Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.W roli głównej pedał gazu :lol: .Po zakupie mojej buni(08.2008r.) Zauważyłem,że przy wciskaniu gazu pedał stawiał opór(przewaznie objaw był taki,że jak go zlamałem to bunia ruszała z kopyta)-nie miałem kontroli nad płynna regulacja gazu.Zaznaczam najgorzej było go wcisnac jak juz byl wcisniety i nie puszczany do końca to regulacja była płynna.Po miesiacu zmagań,poddał się i chodził leciutko.Teraz znów pojawił sie ten sam problem :? .Czy ktos miał taki problem :?: .Jakie knify,gdzie posmarować.Smarowałem pedał,linka chodzi luzno.Jakieś porady?
Opublikowano

Czyścić najlepiej naftą, (czyści i jest tłusta- taki wash & go 2w1 :lol: ) bo inne specyfiki typu: preparaty do gaźników i inne odkamieniacze :) jak napisali w opisie ,wchodzą w reakcję z gumowymi elementami, więc lepiej nie ryzykować jeśli nie jesteś pewien że dostanie się tylko na metal.

 

Dziś skończyłem czyścić drugą przepustnicę, (pierwsza po wyczyszczeniu już założona), którą wyjołem z mojego auta i powiem że choć praca trochę czasochłonna ( chodzi o czyszczenie naftą) to przynosi efekty.

Opublikowano
NNalezy sciagnac dolot i przeplywomierz .przepustnica przykrecona jest do kolektora na 4 srubach. wyciagasz przepustnice i czescisz np naftą.

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano

Zaraz, zaraz Panowie - przecież pedał gazu w E46 ( przynajmniej po lifcie) to jest potencjometr i nie ma tam żadnych linek i połączeń z przepustnicami.

Przecież macie konrtolkę EML - czyli sterowanie elektronicznymi przepustnicami.

Tak więc co ma opór pedału gazu do przepustnicy????

 

Chyba, że ja mam tylko elektronikę (6cyl) a wy macie na linki???? (4cyl).

 

Pzdr,

Opublikowano

w E46 z silnikami M54 jest pedał elektroniczny. Najłatwiej sprawdzić jego działanie popinając się pod kompa i użyć np. PASOft 1.4 demo, pokazuje kąt wciśnięcia pedału gazu i napięcia z potencjometrów w niego wbudowanych.

 

Pozdr

Opublikowano
w E46 z silnikami M54 jest pedał elektroniczny.

a w 4 cylindrówkach benzynowych jest gaz na linkę????

.W moim 316i 1,9m43 jest linka na 100%(przed liftem mam rocznik 99)
Opublikowano

No proszę was panowie... :modlitwa:

W m52b25/tu są dwa potencjometry na przepustnicy ( położenia pedału i dsc, umieszczone po przeciwnych stronach na osi klapy i ściśle współpracujących ze sobą )... a potencjometr pedału ciągnie linka od gazu pomimo tego że jest kontrolka EML.

Kontrolka EML nie oznacza obecność linki lub jej braku :D

Opublikowano

Kolego "boogy e36". Piszesz samą prawdę, ale po lifcie nie było silników M52TU (sterowanie siemens MS42) , w E46 występowały do 2000r o ile się nie mylę do września.

Dlatego autor postu na pewno nie ma tego silnika .

Opublikowano

No niby tak tylko kolega zakładający temat, na początku, w dwojaki sposób określił o jaki model chodzi :?

Z opisu pod avatarem wnioskować można że ma m43 przed liftem i tym się zasugerowałem bo linka w tym modelu jest na 325% :D

A i objaw taki jak miałem jak kupiłem auto że linkę jakby zamurowało i dopiero jak zaczołem jeździć to ją trochę rozruszałem ale pełna satysfakcja nastąpiła dopiero po wyjęciu i czyszczeniu przepustnicy. :hand:

 

Poza tym post wyżej nad moim potwierdził że ma motor m43 z 1999r :roll2:

Opublikowano
Tak panowie,zakładajac post chodziło mi jedynie o problem z pedalem gazu w moim e46 M43 1,9 Z 1999roku.Nie pytałem o zaden inny silnik.Wiec o co te kozaczenia :?: .A wy tutaj sie pouczacie. :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego "boogy e36". Piszesz samą prawdę, ale po lifcie nie było silników M52TU (sterowanie siemens MS42) , w E46 występowały do 2000r o ile się nie mylę do września.

Dlatego autor postu na pewno nie ma tego silnika .

 

Rok 1999 jest chyba przed 2000 czyż nie ???

Polecam przeczytać opis autora postu w profilu.

M52TU są na lince, prawdopodobnie też wszystkie R4 w e46 do 2000-2001r maja ten sam patent.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak panowie,zakładajac post chodziło mi jedynie o problem z pedalem gazu w moim e46 M43 1,9 Z 1999roku.Nie pytałem o zaden inny silnik.Wiec o co te kozaczenia :?: .A wy tutaj sie pouczacie. :roll:

Wolałbyś kolego żeby Cię wszyscy olali i nic nie pisali ??

Dyskusja moim zdaniem może komuś rozjaśnić sytuację w temacie.

Miło by było jak byś tez zatytułował post jak się należy, to może ktoś inny łatwiej by znalazł info studiując forum.

Opublikowano
Napisalem ze nalezy sciagnac linke gazu z przepustnicy bo wiem ze w silniku kolegi ktory temat zalozyl takowa jest. nie mowilem nic o silniku m54 tylko o m43 bo takowy autor posiada i na 100% jest przepustnica sterowana linka.

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.