Skocz do zawartości

325i falujące obroty,spadek mocy,dławienie


krzychu325i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Mam problem a mianowicie falują mi obroty w dolnym zakresie obrotomierza,do takiego stopnia że całą budą nieraz trzęsie ale żeby było ciekawiej nieraz ustępuje.Dodam że mam założoną instalację LPG a silniczek 2.5i poza tym zauważyłem że w trakcie jazdy gdy z gazu przechodzę na benzynę auto szrpie nie ma mocy gdy pedał gazu docisnę do podłogi załapie a gdy popuszczę o połowę silnik jakby miał zaraz zgasnąć.Odłączyłem przepływomierz jest jakby lepiej bynajmniej chodzi na benzynie bez dławienia ale raz ma takiego buta że gumę pali a raz taki muł jak osioł.Czyżby przepływomierz był do wymiany???Proszę o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem miałem strzały ale tego chyba nie uniknie przy zwykłej instalacji LPG.Jak kupiłem autko miało już założone na kolektorze dolotowym coś w rodzaju takich zabezpieczeń,grzybków które podczas wystrzału otwierają się może i kolektor uratują ale czy przepływkę tego nie wiem.Generalnie przepływomierz odpowiada także za spalanie chyba tak???bo tak wydaje mi się że ciut za dużo pali gdy odpięta jest przepływka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz:

1 szczelność gum i podciśnień dolotowych (przy strzałach lubią się przerwać lub spaść z mocowań)

2 przepustnicę czy klapka w środku jest prosta, czujnik położenia też może powodować taki objaw i ja myślę ze to może być przyczyna.

3 Ewentualnie mikropęknięcie kolektora ssącego- ale mało prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o czujnik położenia przepustnicy czy wału???

 

Czujnik połorzenia przepustnicy.

Znajdował się bezpośrednio na "linii ognia" po wybuchu Lpg i mozliwe że jak nie klapka od przepustnicy się skrzywiła, (co jest małoprawdopodobne bo jest dosyć solidna i gruba) to uszkodził się sam czujnik który jest delikatny i wysyła nieprawidłowe informacje do komputera o połozeniu przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłącz się pod sondę lambda i sprawdź skład mieszanki jadąc na lpg. Jeżeli skład wychodzi poza normy zaprogramowane w komputerze to będzie on to próbował korygować. Wychodzą z tego różne anomalia, szczególnie duze problemy są po przełączeniu z lpg na benzynę. Miałem tak w E-30, a teraz mam w e-36. W E-30 przyczyną był emulator sondy lambda który podałał nieprawidłowe parametry. W E-36 padły mi wtryskiwacze gazowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
I sprawdź drożność odmy.

 

czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest ta cała odma, czytam już o niej od dobrego roku ale nigdzie nie znalazłem info gdzie ona jest , w aucie które ma 13-14 lat raczej na pewno jest do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.