Skocz do zawartości

Tarcze i klocki MEYLE


palpio

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku tygodni jeżdżę z tarczami Meyle'a na przedniej osi i nie mam zastrzeżeń, tylko klocki mam firmy Breck. Z resztą ten zestaw polecił mi kolega z hurtowni motoryzacyjnej.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to jest jeszcze aktualne, ale kiedys ktos na forum podal maila do jednego ktory moze zalatwic klocki i tarcze z firmy EBC za dobre pieniadze.

 

robert.bazyluk@orange.pl

 

to jego mail. Ale nie wiem czy dalej tym sie zajmuje czy jednak nie. zapytaj moze i jak cos podziel sie na forum ;)

B M W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja panowie właśnie będę wymieniał klocki na przodzie oraz klocki i tarcze z tyłu tył mam bardzo słaby już tarcze jak żyletki :), i powiem krótko klocki Breck sprawdziłem na przodzie i moim zdaniem są dobra alternatywą i to polski produkt, mi nic z tarczami nie zrobiły wyjątkowo trwałe i nawet mocno nie pylą. Właśnie zastanawiam nad zestawem klocki Breck + tarcze Meyle. wiem że dużo osób poleca Ate, ale miło by było poznac opinie na temat tarcz meyle

 

Pozdrawiam

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym zapytać Szanownych Forumowiczów jakim rozwiązaniem jest zestaw hamulcowy tzn. tarcze + klocki + czujnik firmy BOSCH. Czy Ktoś z Was przez przypadek a może rozmyślnie montował takie cudo?

 

Jestem laikiem pod względem mechanicznym a zbliża się czas wymiany tarcz i klocków z przodu (kończą się - tak powiedział mechanik) i klocki z tyłu. Dzwoniłem do ASO i poznałem ceny części oraz robocizny. Z uwzględnieniem rabatu całość wymiany tzn:

- tarcze przód: 2*325,25zł

- tarcze tył: 2*240,30zł

- klocki przód: 326,70zł

- klocki tył: 335,70zł

- czujnik przód + tył: 126,00zł

- ręczny: 158,40zł

- robocizna: 450,00zł

W sumie około 2550,00zł

W serwisie BOSCH powiedziano mi że cena tych wszystkich części mieściła by się w granicach 1500,00zł + robocizna jakieś 350,00-400,00zł.

 

Tak więc mam pytanie czy wybór BOSCH to dobry pomysł. Pytam ponieważ kilka podzespołów w BMW jest oryginalnie montowanych tej firmy.

P.S. Dodam że chodzi o BMW e46 320D TURING (2004r).

 

P.S. II

Mam nadzieje, że oszczędzicie moją osobę i nie będziecie mnie zbyt ostro krytykować. Przeczytałem podobny temat i aż sam się boję.

 

Pozdrawiam i dziękuję:

meggiel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wymiana tarcz i klocków jest czynnoscią na tyle nieskomplikowaną ze poradzi sobie z tym dobrze kazdy tanszy nieautoryzowany warsztat. A na rynku jest wiele dobrej jakosci zamienników o wiele tańszych. Po prostu szkoda tyle kasy na tak prostą czynnosc serwisową. Uwazam ze mozesz zmiescic sie w tych 1500 zl razem z robocizna. A wpis w ksiazce serwisowej nie ma juz zadnej wartosci zyjemy w czasach gdzie ludzie wypelniaja samodzielnie serwisówki kupione na allegro i przystawiaja pieczatke z kartofla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziekuje za odpowiedz.

Co prawda nie o to dokładnie mi chodziło.

Mialem na myśli raczej propozycje jakiej marki czy tez jakiego producenta tarcze i klocki najlepiej zalożyć aby ich cena była proporcjonalna do jakości i rzetelności wyrobu. Nie zalezy mi na logo BMW na częsiach i chwalenie się typu: "A JA TO SERWISUJE AUTO W ASO BO MNIE NA TO STAC itd. itp.". Po prostu nie znam się aż na tyle aby samodzielnie wybrać producenta części. Wiem że BOSCH fabrycznie montowany jest np. reflektory przednie, Common Rail - chyba, wycieraczki, i inne części. Nie wiem jakiej marki montowane są tarcze ponieważ na etk nie sa one opisane. Klocki to sa chyba textary tak przynajmniej jest napisane w RealOem.

