Skocz do zawartości

sizar87

Zarejestrowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sizar87

  • Urodziny 07.09.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1993
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia sizar87

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Miałem identyczny problem winny był emulator prawdopodobnie odłącza ci na benzynie jeden wtrysk, pod jedz do gazowników niech ci to sprawdza u mnie koszt zamknął sie w 50zł i wszystko gra. pozdro
  2. sizar87

    318i Przepływomierz

    Nie podejdzie. Musi byc odentyczny numer
  3. Proponował bym sprawdzic przepływomierz. Zobacz czy tej blaszki w srodku nie rozerwało.
  4. Kolego jedz do gazowników i niech ci sprawdzą emulator ja miałem identyczne objawy i to była jego wina, z tego co zrozumiałem to ten emulator odłączał jeden wtrysk podczas pracy na benzynie. Stawiam ze u ciebie na 70% to samo.
  5. Sprawdz te kable od czujnika u mnie były juz zaśniedziane i takie same objawy miałem. Wymieniłem te kabelki i wszystko wróciło do normy
  6. Kolego osobiscie polecałbym tłumnik montazowy z ultera troche wiecej roboty z zamontowaniem, a efekty dzwiekowe takie same, jest wiekszy wybór modeli. Sam mam u siebie juz ponad rok zamontowany i jestem naprawde zadowolony.
  7. miałem podobny problem i w moim przypadku zawinił emulator cały czas odłączał 1 cylinder
  8. u siebie miałem zalozone 215/55/15" i mi obcierały, a poza tym fatalnie wygladały takie bomble wiec przy 16" moze byc podobne
  9. Kolego tym jednym zdzarzeniem z temperatura raczej nie przegrzełeś silnika, ale mozliwe jest to ze ktos wczesniej to zrobił co wynika z twojego opisu.O odpowietrzaniu układu jest wiele postów musisz dokladnie poszukac. I obawiam sie ze kolega wyzej ma racje ja tez kupiłem auto ktore po czasie okazało sie zakatowanym i było tak podszykowane do sprzedazy ze wszystko grało a z czasem zaczeło sie walic na łeb na szyje.
  10. koledzy a czy na taka prace silnika moga miec wpływ np uszkodzone wtryski :?: :?: :?:
  11. Witam wszystkich. Po niedawnej wymianie świec i przewodów WN na NGK (wcześniej były niewiadomego pochodzenia i nie miałem takich problemów) silnik coraz częściej zaczyna dziwnie pracowac--chodzi jak traktor--trzesie całym autem,wyglada to tak jak by go "zalewało"problem nasila sie gdy jest wilgotno i nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły. AHA i jeszcze podczas jazdy czasami tak jak by przerywał obroty tak na sekunde skacza np. z 3tys na 4tys. Bardzo prosze o jakies sugestie
  12. na wolnych obrotach napewno pracuje, ale własnie wyczytałem ze na wolnych moze pracowac a na wysokich juz nie. Musze sprawdzic jak sprawa wyglada u mnie
  13. no probowałem juz sam odpowietrzyc tak jak wyczytałem na forum zapalony silnik, ogrzewanie na 4bieg i odkreciłem ten koreczek na zbiorniczku wyrownawczym. Ale odrazu poszedł plyn taz ze chyba nie jest zapowietrzony. Jezeli jeszcze sa inne sposoby to chetnie poprobuje
  14. Własnie spodziewam sie najgorszego. I jeszcze dzisiaj zauwazyłem ze dól chłodnicy jest taki lekko ciepły ,a gora goraca az parzy. Moze to byc przyczyna?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.