Skocz do zawartości

320d M47 - samochod zapala po czym odrazu gaśnie


saimone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od pewnego czasu pojawil sie problem z moim bmw, wczesniej przy mrozach -12 zapalala od pierwszego przekrecenia silnikiem, teraz jak temp. oscyluje w granicach 0 samochod zapala po czym od razu gasnie (jakos po 1 sek). Bardzo trudno go po tym uruchomic i dlugo trzeba krecic rozrusznikiem. Pojechalem do poleconego serwisu BMW wymienil mi swiece zarowe i tu niespodzianka - z jednej zerwal sie gwint i zostala - pozostale 3(spalone) wymienione zostaly na nowe, jednak dalej to samo i rozkladam rece, komputer nie pokazuje zadnego bledu. Silnik nie przerywa, ciagnie w pelnym zakresie obrotow. Mysle, ze mozna wykluczyc jako powod ta 1 swiece, bo trzeba by bylo sciagac glowice, zeby ja wymienic, a palic powinna - najwyzej na poczatku mogla by nierowno pochodzic (przeciez 3 gary lapia) - czy moze sie myle? Dodam, ze jak silnik osiagnie temperature (zejdzie wskazowka z niebieskiego pola) to pali bez problemu. Jednak wystarczy, ze postoi 3-4h to znowu to samo. O dziwo zostawilem auto na 2 dni i odpalil bez problemu za pierwszym razem, wiec raczej wykluczam cofanie sie paliwa. Oczywiscie czesc mechanikow wskazuje na wymiane pompy wtryskowej, a czesc o dziwo wyklucza ja na 99%- koszt pompy 5600zl. Zanim zaczne pakowac w nia pieniadze, chcialbym aby wypowiedzial sie ktos z fachowcow na forum - byc moze mieliscie podobny problem? Prosze o pomoc. :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiego czujnika - wystepuje dopiero w 150 konnych wersjach, tutaj jest czujnik polozenia walu i wtrysk sterujacy odpowiadaja za przesylanie impulsow. Moze jakies inne sugestie, od 2 dni problem juz sie nie powtorzyl, za to po analize carsoftem wykryto nastepujace bledy

http://img9.imageshack.us/img9/3424/mistakejh7.th.jpg

 

oraz

 

http://img513.imageshack.us/img513/6852/mistake1dy1.th.jpg

 

nie znalazlem w opisie nigdzie odpowiedzi co to za błąd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

"sprawdz ten czujnik polozenia walka rozrzadu - odepnij wtyczke przeczysc wd40 i zobacz czy nie ma poprawy moze cos nie styka" w tym samochodzie czegos takiego nie ma. Jest jak juz czujnik polozenia wału.

 

 

Znalazlem przyczyne... nieszczelnosc przewodow do pompy. Udalo mi sie przez przypadek, przewody sa przezroczyste i widac bylo banki powietrza zbierajace sie po zgaszeniu auta. W zwiazku z drganiami silnika przewody ocieraly sie i spowodowalo to niewielki otor przez ktory zasysane bylo powietrze - auto zapalalo, bo paliwo bylo w przewodach a potem gaslo, teraz wydaje sie to proste.

 

A teraz najlepsze - w MAUTO w Katowicach zalecano wymiane pompy 5600zl, w serwisie BMW w Katowicach na ul Warszawskiej 60 stala 2 dni i tez do tego nie doszli - wymienili za to dobre swiece zarowe. Moja strata.

 

To tak ku przestrodze. Usterka za 50zl, a niestety proba naciagniecia na spore koszta. Ciezko o warsztat, w ktorym naprawiają, teraz są szewce, którzy WYMIENIAJA. Mysle, ze o takich rzeczach tez nalezy pisac.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.