Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanie w jakich granicach cenowych kosztuje załozenie czujnika (jesli wymienia sie go tez po kolizji przodem) plus nabój z poducha? Prawdopodobnie mam zaklejoną kontrolke, która cały czas sie swieci i jak okaze sie ze tak jest to bede chcial to zrobic, na jakie mniej wiecej koszta musze sie przygotowac i czy da rade to zrobic u mechanika(nie mówie tu o słynnym kaziu na rogu) czy tylko w gre wchodzi ASO? Pozdrawiam
Opublikowano
Koszty to zależy gdzie i za ile kupisz poduchy i sensor. Pamiętać tez trzeba o naboju pirotechnicznym przy klemie akumulatora bo podczas dzwona prawie zawsze to wybija odłączając główne zasilanie. Da się to zrobić poza ASO wystarczy dobry elektronik ze sprzętem diagnostycznym do bmw. Zakładasz wszystkie sprawne części kasujesz błędy i powinno śmigać. Aha jeszcze jak poduchy przedni strzeliły to i napinacze pasów w przednich fotelach najprawdopodobniej tez do wymiany.
BMW to pełnia życia.
Opublikowano
no z tego co widziałem na allegro to 200/300 zł poducha teraz pytanie ile sensor no i poskładanie tego do kupy, dzisiaj miałem auto podpiete po kompa to nie mógł sie w ogóle podlaczyc wiec niezle bedzie na kopane tam
Opublikowano
aha i jeszcze jedno, czy da sie sciagnac osłony poduch pasazera i kierowcy nie uszkadzajac ich jakos, bo problem w tym ze niewiem czy tam sa, a najpierw chciałbym od tego zaczac, zeby nie oddac auta mechanik powie, ze niema a beda ja tego nie sprawdze wiecie o co chodzi...
Opublikowano
Poduchę kierowcy sprawdzasz bez problemu - trzeba odkręcić dwie śrubki w kierownicy od tyłu i wychodzi (widzisz czy jest). Z pasażerem to nie wiem. Jeśli chcesz sprawdzić kontrolkę poduchy to najpierw test zegarów czy działa (chociaż na starcie powinna świecić). A jeśli mówisz że może być zaklejona, to możesz łatwo wyjąć zegary.
Opublikowano
Poduszkę pasażera możesz sprawdzi czy jest czy jej nie ma na dwa sposoby albo wymontować cały schowek przed pasażerem i włożyć głowę pod spód deski wówczas powinieneś zobaczyć poduszkę albo przez wyciągnięcie przedniej zaślepki w konsoli co zakrywa poduszkę. Z zaślepką natomiast jest tak że jeżeli masz poduchę od fabryki nie nie było z nią nić i z konsolą grzebane to ta zaślepka ma takie chyba 3-y szt. plastikowe spineczki które podczas odpalenia poduch i wyskoczeniu tej zaślepki zostają zerwane. Jezeli będziesz miał poduszkę nie ruszana to przy wyciągnięciu - podważeniu tej zaślepki te spinki zostną zerwane.
BMW to pełnia życia.
Opublikowano
ktoś kilka dni temu na forum dał linka do tego jak zdjąć poduchę bez uszkadzania czegokolwiek- było foto . Więc poszukaj
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Dzisiaj wyciagnąłem ta całą "busole" z zegarami dostałem sie do srodka i jaki piekny widok mi sie ukazał mały kwadracik z tasmy izolacyjnej wyciety i przyklejony w miejscu poduchy :/
Opublikowano
:lol: nasi tam byli........

 

a auto kupiłeś jako bezkolizyjne?

 

Wiedziałem ze było stukniete od strony kierowcy bo mechan mi powiedział ze było cos ale ze nie zauwazyl ze poducha w ogóle sie nie zapala to dla mnie K.O :mad2: (to mój pierwszy wóz, wiec jeszcze nie byłem w temacie w niczym) ogólnie dobrze smiga nie goni silniczek chodzi równo no tylko zostały te poduchy :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.