Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja jak szukalem auta to spotykalem - ogladalem wersje z Po lifcie wizualnym ze starymi( przed liftowymi) jednostkami napedowymi.

Jak poczytasz wyżej to sie dowiesz dlaczego.

Opublikowano
Ja jak szukalem auta to spotykalem - ogladalem wersje z Po lifcie wizualnym ze starymi( przed liftowymi) jednostkami napedowymi.

Jak poczytasz wyżej to sie dowiesz dlaczego.

Jak poczytasz wyżej to sie dowiesz, ze wlasnie lifting wszedzie byl , tyl , przod, tapicerka, tylko silnik byl 1895.

Opublikowano

Może to było głupie pytanie ale teraz się dowiedziałem na czym polegał lift bo w sumie nie miałem okazji przyjrzeć się dokładnie E46 po lifcie tylko te listwy rzuciły mi się w oczy .

Aha chyba nie przyniosłem wstydu chłopakom ze szczecina SORY!!!!

:oops:

Opublikowano
Ja jak szukalem auta to spotykalem - ogladalem wersje z Po lifcie wizualnym ze starymi( przed liftowymi) jednostkami napedowymi.

Jak poczytasz wyżej to sie dowiesz dlaczego.

Jak poczytasz wyżej to sie dowiesz, ze wlasnie lifting wszedzie byl , tyl , przod, tapicerka, tylko silnik byl 1895.

Z wejściem wersji po liftingu weszła nowa gama silników i tylko z tą nową gamą były wypusty. Ile oglądałem i czytałem to się nigdy z takimi nie spotkałem (stary silnik-nowa buda), bo takie z fabryki BMW nie wyszły, ale człowiek zdolna bestia.

Powiedz jakie to roczniki były??

Opublikowano
Może to było głupie pytanie ale teraz się dowiedziałem na czym polegał lift bo w sumie nie miałem okazji przyjrzeć się dokładnie E46 po lifcie tylko te listwy rzuciły mi się w oczy .

Aha chyba nie przyniosłem wstydu chłopakom ze szczecina SORY!!!!

:oops:

 

Tylko listwy :twisted2: Kolega chyba wczorajszy :twisted2: Mnie to absolutnie nie przeszkadza ale bunie masz przerobioną na model poliftingowy :D Mam nadzieje że to było czyjaś zachcianka niżeli dzwon :twisted2:

Opublikowano
kolega nie ma jeszcze auta po dzwonie bo dopiero się zastanawia nad wrzuceniem listw poliftingowych pod "leflektorami" . Swoją drogą zastanawiam się jaka to przyjemność mieć poliftingową budę (a w zasadzie przód) mając świadomość, że auto jest np. z 1999r. Zapewne nie wolno dopuszczać do świadomości myśli o dzwonie :twisted2:
Opublikowano
Art.sr wiec niedowiesz sie jaka to pszyjemnosc a podrugie co Cie to interesuje i odpusc sobie takie docinki moze twoje jest po dzwonie a sam nawet o tym niewiesz Ja pszynajmiej wiedzialem o tym przy kupnie a jezeli niewidzisz kto jest autorem tego tematu i gubisz sie troszke to naprawde zal bo mi nie chodzilo tutaj akurat o same listwy zegnam.
Opublikowano

No to ładnie :duh: Troszeczkę zamieszałam z tego co widzę ponieważ autor tematu "Mairek10" pytał o same listwy a ja na szybko źle skojarzyłam wypowiedź kolegi "Lejdona" :duh: No musicie mi to wybaczyć ponieważ nie było to zamierzone :mad2:

 

Co do :

 

Swoją drogą zastanawiam się jaka to przyjemność mieć poliftingową budę (a w zasadzie przód) mając świadomość, że auto jest np. z 1999r.

 

No to ja jestem zdania że skoro autko było uszkodzone , nieważne czy lekko czy mocniej ale tak że kwalifikowało się do naprawy to według mnie już o wiele lepiej zrobić na częściach poliftingowych :mrgreen: Autko po lifcie większości podoba się bardziej i choć zawsze potem będą wątpliwości i niejasności co do tego związane z wiekiem autka to i tak jest to lepsze rozwiązanie jak dla mnie :cool2: No i panowie nie oszukujmy się :twisted2: Nie wszystkie nasze bunie są "bezwypadkowe" i nikt nie powiedział że lifting nie był nigdy zrobiony z powodu czyjejś zachcianki :twisted2:

Opublikowano

Lejdon najwyraźniej ty się pogubiłeś w wątku. angelina faktycznie namieszała a ty się nie połapałeś. mój wcześniejszy post odnosił się do listw, które chce założyć Mairek10,a Angelina przyjęła że już je założył. Więc nie zachowuj się jak niedopieszczona nastolatka.

Oczywiście że moja betka może być po dzwonie (chyba mało kto ma 100% pewność jeśli auta nie kupił w salonie) - jest sprowadzona prosto od niemca, bardzo dokładnie oblukana, i cholera chyba dojcz to robił je w serwisie (ale nie takim polskim).

Co do pseudoliftingu - wyznaję zasadę, że auto ma być takie jak wyszło z fabryki. nie przepadam do kolorowym liftem, coś z tego coś z tamtego i jakoś się będzie trzymało.

gdybym więc naprawiał betke z przed liftu tu dawałbym części przedliftowe i tyle. Angelina pseudolifting - 90% po dzwonie, 10% zachcianka - no nie oszukujmy się.

Opublikowano

żecz gustu ale ja mając do wyboru 2 takie same autka wybrałbym po lifcie

 

wiadomo że pewnie było po jakiejś przygodzie ale jak jest dobrze zrobione to niewidze problemu , znam sporo takich co sprzedają stare a kupują po lifcie i zakładają i finansowo wcale to nie są jakieś potworne koszta

 

podobnie jest z M-pakiet tylko jest troche drożej

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Ok sorki ARt. faktycznie niepotrzebnie napisalem tych kilka slow oczywiscie ze kazdy ma swoje zdanie i Ja sie zgadzam z wami co do tych aut powypadkowych. Ja osobiscie bardziej przystaje do wypowiedzi Angeliny. Widzicie Ja auta szukalem kilka miesiecy i tylko Audi A6 az w koncu przez przypadek trafilem na ta moja bunie i odrazu Ja kupilem i nezaluje oczywiscie niewiedzialem nic o liftach. Sprzedawca powiedzial ze bylo po stluczce co i jak ale nie wspomnial ze pozakladal te czesci po lifcie dlatego sam juz niewiedzialem czy mam po czy przed. kiedy pytalem kolegow tutaj oni mowili ze 2000r przed liftem i koniec ale faktycznie niepokazalem im fotki. Gdyby nie to forum nic bym niewiedzial a musze przyznac ze dowiedzialem sie tutaj juz bardzo duzo. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.