Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najlepiej wyjmij radio i odepnij kość i zobacz bo możesz mieć i taką i taką kostkę :mrgreen: Masz autko z 2003 roku i możesz mieć jeszcze starą a możesz mieć już nową kość którą zaczęto stosować w modelach 2003r :

 

http://images43.fotosik.pl/82/4af8d6eb4b8313f6.jpg

 

pozdro

http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
Opublikowano

Mam taka kostke:

%5B584%3A480%5Dhttp%3A//i40.tinypic.com/huhn43.jpg

 

Czyli zamawiac ta do 03r. tak?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Mam juz wszystko, zeby zamontowac radio i tutaj pytanie, zeby radio dzialalo caly czas nawet na wylaczonym zaplonie, ktore kable musze polaczyc w kosci iso od radia? Dodam, ze oryginalne radio dzialalo bez wlaczonego zaplonu.
Opublikowano
Na początek niczego nie łacz, powinno działać z kluczykiem w pozycji 0. U mnie po wyjęciu kluczyka automatycznie się wyłącza, ale mam oryginał.
Sprzedam oryginalną nową cewkę zapłonową (1szt.) do E39.
Opublikowano
Tak, musze manualnie ponownie załączyć, przycisnąć enkoder od głośności i tak samo potem wyłączyć. Tylko po takim wyłączeniu po przekręceniu kluczyka nie włacza się automatycznie.
Sprzedam oryginalną nową cewkę zapłonową (1szt.) do E39.
Opublikowano

Zeby działalo "na krótko" prosto z akumulatora musisz polaczyc vcc z(nazywane tez np ign, ignition) batt (nazywane +12V itd) czyli zrobic tak jakbyś miał caly czas przekreconą stacyjkę

 

Polecam przeczytac http://studio24.prv.pl/ dokladniej dział logika zapłonu w dziale Kablomania/Podstawy. Tam wszystko jest dokladnie wyjasnione :mrgreen:

Xdrive

Koder

Opublikowano

Podlaczylem radio tak, ze dziala z kluczykiem i bez.

 

Mam pytanie, jak to jest z wygluszeniem bagaznika w sedanie? Planuje wlozyc skrzynie do bagaznika i nie wiem czy warto. Mam wersje z nieskladanymi siedzeniami.

Opublikowano
Tak niestety myslalem:/ Czyli jedyna mozliwosc, to wymiana glosnikow i podpiecie je pod wzmaka. Jakie glosniki mozecie polecic? Tak, zeby weszly z tylu pod oryginalne maskownice i z przodu w drzwi.
Opublikowano
Tak niestety myslalem:/ Czyli jedyna mozliwosc, to wymiana glosnikow i podpiecie je pod wzmaka. Jakie glosniki mozecie polecic? Tak, zeby weszly z tylu pod oryginalne maskownice i z przodu w drzwi.

takie jak ja miałem w E46 , 165mm ale lepiej wygłuszyć drzwi , ja mam wszystko na sprzedaż ale miałem zabudowę do kombi a głosniki przednie są zarezerwowane dla pewnego forumowicza , są to DLS R6A , grają ładnie i czysto ale czy na pewno 165mm to nie dowiesz się jak nie ściągniesz tapicerki bo wkładali też 130mm

Opublikowano

Z tylu mam na pewno 130mm, wiec z przodu pewnie tez:/ Nie wiem czy w ogole jest sens zmieniac glosniki, bo ze 130 mm glosnikow bez subwoofera za wiele sie nie wycisnie:/

 

Mike z ciekawosci za ile sprzedales swoje auto? Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Z tylu mam na pewno 130mm, wiec z przodu pewnie tez:/ Nie wiem czy w ogole jest sens zmieniac glosniki, bo ze 130 mm glosnikow bez subwoofera za wiele sie nie wycisnie:/

 

Mike z ciekawosci za ile sprzedales swoje auto? Pozdrawiam

36500 ale sprzęt wyciągłem cały czyli przody , radio z oddzielnym panelem woofery i wzmacniacz , jak masz 130mm to nic dobrego nei osiagniesz , jedynie dystanse na 160mm

Opublikowano
oczywiscie a jeszcze lepiej samemu wykonać bo BMW ma specyficzne mocowania był dokładny opis jak i co ze zdjęciami chyba musiał bym poszukać ale bas da tylko wofer napędzany wzmacniaczem jak to by było to 130mm w zupełności wystarczą
Opublikowano
No niestety wkladalem subwoofer do bagaznika PB M12 i praktycznie nic nie bylo slychac. Bagaznik jest za bardzo wygluszony :/ pozostaja lepsze glosniki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.