Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe cwaniaki, ale potwierdzam w instrukcji która mam oryginalną od E32 jest napisane 0,15l na 100

A w nowej już napisanej po polsku do E34 jest tak jak pisze Frank :D

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:duh:

 

juz to pisałem - ta norma jest ustalana w nastepujacy sposob - producent bierze nowy silnik , dociera go prawidłowo i poddaje maxymalnym obciazeniom ( takim jakaby samochod był max obciazony , ciagnał przyczepe i jeszcze kierowca ciagle wyciskał z niego co sie da) - obliczaja ile zuzywa oleju - i tak powstaje norma - tzn ilosc zuzywanego oleju przez sprawny silnk - tylko ze jest to przy max obciazeniu - niedobrze mi sie robi jak słysze ze dobry silnik v12 w normalnej jezdzie zuzywa 1,5 litra na 1000 k m - to bzdura - to co , pod obciazeniem bedzie palił ile oleju - 10 litrow - skoro bez obciazenia pali 1,5 ??

 

nie twierdze ze 1,5 nie moze zuzyc - moze ale pod max obciazeniem - a nie jak jedzie sam kierowca i do tego samochod nie jest obciazony :mad2:

Opublikowano
...niedobrze mi sie robi jak słysze ze dobry silnik v12 w normalnej jezdzie zuzywa 1,5 litra na 1000 k m - to bzdura

 

Widzisz... to jakieś małe nieporozumienie....

 

Nikt nie mówi, ze 750 jak była kupowana nowa z salonu to paliła 1,5 oleju na 1000 km... :nienie:

Moją intencją było zwrócenie uwagi, że spalanie w okolicy 1 l / 1000 km mieści się jeszcze w normie... :jawdrop:

A to oznacza, że silnik nie jest jeszcze skazany na kapitalny remont czy złomowanie...

Łaziłem z 3 miesiące po ASO BMW z zapytaniami dlaczgo tyle mi zaczął palić... i dostawałem odpowiedź, że tyle to jeszcze jest norma i szkoda kasy na remont... (a mogli przecież skasować te 10 000 PLN... )

 

Wg mnie "tak" należy czytać te posty... :mrgreen:

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
...niedobrze mi sie robi jak słysze ze dobry silnik v12 w normalnej jezdzie zuzywa 1,5 litra na 1000 k m - to bzdura

 

Widzisz... to jakieś małe nieporozumienie....

 

Nikt nie mówi, ze 750 jak była kupowana nowa z salonu to paliła 1,5 oleju na 1000 km... :nienie:

Moją intencją było zwrócenie uwagi, że spalanie w okolicy 1 l / 1000 km mieści się jeszcze w normie... :jawdrop:

A to oznacza, że silnik nie jest jeszcze skazany na kapitalny remont czy złomowanie...

Łaziłem z 3 miesiące po ASO BMW z zapytaniami dlaczgo tyle mi zaczął palić... i dostawałem odpowiedź, że tyle to jeszcze jest norma i szkoda kasy na remont... (a mogli przecież skasować te 10 000 PLN... )

 

Wg mnie "tak" należy czytać te posty... :mrgreen:

 

Niki tez nie mowi ze bez obciazenia tyly "lyka" ; bo jak dla mnie jazda z predkosciami grubo przekraczajacymi 200 km/h jest obciazeniem , prawda?

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
:duh:

 

juz to pisałem - ta norma jest ustalana w nastepujacy sposob - producent bierze nowy silnik , dociera go prawidłowo i poddaje maxymalnym obciazeniom ( takim jakaby samochod był max obciazony , ciagnał przyczepe i jeszcze kierowca ciagle wyciskał z niego co sie da) - obliczaja ile zuzywa oleju - i tak powstaje norma - tzn ilosc zuzywanego oleju przez sprawny silnk - tylko ze jest to przy max obciazeniu - niedobrze mi sie robi jak słysze ze dobry silnik v12 w normalnej jezdzie zuzywa 1,5 litra na 1000 k m - to bzdura - to co , pod obciazeniem bedzie palił ile oleju - 10 litrow - skoro bez obciazenia pali 1,5 ??

 

nie twierdze ze 1,5 nie moze zuzyc - moze ale pod max obciazeniem - a nie jak jedzie sam kierowca i do tego samochod nie jest obciazony :mad2:

 

Spoko wyluzuj :mrgreen: przecież nikt na forum nie pisze, że autko mu łyka 1,5 litra na 1000 km.

 

Napisałem tylko, że w instrukcji podano takie zużycie jako max :D

Opublikowano (edytowane)
Kilka miesiecy temu w jednym z piewszych postow w tym temacie pisalem ze mi nie bierze oleju. Teraz moge cos wiecej napisac: Od wymiany zrobilem ponad 7000km. Przez jakies pierwsze 4tys nic mi nie ubylo oleju, a przez nastepne 3 tys dolalem 2,30 litra (Jezdze na syntetyku MOBIL 1 5W50). Ogolnie mysle 0,5 litra to standard w V12 i tak musi byc Edytowane przez MArcin 850i
Opublikowano
Kilka miesiecy temu w jednym z piewszych postow w tym temacie pisalem ze mi nie bierze oleju. Teraz moge cos wiecej napisac: Od wymiany zrobilem ponad 7000km. Przez jakies pierwsze 4tys nic mi nie ubylo oleju, a przez nastepne 3 tys dolalem 2,30 litra (Jezdze na syntetyku MOBIL 1 5W50). Ogolnie mysle 0,5 litra to standart w V12 i tak musi byc

 

No to mamy bardzo podobne wyniki i nawet jeździmy na tym samym oleju.

Ja też zauważyłem ze po wymianie praktycznie 2-3 tys. km nic nie dolewam no a potem przeciętnie 0,5 na 1000 leje.....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.