Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Wyjalem akumulator na ok 6tygodni.Po powtornym go zalaczeniu w samochodzie nastapil problem z uruchomieniem silnika.Moze ktos mi poradzic co moge zrobic w tej sytuacji? Edytowane przez markovicz
Opublikowano

a może coś więcej niż tylko problem? Co się takiego dzieje? Rozrusznik kręci auto nie odpala, czy wogóle zero reakcji podczas próby kręcenia? Wogóle się nie odzywa czy odpala ale gaśnie? Wróżek tu nie ma :lol: Napisz więcej przedewszystkim czy to benzyna czy diesel oraz opisz dokładne objawy, wtedy coś pomyślimy.

 

P.s popraw tytuł bo też sie nikt nie domyśli o jakim modelu mówisz. a mod wątek usunie.

Opublikowano
no to albo stacyjka zawodzi albo rozrusznik zawiesił sie. Szczotki precyzyjnie mówiąc. Powiedz czy jak próbujesz odpalić czy słychać stuknięcie w rozruszniku? A jeszcze jedno czy przypadkiem kodu nie założyłeś na odpalenie? Napisz dokładny model i rocznik auta. Takie informacje muszą być. Rozruch miałeś trzymając kluczyk czy tylko dotknięciem sama kręciła? Przedewszystkim to sprawdz bezpieczniki.
Opublikowano

mam e32 740i i też mam czasami coś takiego. U mnie dzieje się tak jak np. zaparkuje, wyłącze silnik, chwilę auto postoi (np. włączone radio) i próbuję ponownie odpalić, wtedy często nie ma reakcji, muszę wyjść, zamknąć auto na kilka minut, wsiąść i odpala.

Na początku obstawiałem akku ale radio, ksenony, nawiewy, wszystko działa.

Może to faktycznie KOD? tylko gdzie się go ustawia? na dużym OBC?

pozdrawiam.

http://www.motostat.pl/user_images/63835/icon4.png

Nawet najdalsza droga zaczyna się od pierwszego kroku...

Opublikowano

wiec jest to BMW740I E 38. Rok produkcji 1997.co do rozruchu to palila na dotyk. Zadnego kodu nie zalanczalem.

Przy probie odpalania nie slychac zadnego stukotu-cisza. Bezpieczniki sprawdzalem sa dobre.Czy jest mozliwe ze kod sie zalaczyl samoczynnie? Jak mozna go zdjac?

Opublikowano
samoczynnie nie powinien. Moze ewentualnie imo coś pitrasi i poprostu blokuje. Jeśli masz dwa kluczyki to spróbuj drugim. Moze klucz a dokładniej jego pestka straciła kod. Najlepiej było by podpiąć pod kompa i sprawdzić błędy w immo. Z tego co pamiętam to w e38 właśnie immo blokuje miedzy innymi rozrusznik.
Opublikowano
Postukaj czyms delikatnie w rozrusznik...no nie az tak bardzo delikatnie...moze po prostu zwiesilo sie cos w rozruszniku od postoju.
Opublikowano
jakby zawiesiły sie szczotki w rozruszniku to słychać było by charakterystyczne cyknięcie cewki, która wyrzuciła by bendiks. Skoro nic nie stuka to raczej nie obstawiam uszkodzenia rozrusznika. No chyba że padła z nienacka cewka w rozruszniku. Możesz jeszcze zmierzyć napięcie czy dochodzi do cewki po przekręceniu kluczyka, na cienkim przewodzie jak trzymasz kluczyk powinno być +12V. Sprawdz to. Jak jest to padł rozrusznik jak nie to albo stacyjka (kostka stacyjki) albo coś blokuje rozruch np immo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.