Skocz do zawartości

krzychu325i

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Czerwone

Osiągnięcia krzychu325i

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam do wymiany pompkę paliwową w e36 325i znalazłem na aukcji po dobrej cenie od modelu 320 vanos lecz nie wiem czy będzie pasowała.Proszę o dobrą radę.Pozdrawiam!
  2. Rozejrzalem się po aukcjach sporo jest takich klei do aluminium tylko czy to zda egzamin bo wiadomo drgania wysoka temperatura.Roboty w sumie by było nie wiele bo dobrze odtłuścić podgrzać i kleić.Sprawdzone to jest??
  3. Witam.Chcialbym naprawić uszkodzoną misę olejową ponieważ dopatrzylem się wycieku przez malą dziurkę która powstala w skutek otarcia o kamień.I tu pytanie czy dużo jest roboty z demontażem takiej misy???i czy da radę ją pospawać czy też szukać drugiej???
  4. Kurcze o to chodzi że nie wiem,bo to nowy nabytek wiem tylko że olej jest dedykowany do aut z instalacją lpg lotos bodajrze :? i autko jeżdzi na gazie.
  5. Witam!Mam pytanko mianowicie czy jakiś olej może zredukować cykanie zaworów??? MOD: brak reakcji na prośbę dostosowania tytułu wątku do zasad forum.
  6. Aha dzięki za cenne info.Narodziło mi się jeszcze jedno pytanko mianowicie czy przepływka w jakiś sposób steruje silniczkiem krokowym???
  7. A czy to normalnre że po odpięciu wtyczki od przeplywki silnik chodzi na bęzynie i na gazie w miare dobrze???Bo tak generalnie to za co ona odpowiada??
  8. Kolego miałem podobny przypadek gdy parę razy mocno depnełem w pedał hamulca z dużej prędkości dłużej przytrzymując pedał nie popuszczając,węntylowane tarcze nie pomogły normalnie zrobiły się fioletowe i prawdopodobnie powichrowały normalnie spaliły się.Im z większej prędkości hamowałem tym bardziej szarpało kierownicą nawet autem a to potęgowały właśnie luzy na końcówkach czy drążku kierowniczym.Od tamtej pory staram się stopniowo wytracać prędkość pomagam se niekiedy silnikiem i biegami.
  9. Pod kolektorem dopatrzylem się że przewód lączący silniczek krokowy z koletorem od wejścia do kolektora siedzi lużno tzn.ma jakby luzy albo te gniazdo jest uszkodzone albo pęknięty nie wiem.Czy tak ono ma wyglądać???
  10. Chodzi o czujnik położenia przepustnicy czy wału???
  11. Owszem miałem strzały ale tego chyba nie uniknie przy zwykłej instalacji LPG.Jak kupiłem autko miało już założone na kolektorze dolotowym coś w rodzaju takich zabezpieczeń,grzybków które podczas wystrzału otwierają się może i kolektor uratują ale czy przepływkę tego nie wiem.Generalnie przepływomierz odpowiada także za spalanie chyba tak???bo tak wydaje mi się że ciut za dużo pali gdy odpięta jest przepływka.
  12. Witam!Mam problem a mianowicie falują mi obroty w dolnym zakresie obrotomierza,do takiego stopnia że całą budą nieraz trzęsie ale żeby było ciekawiej nieraz ustępuje.Dodam że mam założoną instalację LPG a silniczek 2.5i poza tym zauważyłem że w trakcie jazdy gdy z gazu przechodzę na benzynę auto szrpie nie ma mocy gdy pedał gazu docisnę do podłogi załapie a gdy popuszczę o połowę silnik jakby miał zaraz zgasnąć.Odłączyłem przepływomierz jest jakby lepiej bynajmniej chodzi na benzynie bez dławienia ale raz ma takiego buta że gumę pali a raz taki muł jak osioł.Czyżby przepływomierz był do wymiany???Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.