro kupisz inny. Sa jakies preparaty w sprayu , pryska sie w okolicy nieszczelenosci i sprawdza czy silnik wchodzi na wyzsze obroty ( w wyniku dostania sie wlasnie tej latwopalnej substancji)
Opublikowano

A nie zaszkodzi jak zdejmiesz gumę przy przepustnicy i przeczyścisz naftą w środku klapkę i wszystko dookoła z nagaru, jeśli nie czyściłeś.

 

W środku zbiera się nagar, a szczególnie jak masz LPG, i wtedy tworzy się taki próg przez co klapka może nie domykać się i wtedy czujnik zbiera fałszywe dane i podaje dalej.

Opublikowano

Potwierdzam opinię kolegów. Pęknięta "guma" może być nie tylko powodem ciąży ale także powodować nierówną pracę na wolnych obrotach - sprawdzone i potwierdzone. Jak przeczyścisz przepustnicę oraz usuniesz nieszczelność - powinien przestac kuleć. Jeśli nie - znaczy iż nieszczelności nie było - a syczenie jest naturalnym procesem powstajacym podczas zasysania powietrza.

Gumy często padają - ja swoją w trybie awaryjnym owinąłem taśmą izolacyjną i tak smigałem przez 4 lata :-).

 

Pzdr,

Opublikowano
słuchajcie a czy przy moim silniku M43 B19 118KM benz. wymienia się jakieś filtry odmy, czyści EGR bo coś tam wyczytałem że to może też powodować nierówną pracę .
Opublikowano
słuchajcie a czy przy moim silniku M43 B19 118KM benz. wymienia się jakieś filtry odmy, czyści EGR bo coś tam wyczytałem że to może też powodować nierówną pracę .

 

Tak mozna wyczyscic, ale jak slyszysz syczenie to skup sie na tym problemie który opisują koledy wyżej. Poszukaj nieszczelnosci a to prawdopodobnie bedzie przyczyna.

Opublikowano
Byłem dziś u gościa który zna się na BMW i u niego na kompie nic nie pokazało, ale mówi że na 99% jakiś separator do wymiany. zobaczymy jak wymienię, część dostępna niestety tylko serwis cena jeszcze do przełknięcia 170zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.