Skocz do zawartości

mściwoj

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 - mam nadzieję
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia mściwoj

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. proszę o zdekodowanie VINu WBAAX51080PD34165 . oglądałem to auto i po raz pierwszy widziałem egzemplarz,który nie miał żadnych listew ozdobnych we wnętrzu ( na desce i drzwiach). były czarne matowe tak jak gdyby brakowało tak właśnie tych listew - przeważnie są jakieś karbon lub alu a tutaj nic :shock: czy to możliwe ? one są klejone ?
  2. dzięki stukrotne . mam jeszcze pytanie co oznacza w ostatnim wersie " P972A COMFORT PACKAGE Pakiet komfort" ?
  3. jeśli i ja mógłbym prosić ? WBAAX51070PD37784 z góry dziękuję ( może i ja kiedyś pomogę )
  4. Wytrzyj nos o jej firanki i powiedz cos w podobnym stylu albo otwieraj browarka jej srebrną broszką , którą dostała od mamusi - przecież biżuterię stworzyli dla ludzi a nie odwrotnie :mrgreen: :dance:
  5. co do rodzaju uszkodzeń pompy to potwierdzam - 90% uszkodzeń dotyczy elektroniki. W Vectrach B silnik inny ale pompa identyczna VP44, koszt naprawy przeważnie niewiele niższy bo to w końcu Opel a nie BMW. Cena do vectry lub zafiry z tym silnikiem ( a raczej z tą pompą ) wynosi ok. 2200zł
  6. na przykład wtryski ale szczerze mówiąc to grzebiąc na forum wynika z tego ,że w e46 chyba jednak rzadko
  7. no dobra sam sobie odpowiem - w dieslu przed liftem (136 KM) lecą bardzo często pompy a właściwie ich elektronika w VP44, a w dieslu z CR 150 konnym ?
  8. U Tłokińskiego w Łodzi kompleksowy koszt przeglądu ze sprawdzeniem stanu zawieszenia , silnika ,blachy itd. to 570 zł brutto. Sama elektronika chyba około 220 zł z tego co pamiętam . Historia przeglądów (jeżeli autko było z niemiec) za friko a właściwie za dobrowolny datek na rzecz chorych dzieci
  9. mściwoj

    cały "zestaw" poduszek

    ktoś kilka dni temu na forum dał linka do tego jak zdjąć poduchę bez uszkadzania czegokolwiek- było foto . Więc poszukaj
  10. chodzi mi o porównanie kosztów ewentualnych awarii w dieslu przed liftem a poliftowego z common railem. Wiem że sama pompa to tylko niewielka część całej instalacji ale patrząc np. na allegro to pompy od przedlifta mają ceny jakby były ze złota :doh: Co w tych dwóch układach się może posypać i jakie będą ewent koszy . Czy jednak skupić się na szukaniu E46 po lifcie ?
  11. mściwoj

    Planuję zakup BMW E46

    jeżeli miały faktycznie ustrkę w programie sterującym to na pewno to usunięto jeszcze w okresie serwisowania auta podczas gwarancji. W końcu dla serwisu to prawie żaden koszt
  12. a co - sądziliście ,że jak napiszą o problemach z żaluzją chłodnicy w 320d to ludzie rzucą się do kiosku aby szybko połknąć wiedzę na temat tejże sławetnej żaluzji. No błagam . I uprzedzam ,że nawet jeśli wydadzą poradnik nawet o samej E46 lub E39 to nikt z nas nic ciekawego się tam nie dowie. A tak a propos - czy wiedzieliście że E46 dobrze hamuje i świetnie trzyma się drogi ? :mrgreen: :clap:
  13. mściwoj

    BMW E46-JAKA KUPIć

    ale ilość odpowiedzi i liczba wyświtleń tematu wręcz imponująca - może o to tylko chodzi . Wiecie co, jestem klubowiczem i użytkownikiem forum innej marki (jak na razie) i na tamtym forum ("walę w ciemno") jeżeli ktoś prosiłby o poradę w kupnie czegokolwiek włącznie z samochodem to przynajmniej ktoś by się zainteresował jego problemem a tutaj czytam spór wydawaćby się mogło trzynastolatków z czternastolatkami - którzy oczywiście mają własne firmy , przejeżdżają tysiące kilometrów , mieli już kolejne takie auto itp itp. Trochę wstyd panowie - a potem idzie opinia o użytkownikach BMW, że to tacy a tacy ludzie, a na pewno nie można (wierzę) tak mówić o nich wszystkich. Trochę luzu życzę a adminowi proponuję zamknięcie tematu bo temat ten mogą czytać ludzie ,którzy naprawdę mają dylemat jakie BMW kupić - tak jak ja :wink:
  14. poszukaj serwisu boscha w swoim mieście - z moich doświadczeń wynika ,że pracują tam (może nie zawsze) ludzie , którzy myślą kategoriami innymi niż -''panie ten typ tak ma " albo "ten moduł to trzeba na pewno wymienić". Spróbuj tam
  15. od jakiej daty prod. samochodu E46 nie miało wady produkcyjnej związanej z wyrywanym tylnym zawieszeniem. Czy data 02/2000 to prawda ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.