Skocz do zawartości

525 tds - Dusi się na zimnym silniku.


toolmar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem. Za każdym razem jak odpalę auto na zimnym silniku to zachowuję się mułowato. Przyśpiesza bardzo słabo ( 0-100 km/h - ok. 20 s. ) Obroty też nie skaczą jak przy ślizganiu się sprzęgła. Odczuwalne są takie szarpnięcia, jakby auto chciało wyrwać do przodu ale coś je trzyma. Po około 2 minutach objawy ustępują i auto przyśpiesza elegancko. Ostatnio problem się nasila i praktycznie po każdym odpaleniu występuje ten problem. Dodam że w lecie robiłem silnik po zerwanym łańcuchu rozrządu. Kupiłem nowe tłoki, zawory, korbowody, pompę oleju i inne. Dwa miesiące temu wymieniałem pompę wtryskową bo szarpało przy wjeździe na wzniesienia. Filtr paliwa też wtedy wymieniłem. Świece żarowe grzeją. Proszę o pomoc fachowców od TDSów. Z góry wielkie dzięki na odpowiedź.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci tak:

Dobrze, że się pytasz, ale z odpowiedzi na tym forum i z takim problemem nic sie nie dowiesz.

Oczywiście będą przypuszczenia typu przestawiony rozrząd, sterownik ABS, bo tez miałem takie objawy właśnie przez niego, i tym podobne rzeczy.

Dzwoń śmiało pod ten numer 14-684-49-43 ; 501-203-456 i proś p. TADKA on ci konkretnie powie co może być, oczywiście nie da się nic ustalic przez telefon, ale on zna E39 tds jak własną kieszeń i nie tylko TDS BMW.

A tu na forum to zmarnujesz tylko swój czas ja się juz przekonałem i wdaję sie tylko w dyskusję kiedy naprawde mogę coś pomóc. Masz tu lekture:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=101628&highlight=

3 post to moja historia która zakończyła sie szczęśliwuie

W środku wygląda lepiej niż na zewnątrz, jeździ lepiej niż wygląda w środku. BMW

http://www.motostat.pl/user_images/7193/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę delikatnie się obchodzić z TDS-em puki go nie zagrzejesz a tym bardziej nie sprawdzać ile ma na zimnym do setki. Raz czy dwa Ci się uda a za którymś razem głowica poleci.

Jeździłem paroma TDS-ami i każdy z nich był troszkę mułowaty na zimnym. Nie wiem czy aby przypadkiem nie ma tak ustawionych map by się go nie dało pałować na zimno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na złom dziada:)

TDS to skomplikowany silnik i nikt ci z fusów nie nawróży ale to co ci mogę podpowiedzieć to wydaję mi się że przyczyna powinna tkwić od strony mechanicznej a nie elektronicznej.

Miałem takie fazy z mercedesem 200d. Jak zimny to szarpał jakby miał już przyśpieszać i zaraz sie dusił (takie jakby kangury). Zanim się nie rozgrzał to muł jakich mało a po paru minutach, jak mu dałeś gaz w podłogę to szedł równo i z werwą. Tam nie ma żadnej elekroniki, a problem podobny więc myśle że najpierw przydałoby się szukać przyczyny od strony mechanicznej - tym bardziej że zerwał ci się ten łańcuszek rozrządu i nie wiadomo czy ktoś czegoś źle nie złożył.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.