Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

mam takie pytanie do forumowiczów, może ktoś z Was poradził sobie z taką dolegliwością w E34 lub innym bmw, mianowicie chodzi mi o bardzo wysoko postawiony przód auta, a stosunkowo niski tył - tzn w miarę normalnie ale niżej niż przód.

I teraz takie moje pytanie - czemu tak wysoko stoi i jak to zmienić? pewnie chodzi o spreżyny ale jak dobrać żeby mieć pewność że po kupnie i montażu bedzie ładnie nisko tak jak ma być?

i przy okazji drugie pytanie - http://www.allegro.pl/item543507064_bmw_e34_sprezyny_i_amortyzatory_sportowe_40_35.html co myślicie o takim zestawie?

 

dzięki za wszystkie odpowiedzi

 

pozdrawiam

Opublikowano

kolego Tobie sie wydaje, ze wysoko stoi bo tylne kola sa schowane nie jako w karoserie, i dlatego jest takie zludzenie

 

inna sprawa, ze E34 to nie jakas honda civic gdzie tylkiem siedzisz na ziemi jak w jakiejs lodce i czuc kazda dziure na drodze, a jak chcesz ze swojego auta zrobic wlasnie takiego tluka to polecam Ci ten chinski wies-tuning zawias z allegro za 800zl :) prosze bardzo, niszcz cala prace inzynierow BMW i swietnego, komfortowego zawieszenia - Twoje auto. Tylko zadzwon najpierw do sklepu i dowiedz sie o koszt calego zawieszenia w oryginale.

Opublikowano

Adzio, źle mnie zrozumiałeś... nie chce kupić tego zestawu bo nie wiem co to jest, pytam tylko czy może ktoś to ma i mógłby coś więcej powiedzieć.

 

Co do schowanych kół z tyłu to rzeczywiście tak jest, ale przód i tak wydaję mi się zbyt wysoko

 

Co do tego czy chce zrobić tłuka to akurat w moim przypadku nie trafiłeś bo była by to ostatnia rzecz jaką bym zrobił z bmw :)

 

a jest taka możliwość żebym miał na przodzie zbyt wysokie sprężyny włożone? np. od większego silnika albo od e32?

Opublikowano

no coz mozliwosci jest duzo, druciarstwa nie brakuje, moze ktos wsadzil jakies inne sprezyny zamiast oryginalow bo takie akurat mial

 

a moze poprostu amory juz do wymiany, u mnie tak bylo ze jak amor byl do wymiany to ta strona z zupelnie wybitym amorem stala troche wyzej niz ta z dobrym...a moze to bylo na odwrot ;P, nie pamietam, tak czy tak wymienilem oba :)

Opublikowano
amortyzator niema nic do wysokosci pojazdu.... tlumi tylko prace zawieszenia i powoduje ze auto sie nie buja lub mocno nie wychyla w zakretach.... e34 seryjnie juz tak stoja z przodu jak traktor troche .. ja u siebie mam v8 ciezki silnik i tez jest wysoko.... metoda na przoda to wymiana sprerzyn na krutsze co za tym idzie to amorki tez powinny byc o twardszej charakterystyce zeby niedobijal na dziurach.. lecz komforcik ktury oferuje seria jest niezastompiony.... pozdrawiam
Opublikowano
Czasem nie ucinaj zwojów na spreżynie.Dobrym sposobem będzie ich lekkie sprasowanie,zajmują się tym firmy regenerujące sprężyny mogą ci sprasować o 1,2 lub 3 cm ile będziesz chciał.W bmw jest niekiedy takie złudzenie,że przód wysoko stoi,ale jeśli zmierzysz odległość progu do podłoża z przodu i z tyłu auta wyjdzie,ża jest taka sama.Przypatrz się dokładnie najlepiej z tyłu auta,jak jest poprowadzona linia nadkoli,przednie nadkole jest wyżej od tylnego.
Nur bmw e32
Opublikowano

Ja sobie np nie wyobrażam żeby moja e32 stała wyżej niż teraz.Na wiosnę i tak będę chciał jeszcze bardziej "rzucić" ją na asfalt niż jest teraz.Samochód radykalnie zmienia swój wygląd jak nisko stoi,nadaje mu agresywności i bardzo mi sie podoba coś takiego jak widać to w lusterku wstecznym jak się jedzie na drodze :dance:

 

kolega w m30b30 miał sprężyny od 750 i samochód jak startował to mało co dęba nie stanął-wyglądało to paskudnie.

Jak jest przód bardzo wysoko to wyobraź sobie jak stoi jak ruszasz z miejsca ostro przyspieszając :?

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

no tak koledzy, wszyscy macie rację i dziękuję za odpowiedzi :)

 

fakt faktem tak jak kolega Łukasz pisał, ze lepiej auto wygląda niżej, ale nie do przesady. Narazie to po prostu zostawię a jak będzie konieczność wymiany amorów i sprężyn to wtedy kupie wszystko z tej samej beczki i powinno być ładnie.

 

pozdrawiam

Opublikowano
amortyzator niema nic do wysokosci pojazdu....

... to dlaczego na Bilsteinach B4 przód stoi mi jakieś 3 cm wyżej?

Opublikowano

amortyzator niema nic do wysokosci pojazdu....

 

... to dlaczego na Bilsteinach B4 przód stoi mi jakieś 3 cm wyżej?

 

 

 

ciekawa sprawa sportowe amorki powinny byc krutsze skokiem od orginalu.. w e34 jest tez rozna dlugosc czpienia mocowan lorzyska gornego.. ogulem mowiac zurzyty amorek niema nic do wysokosci auta

Opublikowano
więc które amortyzatory polecacie do e34 m20b20 sedan? na przod i na tyl i do tego w sumie tez sprezyny?
Opublikowano

podłącze się pid temat, ja skolei chcem podnieść nieco wyżej tył, mam wymienione wszystkie tuleje na tyle, nowe amorki, sprężyny,ale nadal nisko siedzi.

Myślałem nad sprężynami od touringa, albo amorkami i sprężynami od e32, tylko nie mówcie mi że to lipa i wiocha, podoba mi się jak autko ma delikatnie tył wyżej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.