Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mechanik wymienił mi tuleje przy dyfrze bo była popękana i przy zmianie biegów pukało przy moście. Po wymianie dalej mam guche puknięcie jak wbijam 1 lub wsteczny. Pozbyłem sie jedynie puknięcia w czasie jazdy przy zmianie biegów kiedy puszczałem sprzęgło. Roboty było kilka godzin, ściąganie dyfra i tp. Ma ktoś pomysł co by jeszcze wymienić i nie zwalać ponownie mostu? poduszki gumowe niby są dobre. :duh:
BMW było jest i będzie.
Opublikowano

u mnie czasem puknie jak wbijam 1 czy R ( kiedy auto jest calkowicie zatrzymane) mechanicy sprawdzili mi te tuleje przy dyfrze i sa w bdb stanie.

 

Ja tego nie rozumiem , co jest grane , i taki dziwne uczucie jak wciskam sprzeglo podczas cofania z mala iloscia gazu.

tema rzeka, u jednych jedno u innych drugie. przerabialem łacznik elastyczny wał/skrzynia i to nie ten "doznania" tu sa problemu zdecydowanie na osi tylnej

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=99149&highlight=

Opublikowano
Będzie trzeba wymienić chyba wszystkie elementy gumowe tuleje i tp. Jak będzie więcej kasy to zrobię to bo denerwuje mnie to cholernie.
BMW było jest i będzie.
Opublikowano
A wie kolega na ile mnie okaleczy mechanik za ten łącznik elastyczny z robocizną? Most trzeba zrzucać?
BMW było jest i będzie.
Opublikowano
U mnie ewidentnie puka przy wkladaniu 1 i R sprawdzilem to i na 100 w moim przypadku jest luz na przegubie zewnetrznym prawego kola. Problem polega na tym, ze polos jest razem z przegubem nowa to koszt 1450 zl.
WIELE SERC, JEDNO BICIE, BMW PONAD ŻYCIE
Opublikowano
U mnie ewidentnie puka przy wkladaniu 1 i R sprawdzilem to i na 100 w moim przypadku jest luz na przegubie zewnetrznym prawego kola. Problem polega na tym, ze polos jest razem z przegubem nowa to koszt 1450 zl.

 

własnie skłaniałbym sie ku temu, bo zadnych odgłosow nie ma podczas jazdy, tylko wylacznie na postoju podczas wbijania. a silnik, skrzynia, most wsyztskie te elemnty sa zawieszone na elemantach ruchomuch jakimi sa tuleje poduszki. wiec to ma sie nijak do stukania podczas postoju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.