Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!Mam problem a mianowicie falują mi obroty w dolnym zakresie obrotomierza,do takiego stopnia że całą budą nieraz trzęsie ale żeby było ciekawiej nieraz ustępuje.Dodam że mam założoną instalację LPG a silniczek 2.5i poza tym zauważyłem że w trakcie jazdy gdy z gazu przechodzę na benzynę auto szrpie nie ma mocy gdy pedał gazu docisnę do podłogi załapie a gdy popuszczę o połowę silnik jakby miał zaraz zgasnąć.Odłączyłem przepływomierz jest jakby lepiej bynajmniej chodzi na benzynie bez dławienia ale raz ma takiego buta że gumę pali a raz taki muł jak osioł.Czyżby przepływomierz był do wymiany???Proszę o pomoc.
Opublikowano
Nie jestem ekspertem ale na moje oko to raczej napewno przepływka. Mi padła w tamtym tygodniu i objawy miałem podobne. A nie miałes wystrzały na LPG? bo to bardzo często przepływke rozwala
BMW i jest zabawa
Opublikowano
Owszem miałem strzały ale tego chyba nie uniknie przy zwykłej instalacji LPG.Jak kupiłem autko miało już założone na kolektorze dolotowym coś w rodzaju takich zabezpieczeń,grzybków które podczas wystrzału otwierają się może i kolektor uratują ale czy przepływkę tego nie wiem.Generalnie przepływomierz odpowiada także za spalanie chyba tak???bo tak wydaje mi się że ciut za dużo pali gdy odpięta jest przepływka.
Opublikowano

Sprawdz:

1 szczelność gum i podciśnień dolotowych (przy strzałach lubią się przerwać lub spaść z mocowań)

2 przepustnicę czy klapka w środku jest prosta, czujnik położenia też może powodować taki objaw i ja myślę ze to może być przyczyna.

3 Ewentualnie mikropęknięcie kolektora ssącego- ale mało prawdopodobne.

Opublikowano
Chodzi o czujnik położenia przepustnicy czy wału???

 

Czujnik połorzenia przepustnicy.

Znajdował się bezpośrednio na "linii ognia" po wybuchu Lpg i mozliwe że jak nie klapka od przepustnicy się skrzywiła, (co jest małoprawdopodobne bo jest dosyć solidna i gruba) to uszkodził się sam czujnik który jest delikatny i wysyła nieprawidłowe informacje do komputera o połozeniu przepustnicy.

Opublikowano
Witam. Podłącz się pod sondę lambda i sprawdź skład mieszanki jadąc na lpg. Jeżeli skład wychodzi poza normy zaprogramowane w komputerze to będzie on to próbował korygować. Wychodzą z tego różne anomalia, szczególnie duze problemy są po przełączeniu z lpg na benzynę. Miałem tak w E-30, a teraz mam w e-36. W E-30 przyczyną był emulator sondy lambda który podałał nieprawidłowe parametry. W E-36 padły mi wtryskiwacze gazowe.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Pod kolektorem dopatrzylem się że przewód lączący silniczek krokowy z koletorem od wejścia do kolektora siedzi lużno tzn.ma jakby luzy albo te gniazdo jest uszkodzone albo pęknięty nie wiem.Czy tak ono ma wyglądać???
Opublikowano
Wszystkie połączenia muszą być szczelne. Jeżeli wąż jest luźno nasunięty na silnik krokowy to może dostawać się tamtędy lewe powietrze.
Opublikowano
I sprawdź drożność odmy.

 

czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest ta cała odma, czytam już o niej od dobrego roku ale nigdzie nie znalazłem info gdzie ona jest , w aucie które ma 13-14 lat raczej na pewno jest do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.