Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przytrzymaj przycisk chwile i sie wylaczy ,a jak wylaczysz to zobaczysz co to bylo haha.Dobra a powaznie to system antyposlizgowy bardzo pomocny w napedzie na tyl czyli jak dasz gazu skrecajac to ci samo prostuje tyl jak to wylaczysz a nie masz w prawy w jezdzie na tyl to obroci cie pare razy uwazaj.
Opublikowano

to to teraz wiem! ---przytrzymać i sam sie przekonałem ile te 220 KM warte :)

ale co daje jednorazowe jego wciśnięcie? (krótkie)

 

Trochę żałuję że to automat , ale nie kupilem jej do ścigania (3D), ale to co potrafi po osiągnięciu mocy mnie zaskoczyło , wcześniej miałem A62,5 wiec różnica wielka.

 

Z tego co widze , przynajmniej koło mnie to w ślad za moja wymianą auta z AUDI na BMW idą inni :) , w ciagu roku z Audi na BMW przesiadło się 3-4 najbliższych sąsiadów:)

Zostawił jeden A8 na 7 drugi A6 na 5 trzeci merola E na 5

 

 

WAŁA KRYZYSOWI!!!!!!!!!!!

Kryzys dla nierobów:)

Opublikowano

heh, czytam i oczom nie wierzę :( Jeździsz E60 w 3L-litrowym dieslu i nie znasz znaczenia słowa "lakoniczny"...

 

krótkie przytrzymanie przycisku - odłącza system tylko w części (podobnie jak w MB)

długie przytrzymanie przycisku - odłącza system w całości

Opublikowano

Chyba ktos tu nie rozumie roznicy miedzy DSC a DTC :wink:

Wciskajac przycisk na krotko wlaczasz DTC - zmniejsza to stabilnosc w zakretach, ale pomaga przy wyjechaniu z zaspy, jazde po sniegu itp.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

KrzysztofP, wlaczenie DTC-dynamic traction control (czyli jak piszesz krotkie wcisnienie przycisku), nie tylko pozwala na wyjechanie z zasp, a raczej na sprawniejsze ruszenie na sliskim (a dzieje sie tak, bo silnik nie jest tak bardzo dlawiony, przy wykryciu braku przyczepnosci), ale pozwala tez na drobne uslizgi kol zanim wlaczy sie kontrola trakcji. Przykladowo, zeby osiaganac fabryczne 7.3 do setki (530d 218km auto) musze wlaczyc DTC, inaczej trzeba miec rewalacyjne wyczucie jak naciskac pedal gazu, zeby a) przy wlaczej pelnej kontroli trakcji: nie przegiac tak, zeby kontrola trakcji zbyt wiele "zaszkodzila" i nie naciskac zbyt lekko, bo nie osiagniemy tego co mozemy; b) przy zupelnie wylaczonej kontroli: nie przegiac tak, zeby uslizg kol byl za duzy i nie naciskac zbyt lekko, bo nie osiagniemy tego co mozemy

:)

Opublikowano
I co to takiego ??

Sory za lakoniczne pytanie ale mysle że wielu to pomoże!

 

Jak przytrzymasz jeszcze z 10 sekund wciśnięte to jest katapulta siedzenia pasażera! Lepiej z tym uważać

Hmmmm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.