Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do jednostek to nie mam pojęcia ale jst to parametr określający kulturę pracy silnika i wskazuje który cylinder opóźnia lub przyspiesza spodziewane dostarczenie Momentu obrotowego na kole zamachowym z tego co mi wiadomo.

 

Parametr podobno określany ze składowych

podania wtrysku

iskry na świecy i czujnika położenia wału korbowego

według amerykańskiego patentu testera również

odczytów z sondy lambda

 

Ma na celu podobno równomierne dostarczanie momentu obrotowego od każdego cylindra regulując dla każdego osobno dawkę

 

Ogólnie pomiar powinno przeprowadzić się na rozgrzanym silniku.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

wskazania korekcji powinny delikatnie zmieniać swe wartości zależnie od warunków pracy silnika (im niższe wskazania i im mniejsze wahnięcia korekcji tym lepiej )

 

wysokie korekcje na wskazaniach dla poszczególnych cylindrów mówią nam o słabszej pracy danego z cylindrów (słabsza komprecha, słabe spalanie mieszanki, słaby wtrysk itp)

Opublikowano
Czyli jak u mnie zmieniają się dość mocno pierwsze 3 wartości (1,5 i 3 cylinder), to na tych cylindrach jest coś nie tak? Kolejne 3 stoją w miejscu. Jest jakaś różnica czy na gazie czy benzynie?
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
W DIS nazywa sie to smooth running i jest lepiej, bo oprocz wartosci DIS automatycznie ocenia ja i pisze czy dla kazdego cylindra jest OK czy nie.
  • 8 lat później...
  • 11 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.