Skocz do zawartości

lampy po lifcie


klaudek

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, czy lampy po liftingu pasują fizycznie i technicznie do modelu sprzed liftu, czy trzeba coś kombinować np. z przejściówkami :( bardzo dziękuje za wszystkie sugestie.
"Urzędnicy są jak książki na półkach, im wyżej postawieni, tym rzadziej do czegoś słuzą" Napoleon Bonaparte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy lampy po liftingu pasują fizycznie i technicznie do modelu sprzed liftu, czy trzeba coś kombinować np. z przejściówkami :( bardzo dziękuje za wszystkie sugestie.

 

Klaudek słabo oglądasz forum, że nie wiesz o tym iż ten temat pojawiał się już setki razy. Odpowiem ci krótko: fizycznie pasuje, potrzebne są przejściówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście ci odradzam takie rozwiązanie - przy odsprzedazy będą na to krzywo patrzeć że składak itd.

 

przecież lampy nie są na wymianę tylko kupuje się komplet nowe /używane , a stare lezą w kartonie i czekają na moment pojawienia się ogłoszenia "sprzedam BMW"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
A czy to prawda, żeby prawidłowo działały tylnie lampy LCI muszą byc połączone z przednimi lampami też po lifcie (taką informację uzyskałem w ASO). Chciałbym na początek zmienić tylko tylnie.
"Urzędnicy są jak książki na półkach, im wyżej postawieni, tym rzadziej do czegoś słuzą" Napoleon Bonaparte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
A czy to prawda, żeby prawidłowo działały tylnie lampy LCI muszą byc połączone z przednimi lampami też po lifcie (taką informację uzyskałem w ASO). Chciałbym na początek zmienić tylko tylnie.

 

Nie prawda.

Potrzebujesz specjalnego adaptera niezależnie od tego czy masz przednie lampy LCI czy 'stare'. Taki adapter robi burce_miranda z forum e60.net. Koszt to około 250 funtów + wysyłka. Nie polecam innych domorosłych metod z opornikami itd. Jeżeli w ogóle uda się to zrobić lampy będą migotały podczas jazdy.

 

Osobiście ci odradzam takie rozwiązanie - przy odsprzedazy będą na to krzywo patrzeć że składak itd.

 

Ja osobiście polecam, sam mam zamiar się za to zabrać. To najpopularniejszy (obok białych Angel Eyes) i moim zdaniem najładniejszy obecnie mod starszych e60.

Marudy i tak z reguły nie kupują tylko przychodzą ponarzekać.

Poza tym stare lampy można zatrzymać. Na allegro wiszą po 180zł/sztuka więc żadnych kokosów na odsprzedaży i tak nie będzie.

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to prawda, żeby prawidłowo działały tylnie lampy LCI muszą byc połączone z przednimi lampami też po lifcie (taką informację uzyskałem w ASO). Chciałbym na początek zmienić tylko tylnie.

 

W aso powiedzieli ci prawdę, bo BMW przewidziało zamianę lamp na wersję LCI tylko w komplecie, tzn. przód i tył (do tego kable, moduł i programowanie). Jeśli chodzi o zmiany nie przewidziane przez producenta, to ten sposób podał ci stinger. Nawiasem mówiąc ja także skorzystałem z tego rozwiązania i jestem happy. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kolega kupił na Ebay lampy po lifcie tylne orginalne wraz z przejściówkami podłączył i świecą.

Kierunek jest na diodach a reszta to są dalej żarówki,plus 4 diody z boku.

W zestawie kabli w serwisie przejściówki występują z długim kablem,on ma to rozwiązane inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys jak byl w 2000 r litfing E39 i wprowadzili nowe lampy , to taka zmiane warto bylo przeprowadzic bo samochod zyskiwal na wygladzie , a lapmy liftingowe te w E60 bardzo malo sie roznia, tym bardziej ze z tylu lampy led przy hamowaniu swieca sie zwykle zarowki.. moim zdaniem nie ma sensu, zreszta jak robic lifting to moze i wymienic boczki w drzwi
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Swieca ,ale napewno nie tak jak powinny.Przejsciowki sa pomocne tylko zeby koncowek nie ucinac i laczyc. Mozna te lampy przerobic zeby swiecily tak jak powinny.Robi to gosciu w Gliwicach. Koszt ok 450zl.

 

podaj namiar na Gliwice na gościa

 

Nie wiem jak tobie, ale mi się te boczki po liftingu nie za bardzo podobają - szczególnie kierowcy. :roll:

 

i znowu się muszę zgodzić z Jarkiem:) też mi te boczki nie leżą :)

BMW - Radość z jazdy


http://i46.tinypic.com/161kd53.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Podaje namiary na goscia z Gliwic w sprawie przerobki lamp po liftingu zeby swiecily tak jak powinny. 032/2374144. Robi to naprawde profesjonalnie, idealnie swieca same paski a,nie jak przy podlaczeniu samych adapterow ze swieci cala lampa.

Uważajcie na tego gościa!!!! Zakładał mi lampy przednie i tylne.Przez jego "profesjonalizm" wypaliły się soczewki od doświetlania zakrętów.Pojechałem to zareklamować oczywiście koleś się wypioł na wszystko.Przez tego kretyna jestem 3500zł w plecy.Nie poczuwa się do odpowiedzialności.Jest na tyle bezczelny że nawet nie spróbował naprawić tego co spieprzył.Kawał śmiecia.Na dzień dzisiejszy zostałem z wypalonymi lampami i rozgrzebaną instalacją.Jeżeli ktoś z was zna dobrego elektronika byłbym wdzięczny za namiar.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.