Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy i mam problem z moim nowym nabytkiem. Kupiłem 530 d z 99r sedan w manualu. Mam mianowicie taki problem: Gdy dodaje gazu na postoju silnik ladnie wkręca sie na obroty, podobnie jest gdy przyśpieszam dodając gazu tempomatem na kierownicy, natomiast gdy dodaje gazu nogą i obroty przekroczą 2000 w silniku zaczyna coś stukać a autem zaczyna szarpać. Dzisiaj podłączyłem komputer i podczas jazdy gdy przyśpieszam wyskakuje błąd 1190 Rail-presure control, a ciśnienie spada z 370 bar do 92bar. Człowiek który mi podpinał komputer stwierdził że to czujnik cisnienie na listwie bądź przy pompie wysokiego napięcia. Wymieniłem czujnik na listwie i założyłem drugą pompę. NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO. Nadal szarpie i stuka. CO teraz?? Wymienić filtr paliwa?? A może pompę wspomagającą?? Proszę o jakieś podpowiedzi. Z góry dziękuję.
Opublikowano
Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia przy silniku, a dzisiaj wymieniłem tą pod siedzeniem kierowcy i nadal bez zmian. Nie mam pojecia co to może być. Może to ta w zbiorniku??
Opublikowano
Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia przy silniku, a dzisiaj wymieniłem tą pod siedzeniem kierowcy i nadal bez zmian. Nie mam pojecia co to może być. Może to ta w zbiorniku??

 

Błędy po wymianie skasowane? Ja wymieniałem pompę podprogową i puki kolega z tego forum nie skasował mi błędów auto nie chodziło jak trzeba. Dodam że miałem identyczny komunikat i silnik gasł np. przy wyprzedzaniu..fajna sprawa:/

Opublikowano
Przed momentem podniosłem tylką kanapę i odpiołem przewody od pompy w zbiorniku i auto zapala i jezdzi tak jak przed odpieciem. Czy to nie dziwne??
Opublikowano
Przed momentem podniosłem tylką kanapę i odpiołem przewody od pompy w zbiorniku i auto zapala i jezdzi tak jak przed odpieciem. Czy to nie dziwne??

 

Nie dziwne o ile masz sporo paliwa (więcej niż 15L). Ta pompa przepompowuje paliwo z jednej komory do drugiej. Pompa podprogowa wysysa paliwo ze zbiornika i pompuje dalej poprzez filtr do pompy CR.

Opublikowano
kolego mam ten sam problem dokladnie co Ty u siebie sam. gasnie powyzej 2tys. obrotow wymienilem wtryski zawor pompy cr listwe wtryskowa z czujnikiem i nic sie nie zmienilo szarpie sam. i glosno pracuje a skasowanie bledow jest tylko na chwile tylko ze u mnie wedlug kompa z Bawari z Czerniakowskiej pompa powinna miec cos kolo 340barow a moja pompuje ponad 800barow . I dalej niestety nie wiem tez co robic

Bmw e39 530d 215KM i 490nM

0-509-212-167

Opublikowano
według mnie problem jest z komputerem , miałem podobny problem tylko w 7-mce z 4 litrowy dieslem auto miało problem z wtyskieem za duże cisnienie wtrysku, wymiana czujnika na listwie CR i pompy CR wyskokiego cisnienia nic nie dała , skończyło sie na wymianie komputera
Opublikowano

dzieki za pomoc mam oczywiscie tez drugi komputer teraz tylko musze znalezc kogos kto mi to przeprogramuje do mojego auta

jak by ktos mial kogos do polecenia to prosze o jakas wiadomosc pozdrawiam

Bmw e39 530d 215KM i 490nM

0-509-212-167

  • 6 lat później...
Opublikowano

Odświeżam wątek

Bmw E 39 530 D2002r. Pompa CR ciekła do rozrządu wymienione uszczelnienie i wałek w pompie, sprawdzona na stole wydruki ok . Po zamontowaniu błąd 1190 zawór regulacji ciśnienia w rampie, wymieniony filtr paliwa i zawór czujnik na pompie boscha. Na postoju silnik wkręca się na obroty , podczas jazdy przy 3000 obrotów wyświetla błąd na desce wtryski , na kompie błąd 1190. :mad2:

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.