Tak więc reasumując chciałbym założyć dobre części (wcale nie chodzi mi o najtańsze) w rozsadnych cenach. Do firmy BOSCH mam slabosc z róznych innych wzgledów - więc chciałem zapytać czy to są dobre części czy przeciętne czy tez całkiem do kitu. A jeśli tak tzn. do kitu to co bedzie najlepiej zalożyć aby czuć się bezpiecznie (poza ASO - bo już poznałem)

 

Pozdrawiam

meggiel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie polecam tarcze Brembo z klockami Ferodo a odradzam wyroby firmy ATE. Ale kolego poszukaj na forum bylo mnostwo podobnych tematów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

moim zdaniem nie ma co się pchać na wymianę tarcz do serwisu, co do tarcz firmy Bosch się nie wypowiadam, bo nie miałem z nimi styczności, wydaje mi się iż to jest taka średnia półka i jakościowa oraz cenowa, myślę że powinno być wszystko ok jeśli tylko to będzie oryginalny Bosch a nie jakaś podróbka. Co do kosztów to możesz poszukać, polecam allegro oraz pana o nicku Magiczny2, ma bardzo dobre ceny i ogromny wybór klocków i tarcz, należy zwrócić także uwagę iż głównym wrogiem i problemem tarcz w naszych autkach jest ich przegrzewanie, i ich pokrzywienie. Na forum jest mnóstwo opinii i nawet takim producentom jak ATE trafiają się wpadki. Powiem tak jak masz kasę to tarcze bym szukał oryginały a klocki np Textar, ATE. Dodam iż ja teraz na tył kupiłem ATE + prawdopodobnie klocki BRECK

 

pozdrawiam

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Textar ponoć lepszy niż Ferrodo - spotkałem się z opinią, że klocki ferrodo robione są w... Polsce :shock:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem w mojej starej e36 przód klocki z tarczami. Nie jest to takie prostej jak opisane w książce. Nie wystarczą klucze, muszą być bardzo dobre klucze. Powiem Ci tylko tyle, że żeby odkręcić zacisk trzeba było: uderzyć kilka razy mocno młotkiem, pękła jeden klucz i dopiero podgrzanie śruby palnikiem pomogło. Nie dało się zrobić tego jak opisano w książce, żeby rozkręcić zacisk na kole. Zdemontowałem cały, na imadło, palnik i dopiero puściły śruby na imbus. Ale u mnie nie było to odkręcane chyba przez wieki. Da się bez rozkręcania całkowietego zrobić i wbić klocki młotkiem. Ktoś tak u mnie zrobił i stare wyszczerbione klocki od wewnetrznej strony brały tylko pół tarczy. Lepiej więc wszystko ładnie rozkręcić i wyczyścić...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie jakiś konkret :wink:

Apropo klocków breck mam z nimi nie miłe doświadczenia właśnie przez nie muszę wymienić tarcze

 

palpio wymienilem tylne tarczo-bebny w swoim aucie (co prawda Oplu Vectrze B - jeszcze nie mam BMW :cry2: ) i klocki na zestaw MEYLE + BRECK. Minelo ponad 3 000 km i na razie wszystko gra (klocki nawet nie piszcza).

Mozesz opowiedziec jaka konkretnie przygode miales z Breckami? Bo z tego co piszesz to chyba cos powaznego sie musialo dziac?

"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" - Francisco Goya


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Wymieniłem ostatnio z przodu klocki i tarcze. Zostały założone klocki Bosch i tarcze Meyle. Na niskich prędkościach jest straszny pisk podczas hamowania. Wiecie, co może być tego przyczyną? Był wymieniany również płyn hamulcowy, a teraz jeszcze mi się wyświetla symbol zegara, ten obok OILSERVICE. Czemu to się wyświetla?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja czytalem kiedys na temat tych tarcz z alledrogo i powiem szczerze zadne opinie mnie do nich nie przekonaly, gdzies znalazlem ze koles po chyba 10 tys troszke sportowej jazdy pokazal zdjecia jak tarcze popekaly ... ja tylko jak uzbieram kasy zakladam noe tarcze Zimmermann + klocki tez jakies dobre i nie bede zalowal, bo jednak to jest moje bezpieczenstwo ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem ostatnio z przodu klocki i tarcze. Zostały założone klocki Bosch i tarcze Meyle. Na niskich prędkościach jest straszny pisk podczas hamowania. Wiecie, co może być tego przyczyną? Był wymieniany również płyn hamulcowy, a teraz jeszcze mi się wyświetla symbol zegara, ten obok OILSERVICE. Czemu to się wyświetla?

Symbol zegara oznacza, że przyszedł czas wymiany płynu hamulcowego. Możesz to skasować tak jak oil service.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.