Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

Wczoraj na trasie miałem dziwne zdarzenie. Zaparkowałem na stacji (fakt że na placu dosyć mocno szarpnąłem kierownicą, żeby przetestować działanie DSC), poszedłem coś zjeść, po powrocie po odpaleniu pojawił się komunikat (pomarańczowa lampka przy wskaźnikach) oraz komunikat na wyświetlaczu, że coś jest nie tak z Active Steering, żeby jechać ostrożnie, i że być może kierownica jest "at angle" - nie za bardzo złapałem, chyba chodzi o wychylenie? Ruszyłem, po 10 metrach komunikat zniknął, a komputer po sprawdzeniu nie wykazał dalszych błędów. Co to mogło być - czy to symptom jakiegoś problemu, czy po prostu fanaberie komputera?

 

Kal

Opublikowano
Nie ma zadnego problemu, zapomnij o tym. Mi sie taki blad raz czy dwa razy pokazal, jak wylaczylem silnik krecac kierownica. Pojechalem z tym do ASO, wgrali mi nowy software i odtad nie ma zadnych problemow.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Mi sie tak działo jak miałem słaby akumulator. Jak ma słaby prąd i go na ułamek sekundy straci to potem czujnik położenia kierownicy na chwilę może zgłupieć. Po jakimś czsie wraca do normy lub po wyłączeniu silnika, wyjęciu kluczyka i ponownym odpaleniu.
Opublikowano
Ja ostatnie dojezdzam do świateł, zwalniam i jak auto juz sie zatrzymało w budce suflera wyskoczył mi komunikat aby poruszać kierownicą bo mi zablokuje układ kierowniczy! pomachałem kołem prowo/lewo i było ok, ale do tej pory nie wiem co to było :shock:
Hmmmm
Opublikowano

Czy poziom płynu do wspomagania jest monitorowany przez komputer, czy trzeba sprawdzać samemu? Być może rzeczywiście jest go tam mało, i komputer zwariował po większym przechyle.

 

A propos mam jeszcze 2 pytania:

 

1. Wczoraj stanąłem na chodniku gdzie był pewien przechył - pojawił mi się komunikat, z ikonką auta i strzałek wzdłuż wnętrza, ale był po niemiecku i nie skumałem - any ideas?

 

2. Czasami mam problemy z załączeniem D - zwłaszcza po uprzednim P albo R - po prostu joystick nie chce się wychylić - remedium jest pomachaniem tym joystickiem - włączenie R jeszcze raz i potem próba wejścia na D. Czy to może być problem ze skrzynią czy tylko z tą badziewną gałką (IMO najsłabszy element we wnętrzu tego auta)

 

Kal

Opublikowano
Pojawienie się auta ze strzałkami w przód i w tył to dioda informująca o tym ze samochód miałeś na biegu w pozycji N czyli neutralnej (coś jak luz przy manualu) Co do przygody z przełączaniem biegów to nic ci nie podpowiem ponieważ nie dane mi było jeździć bunią po lifcie i nie wiem jak sprawuja się te joysticki. Mam nadzieję że to pierdoła bo skrzynie w BMW są raczej porządnymi wynalazkami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.